Oh ik dacht dat dat van de plakjes worst kwam.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blokjes kaas is what got me in to this state.
Worst met kaas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat van de plakjes worst kwam.
Jij kookt en ik lig op de bank..zo gaat het toch al jaren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik..
Ow kheb zin in zondag
Wat gaan we eten? Weer uit eten?Of bestellen? Of .....koken?
Moneywise zeg ik.... kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik..
Ow kheb zin in zondag
Wat gaan we eten? Weer uit eten?Of bestellen? Of .....koken?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een homo die geen worst lust?
quote:
Ja oke. Maar daar staat onderhand wel wat tegenover he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kookt en ik lig op de bank..zo gaat het toch al jaren?
Ja ik droog wel een keer af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke. Maar daar staat onderhand wel wat tegenover he!
Maar wat wil je dat ik kook dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moneywise zeg ik.... koken![]()
? Of gewoon goedkope pizza's in de oven mikken
.
Droog mij maar eens een keer afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik droog wel een keer af.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat wil je dat ik kook dan?
Penne pasta met kip, spinazie, geitenkaas, pijnboompitjes en honing?
je begint al een specialiteitenkaart op te bouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat wil je dat ik kook dan?
Penne pasta met kip, spinazie, geitenkaas, pijnboompitjes en honing?
Pasta met pittige saus, olijvem paprika, chorizo en gehakt?
Rijst met kip en oosterse wokgroenten in 7-up en kokos?
Aardappeltjes met kip in bacon in coca cola?
Frietjes?
Je had vorige keer de kans, maar toen ging je met een vrouw zoenen.quote:
Je mag hem bij mij altijd inpluggen, datw eet je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik wil wel helpen hoor, ik kan koken
.
En ik neem een usb-stickje mee met een paar films, als je het niet erg vindt.
Say whut? Op Friso?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had vorige keer de kans, maar toen ging je met een vrouw zoenen.
Ik kan wel IETS!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je begint al een specialiteitenkaart op te bouwen
Jij kwam iedere keer met wat nieuws aan zetten, net of je in de hoek van de zaal een doos had staan met menselijke attributen.quote:
Alleen Pim!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kwam iedere keer met wat nieuws aan zetten, net of je in de hoek van de zaal een doos had staan met menselijke attributen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |