Worden kippenkoppen ook gegeten?quote:
Aangezien jullie niet weten wat echte patat is, doen jullie dat dus. Ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke MALLOOT gooit er nou een hele aardappel in zijn frituurpan?
Mart welquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar wordt je niet breed van hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Soberzoquote:
vast wel ergensquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Worden kippenkoppen ook gegeten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart wel.
Klopt overigens ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom denk je dat er kippen zonder kop rondlopen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Worden kippenkoppen ook gegeten?
onee, laat maar, het waren kippen hersens, waar ik aan dacht, zat er met m'n hoofd niet bijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er kippen zonder kop rondlopen!
Ik voer die discussie niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
we gaan toch niet de discussie friet-patat houden he
want dan moet ik gaan rossen
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voer die discussie niet hoor.
Is geen discussiequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
braafquote:
bomencollectiequote:
Bos.. ik heb het even gemist..quote:
succesquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens naar judo![]()
Bis Later![]()
Ja jufquote:
Best wel prettig. ALleen geeft ze helaas les in groepsverband op tijden die mij niet echt uitkomen. DUs vooralsnog geen vervolg..quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bos.. ik heb het even gemist..
hoe vond je de yoga??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |