Dat is zeker geen goed beginquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik weer... goed begin van je weekend
[ afbeelding ]
Dat is zo'n troep om op te ruimenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
tjaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
dat is klotequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Ladylike het volgende:
ff JF op de pc laten, die kreeg een sms dat hij zn pm op een ander forum moet inlezen.
Onze geplande trip van morgen gaat niet door
dus
Wilde plannenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, restaurant voor zaterdag is gereserveerd. Om de luiheid te bestrijden, ben ik er maar naartoe gefietst in plaats van even te bellen.
netjes gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, restaurant voor zaterdag is gereserveerd. Om de luiheid te bestrijden, ben ik er maar naartoe gefietst in plaats van even te bellen.
opgekropte woede.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:03 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gooit deze meneer de pizza op het dak?
?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:03 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
smakelijk trevquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:02 schreef Trevland het volgende:
Ik ben eten, bis later Lui![]()
[ afbeelding ]
Je weet waar de uitnodiging heen mag, he?quote:
Je mag gerust zondag even taart komen eten hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet waar de uitnodiging heen mag, he?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:03 schreef VBlom het volgende:
[ afbeelding ]
spätahquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt me mee dat je deze smiley niet gebruikte:
beide , als ik die klein e daar laat staan wordt ie boosquote:
quote:
God straft onmiddelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Ladylike het volgende:
ff JF op de pc laten, die kreeg een sms dat hij zn pm op een ander forum moet inlezen.
Onze geplande trip van morgen gaat niet door
dus
megaquotequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ben ik veeeeel te zachtmoedig voor
[..]
beide , als ik die klein e daar laat staan wordt ie boos
[..]
[..]
God straft onmiddelijk
[..]
![]()
![]()
haal nieuwe olie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eten maken
voorzover dat nog kan zonder olie
Ga je toch vuurtje stoken onder je laminaat? Kan de olijfolie mooi indruppelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eten maken
Succes lovelyquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eten maken
Succesquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eten maken
kuikenbilletjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef friemelaar het volgende:
billetjes braden en dan met friet
![]()
Je gaat friet bakkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin om te koken vandaag... nou ja, dan laat ik de frituurpan het vuile werk wel opknappen.
Hoi Flessiepesquote:
quote:
Hoooiquote:
Goed idee héquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin om te koken vandaag... nou ja, dan laat ik de frituurpan het vuile werk wel opknappen.
Ze moet gewoon der vertiefde zigeunerbakkes dicht houwequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi Flessiepes![]()
Ik heb volgens mijn stagebegeleidster geen goede taalbeheersingMaar ze bedoelde spelling
Mooi woord is dat, taalbeheersingAls je weet wat het betekend
Welke MALLOOT gooit er nou een hele aardappel in zijn frituurpanquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patat met frikandel en mexicano.
Dat is pas taalbeheersingquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze moet gewoon der vertiefde zigeunerbakkes dicht houweTaalbeheersing me lul
daar wordt je niet breed van hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
Gaan we weer hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke MALLOOT gooit er nou een hele aardappel in zijn frituurpan?
Nee, dat blijf ik zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar wordt je niet breed van hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |