Ik weet het... Het is rotvolk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geef je een site waarmee je je pics kan uploaden, is het weer niet goed.
Kampers.
Uploaden dan ik houd wel van nouveau riche.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef magicklady het volgende:
[..]
Er is na de renovatie een resultaat foto gemaakt. Dus er staat idd een foto van m'n huis opIk zal vast niet de enige zijn
Net was het nog een villa, nu een rijtjeshuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik weet het... Het is rotvolk.
Ben blij dat ik doodsaaie en normale ouders heb. Die in een rijtjeshuis wonen, en netjes hun geld verdienen
Haha, ik woon wel in een villaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Net was het nog een villa, nu een rijtjeshuis.
Als ik naar je fobo kijk zou dat best goed mogelijk zijn ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha, ik woon wel in een villa
Op kamers
Of dacht je serieus dat ik 16 was?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Ik vanmiddag met me nichtje naar de dokter.
Ze had een glas laten vallen, en een diepe snee in haar handje.
Dus wij, hup de fiets op. Komen we daar aan bij de dokter.
Denk je, dat is een lief vrouwtje dat lief is voor kleine meisjes van 4.
Maar nee hoor. Toen ze haar hechtte, begon mijn nichtje natuurlijk te huilen. Het deed pijn.
Begon dat mens haar toch af te snauwen!![]()
Ze moest zich niet zo aanstellen.
Er kwamen wel vaker kindjes, en die huilde helemaal niet. Dus ik probeerde haar een beetje op een nette manier dr bek te snoeren. D'r zit namelijk wel een kind van 4 bij...
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja. Klacht. Kutdokter... Daar moeten ze de eierstokken bij doorknippen
Haha neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik naar je fobo kijk zou dat best goed mogelijk zijn ja.
Lees even terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Uploaden dan ik houd wel van nouveau riche.
Waarom zie je er trouwens op iedere foto totaal anders uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee
Ik ben 20![]()
Maar als je nu al denkt dat ik er als een 16jarige uitzie. Hoop ik dat ik over 20 jaar je mij nog steeds jonger schat!
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zie je er trouwens op iedere foto totaal anders uit?
Vind deze het geilstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verander graag van kapsel. Goed naar me gezicht kijken. Ik ben het allemaal op die foto's... die discussie heb ik al eerder gehad... Dus ga ik hem niet met jou houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:

En overbelichtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel top, lekker naturel en niet bewerkt.

Girl next doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Acceptabel.
Zeur nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS, upload eens wat nieuwe foto's.
Ik zeur niet, ik stel je gewoon een vriendelijke vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |