Ebola?quote:
Daarzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Laatst maar eens opgezocht waar dat eigenlijk ligt.
die achterlichten vind ik juistquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Allen.
Die Polo die in 't vorige topic staat heeft een mooi neusjeEn hij loopt mooi door naar achter. Alleen de achterkant vind ik dan weer afschuwelijk.
En een beetje klein hé!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Allen.
Die Polo die in 't vorige topic staat heeft een mooi neusjeEn hij loopt mooi door naar achter. Alleen de achterkant vind ik dan weer afschuwelijk.
De auto of de kont?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En een beetje klein hé!
autoquote:
Nee. Over kontjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
't Gaat toch niet weer over auto's hier he?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Justin; scherp bezig met die TT-nummering
Idd ja. 2 x 184 en je vliegt 'mt zo naar 86. Goed aan gedacht.quote:
succesquote:
De rondingen van vrouwenbillen is een beter gespreksonderwerp dan dat gelul over autokonten, velgen, pk enz enz.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Over kontjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja we gaan je inlijsten. Het was leuk je gekend te hebben Sanquote:
Dat is lief van jequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja we gaan je inlijsten. Het was leuk je gekend te hebben San![]()
Ik beloof dat ik het glas regelmatig zal schoonpoetsen zodat je kunt meekijken in de ToFtopics.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja we gaan je inlijsten. Het was leuk je gekend te hebben San![]()
Ik beloof dat ik het glas regelmatig zal schoonpoetsen zodat je kunt meekijken in de ToFtopics.
Heb je niets in de koelkast danquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht vanavond lekker te kunnen vergaderen (=bier), bleek het gisteren te zijnDus ik in paniek bellen waarom ze mij niet gebeld hebben, bleek het verplaatst te zijn naar een later datum
![]()
Kortom, geen bier
Geen gratis bier bedoel je.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht vanavond lekker te kunnen vergaderen (=bier), bleek het gisteren te zijnDus ik in paniek bellen waarom ze mij niet gebeld hebben, bleek het verplaatst te zijn naar een later datum
![]()
Kortom, geen bier
Ik snap 't nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
(Maandenlange) actie = reactie
Jouw (en Assie's) steun toen ik het moeilijk had. Ik wou actie = reactie posten maar dat zou helemaal onbegrijpelijk zijn...dacht ik.quote:
Oh, zo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw (en Assie's) steun toen ik het moeilijk had. Ik wou actie = reactie posten maar dat zou helemaal onbegrijpelijk zijn...dacht ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw (en Assie's) steun toen ik het moeilijk had. Ik wou actie = reactie posten maar dat zou helemaal onbegrijpelijk zijn...dacht ik.
quote:
MSNquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
De rest slaapt zeker al zo stil als het hier is. Of zeker lekker aan het MSNen.
![]()
Heb gister weer eens dat kutding geinstalleerd maar kon wéér niet inloggen. Eerst dat gezeik dat messenger al op de PC stond, toen met zapmessenger alle stiekeme restjes verwijderd, opnieuw wlm erop gedaan wat prima lukte. Tot ik wou inloggen en de melding kreeg dat msn (tijdelijk) niet beschikbaar was. Flauwekul natuurlijk dus hup! alles er weer af.
Via hotmail kun je ook een soort van MSN doen maar da's niks aan. Of ben ik zo blond of loop ik zo ver achter en is dat de nieuwe WLM?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
MSNICQ
![]()
De rest zit gewoon te rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |