quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef NextTVH het volgende:
Hij is 1 maand geleden aangeschaft en is dus nog helemaal nieuw niet helemaal nieuw meer..
Ik wil hem eventueel wel los verkopen, wacht alleen nog even afquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:33 schreef bierjoost het volgende:
Evt. interesse in de losse BR speler
Zie editquote:
Uit de gebruikershandleiding:quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Het staat nergens in het boekje, maar ik dacht dat de verkoper 1.3 zei
Ah dankje, ik zat op de verkeerde pagina te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uit de gebruikershandleiding:
High Definition-entertainment
Bekijk discs met High Definition-inhoud met een HDTV (High Definition-televisie).
Sluit het apparaat aan via een High Speed HDMI-kabel (1.3 of categorie 2).
Zie: http://download.p4c.phili(...)p3100_12_dfu_nld.pdf
Ah jammerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef zuigmarmot het volgende:
Helaasch, ik wil er wel een met 1.4, aangezien mijn mediaspelers deze ook nog niet hebben, en ik wel fatsoenlijk 3d wil kijken
Ik wacht tot en met morgenavond en dan ga ik over op losse verkoopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:10 schreef Monsie het volgende:
Evt wel interesse in de polar special bluray
Zie PMquote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Fom het volgende:
[..]
Wat wil je voor die blu-rayspeler dan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat wil je voor de topgear blurays?
Ik zat rond de 40 euro inclusief te denken voor alle 3 samen, als je dat te veel vind kan je altijd een goed bod doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Guard het volgende:
Ik heb eventueel ook wel intresse in een of meerdere Top Gear br's, afhankelijk van je vraagprijs
Dan hou ik er 24 euro aan over aangezien het als een pakketje moet worden verzenden, ik denk er nog even over na, laat het je morgen wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik dacht meer aan 30 incl voor de 3
En als die daar mee akkoord gaat dan gaan ze dus naar mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef JT_RSD het volgende:
Heb ook wel interesse in de Top Gear BluRays
Nieuw kun je ze krijgen voor ongeveer 37 euro incl verzenden ( link
Voor ¤30 inclusief lijkt me dus mooie prijs (80% van nieuw)
Die prijzen had ik inderdaad nog niet gezien, echter was theswooshdocksaints wel eerderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef JT_RSD het volgende:
Heb ook wel interesse in de Top Gear BluRays
Nieuw kun je ze krijgen voor ongeveer 37 euro incl verzenden ( link
Voor ¤30 inclusief lijkt me dus mooie prijs (80% van nieuw)
Deal pm mij maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
En als die daar mee akkoord gaat dan gaan ze dus naar mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |