Daar zeg je zoiets, dat lijkt me niet best voor het programma.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:20 schreef Gert het volgende:
Anyway, de nieuwe RLS zal wel op Veronica worden uitgezonden dan, aangezien die niet in het lijstje nieuwe programma's wordt genoemd.
Ik heb die reclame met dat tijgertje zo vaak gezien in het ziekenhuis. Dat ie z'n pootje zogenaamd op de lens legt. Lijkt me echt heel leuk, dat zou ik zelf ook nog wel kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier zitten toch mensen met van die kinderen?
Doe ze een plezier en haal Kinectimals voor ze.
Meesterlijke shit, plus dat ze nog een beetje beweging krijgen tijdens het spelen![]()
Serieus though, Wii Kinectimals.
waarom niet? de eerste BB was ook te zien op Veronicaquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, dat lijkt me niet best voor het programma.
De reclame laat imho niet goed zien hoe leuk dit is voor kinderen (en waarschijnlijk voor mij, als niemand kijkt)quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb die reclame met dat tijgertje zo vaak gezien in het ziekenhuis. Dat ie z'n pootje zogenaamd op de lens legt. Lijkt me echt heel leuk, dat zou ik zelf ook nog wel kopen.
Ja precies, die graphics. Die zien er prima uit. Als ik het zou kunnen, zou ik er ook wel voor over de grond willen rollen om ze te zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De reclame laat imho niet goed zien hoe leuk dit is voor kinderen (en waarschijnlijk voor mij, als niemand kijkt)
Het is alleen wel solo-play only, geloof ik, dus ruziënde broertjes en zusjes over wie er met de Tijgert mag spelen.
Maar serieus uitgebreide interactie, toffe graphics... en ik ben eigenlijk NOOIT positief over Wii troep.
Toen was het nog een hele andere Veronica, volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom niet? de eerste BB was ook te zien op Veronica
Waarom niet? Automatisch minder kijkers omdat Veronica?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, dat lijkt me niet best voor het programma.
ja toen was het meer een mannenzender? nu zeggen ze meer een vrouwenzender te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen was het nog een hele andere Veronica, volgens mij.
Oh? Ik sla Veronica per definitie over als ik in de gids kijkt wat er op tv komt. Ik weet ook niet eens onder welke knop ik het heb zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen was het meer een mannenzender? nu zeggen ze meer een vrouwenzender te zijn
Wat vooral opvalt is dat de enige Nederlandse programma's op VOO tegenwoordig herhalingen van HvN en Wegmisbruikers zijn. Destijds had Veronica zelfs nog omroepers, was het nog echt een zender ipv de één na de andere Amerikaanse serie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen was het meer een mannenzender? nu zeggen ze meer een vrouwenzender te zijn
SBS6 kondigt het niet aan als nieuw programma. Voor Net 5 vind ik het niks, qua zenderprofilering. Dus dan denk ik dat het de derde zender van SBS wordt: Veronica.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Ik sla Veronica per definitie over als ik in de gids kijkt wat er op tv komt. Ik weet ook niet eens onder welke knop ik het heb zitten.
Maar ik snap het niet, waarom zou de nieuwe rls op Veronica kunnen komen? Ik dacht dat het iets van Net5 en SBS6 was, of mis ik iets.
Wat een werk zeg. Maar het ziet er wel leuk uit. Toch eens in dat subforum neuzen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik maak deze: Knutselen met kosteloos materiaal.
Ah zo. Nou volgens mij kunnen we dan alleen nog maar hard bidden om streams.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
SBS6 kondigt het niet aan als nieuw programma. Voor Net 5 vind ik het niks, qua zender profilering. Dus dan denk ik: de derde zender van SBS: Veronica.
Ja het is echt enorm veel werk, maar wel lekker om te doen tijdens een film kijken ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een werk zeg. Maar het ziet er wel leuk uit. Toch eens in dat subforum neuzen.
Gelukkig hebben we een kardinaal in ons midden, dus dat bidden om streams laat ik aan hem over.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Nou volgens mij kunnen we dan alleen nog maar hard bidden om streams.
Zonder streams ga ik het niet volgen. Toneelstukjes zoals CBML boeien niet genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Nou volgens mij kunnen we dan alleen nog maar hard bidden om streams.
Ik vond het fascinerend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
Al was CBML nog wel even grappig wegens hilarisch slecht.
Je gaat Slindile leren kennenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ben thuis en nu is het ook hier droog. En! We are together lag op de mat.
Ik denk dat ik mijn zondagmiddag daarvoor ga reserveren.
sbs schrapte de bold, maar dat is vanaf 31 jan eerst op Veronica te zien en herhalingen daarvan op RTL4quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat vooral opvalt is dat de enige Nederlandse programma's op VOO tegenwoordig herhalingen van HvN en Wegmisbruikers zijn. Destijds had Veronica zelfs nog omroepers, was het nog echt een zender ipv de één na de andere Amerikaanse serie.
Oké, misschien gaan ze wel weer eens proberen iets van Veronica te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
sbs schrapte de bold, maar dat is vanaf 31 jan eerst op Veronica te zien en herhalingen daarvan op RTL4
Oh, dan ga ik eens op zoek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De reclame laat imho niet goed zien hoe leuk dit is voor kinderen (en waarschijnlijk voor mij, als niemand kijkt)
Het is alleen wel solo-play only, geloof ik, dus ruziënde broertjes en zusjes over wie er met de Tijgert mag spelen.
Maar serieus uitgebreide interactie, toffe graphics... en ik ben eigenlijk NOOIT positief over Wii troep.
Veronica had nooit uit het publieke bestel moeten stappen, toen ging het al mis. En nu is het niet eens meer een schim van wat de VOO ooit was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, misschien gaan ze wel weer eens proberen iets van Veronica te maken.
En na BB hebben ze toen ook nog eens een doorstart gemaakt olv Bert van der Veer. Dat ging alleen nog maar over seks. Het 2 uur durende kick-off programma van de zender draaide om het seksleven van de presentatoren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Veronica had nooit uit het publieke bestel moeten stappen, toen ging het al mis. En nu is het niet eens meer een schim van wat de VOO ooit was.
Gevoelsmatig heb ik dan ook nooit één minuut verspild aan dit soort zooi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:20 schreef Gert het volgende:
Wat ik jammer vind van die zangtalentenjachten, is dat het zulke enorme schijthoerprogramma's zijn.
Iedereen doet elkaar na, met die nep-emo trillinkjes in de stem en andere "o wat stort ik mijn hart toch uit en wat geef ik mezelf toch bloot" trucjes.
En dan die vervelende, nee zeg maar gerust half verteerd eten naar boven stuwende jury's, bah wat een engnekken.
Zo'n Jan Kooijman... rrrril!!!!![]()
Al was dat SYTYCD, wat leuker om te zien was dan popidolvoice.
Anyway, de nieuwe RLS zal wel op Veronica worden uitgezonden dan, aangezien die niet in het lijstje nieuwe programma's wordt genoemd.
Lekker makkelijk is deze:quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef Coos het volgende:
Sta op het punt om boodschappen te gaan doen maar weet niet wat ik vanavond wil eten.
Iemand nog een tip??
wij eten vanavond kipshoarma, lekker makkelijk en zelf nog wat paprika toevoegen en klaar. Oh ja, ook nog rijst erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef Coos het volgende:
Sta op het punt om boodschappen te gaan doen maar weet niet wat ik vanavond wil eten.
Iemand nog een tip??
Ja een beetje, maar ik snap wel heel goed dat ze willen weten waarom deze therapie niet werkt...In feite is nl deze therapie beter dan die anderen voor de meeste patiënten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef Marrije het volgende:
Je geduld wordt wel op de proef gesteld he Lays.
Ik heb nog wel een beetje geduldquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker makkelijk is deze:
http://www.niernieuws.nl/?id=1307&cat=103&1=on&3=on&6=on
Laysa, dat is toch wel mooi, dat ze het eerst nog goed willen bekijken. Het moet alleen niet te lang duren.
Zo gauw mogelijk....Zo frummelen me tussen de andere MRI'squote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang duurt het nu weer eer je meer duidelijkheid hebt, Laysa?
Wat een gekut hè? Hopelijk krijg je snel iets waarmee je een soort van stabiel blijft zeg maar. Maar met je oude medicatie kreeg je toch van last van ontstekingen door je pomp?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar ik snap wel heel goed dat ze willen weten waarom deze therapie niet werkt...In feite is nl deze therapie beter dan die anderen voor de meeste patiënten.
Ik ben allang blij dat ze me toch heel serieus nemen en ze zeiden al we gaan je niet tegen je zin in op dit houden, maar we willen wetenschappelijk wel weten waarom het niet werkt en of het geen schade aan mn hart heeft aangericht...dat laatste zou wel megazuur zijn overigens![]()
Dus nu maar hopen dat ze me snel op een woensdag avond kunnen MRI-en![]()
Voor de zomer ben ik denk ik wel terug op mn oude medicatie.* fingers crossed
Ja, maar nu scheen ineens veel meer mensen dat te hebben gehad....en na mij hebben ze dat dus eens aangekekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een gekut hè? Hopelijk krijg je snel iets waarmee je een soort van stabiel blijft zeg maar. Maar met je oude medicatie kreeg je toch van last van ontstekingen door je pomp?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar ik snap wel heel goed dat ze willen weten waarom deze therapie niet werkt...In feite is nl deze therapie beter dan die anderen voor de meeste patiënten.
Ik ben allang blij dat ze me toch heel serieus nemen
nou inderdaad, maar wel goed dat ze dat meteen gaan bekijkenquote:en ze zeiden al we gaan je niet tegen je zin in op dit houden, maar we willen wetenschappelijk wel weten waarom het niet werkt en of het geen schade aan mn hart heeft aangericht...dat laatste zou wel megazuur zijn overigens![]()
doet meequote:Dus nu maar hopen dat ze me snel op een woensdag avond kunnen MRI-en![]()
Voor de zomer ben ik denk ik wel terug op mn oude medicatie.* fingers crossed
Schaap van Achmed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef Coos het volgende:
Iemand nog een tip??
*schakelt in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
Wat zijn die programma's slecht zeg, waarin ze paren weer op proberen te kalefateren. Echt niet om aan te zien zo slaapverwekkend.
RTL4, tien jaar jonger in tien dagen. Nog slaapverwekkender dan die andere kloon, iets met Robert ten Brink, ben de titel even kwijt.quote:
Nu shoppen voor "draagbare kleding"quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
RTL4, tien jaar jonger in tien dagen. Nog slaapverwekkender dan die andere kloon, iets met Robert ten Brink, ben de titel even kwijt.
Ha ja. En helemaal niet gesponsord hoor, oh nee. Misschien maakt dat ook de saaiheid: het gaat niet om de mensen maar om de producten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu shoppen voor "draagbare kleding"
Als je haar maar goed zit komt het met de relatie ook wel goed. Hmmm, misschien moet ik ook eens naar de kapperquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ja. En helemaal niet gesponsord hoor, oh nee. Misschien maakt dat ook de saaiheid: het gaat niet om de mensen maar om de producten.
Dat was in dat andere programma dus al precies zo: nieuwe kleren, nieuw kapsel, en het huwelijk is weer goed. Wat een waanzin hè.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit komt het met de relatie ook wel goed. Hmmm, misschien moet ik ook eens naar de kapper
Ik weet niets van relaties dus ik zat al aantekeningen te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was in dat andere programma dus al precies zo: nieuwe kleren, nieuw kapsel, en het huwelijk is weer goed. Wat een waanzin hè.
Je moet wel heel wanhopig of simpel zijn wil je je voor zo'n programma opgevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niets van relaties dus ik zat al aantekeningen te maken.
Schapenvlees vind ik echt niet te eten, zo een enorm sterke smaak, yek! Maar lamskoteletjes vind ik dan wel weer erg lekker, vooral als het koteletje van een jong lammetje komtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Schapenbout![]()
Of was het lamsbout?
Weleens het "familiediner" gekeken?? Liggen je tenen helemaal krom van in je schoenen! Of "DNA onbekend"...................ik begrijp nooit waarom mensen met hun familie ellende op t.v. willen, maar zal denk ik deels te maken hebben met kosten onderzoeken die ze dan niet zelf hoeven betalen maar worden betaald door de producent van het programma?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet wel heel wanhopig of simpel zijn wil je je voor zo'n programma opgeven
Jemig, wat een schrik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ik kom weer een keer goed weg. Kom in de keuken en denk 'wat ruikt het hier raar'. Had ik het gas niet uit, maar klein gedraaid en het deksel op het fornuis gedaan. Daarop weer een baseball cap gelegd die al begon te schroeien ...
Nu maar even van de schrik bijkomen. Met Dexter of Banksy, daar ben ik nog niet uit.
op t.v. te volgen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef Coos het volgende:
Spoedebat over de giframp bij moerdijk net begonnen
Misschien een rare vraag..., maar waarom leg je in godsnaam een baseball capquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ik kom weer een keer goed weg. Kom in de keuken en denk 'wat ruikt het hier raar'. Had ik het gas niet uit, maar klein gedraaid en het deksel op het fornuis gedaan. Daarop weer een baseball cap gelegd die al begon te schroeien ...
Nu maar even van de schrik bijkomen. Met Dexter of Banksy, daar ben ik nog niet uit.
Omdat de deksel al op het fornuis lagquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag..., maar waarom leg je in godsnaam een baseball cap
op je pan?
was dat dat programma van Robertquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef JooB65 het volgende:
Ja, van al die 'help mijn relatie lijmen' word je niet vrolijk. Dan spring ik toch tien keer liever van een brug dan met mijn harses op de tv te komen...
nah... nee ik ben al zo braaf dat ik geen goeie voornemens nodig hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Heb jij geen goede voornemens dit jaar Fan?
Zoals elke nieuwkomer met open armen ontvangen in het warme nest van RLS-SC
ow...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:08 schreef Copycat het volgende:
Die lag niet op een pan, maar op het afgedekte fornuis. Waaronder dus nog een pitje zachtjes brandde.
Die cap had ik op tegen de regen en bij het boodschappen uitpakken daar neergelegd.
Ik ga nog steeds stoppen met cola drinkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... nee ik ben al zo braaf dat ik geen goeie voornemens nodig heb![]()
alleen even die 5 kg eraf en dat niet zo veel snaaien zodat ik daarna weer
opnieuw kan beginnen
Heb je die mokkataart van gisteravond nog opgevroten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... nee ik ben al zo braaf dat ik geen goeie voornemens nodig heb![]()
alleen even die 5 kg eraf en dat niet zo veel snaaien zodat ik daarna weer
opnieuw kan beginnen
En dat ga je dan vervangen voor rose?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stoppen met cola drinken
dat drink ik bijna nooit, weleens een pespsi max. maar ook niet vaak,quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stoppen met cola drinken
Water ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat ga je dan vervangen voor rose?
Goed voornemen
Ook lekkerquote:
Nee, ik heb de Mokkataart niet aangeraaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je die mokkataart van gisteravond nog opgevroten?
Bij mij moeten er 4 af en het liefst 5, want dan heb ik er 1 voor speling. Er is er al anderhalf af, maar naar hoe ik me nu voel zitten die er voor het weekend weer aan
Gelukkig lust ik geen mokka, maar ach bij mij in de koelkast liggen ook geen mokkataarten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Mokkataart niet aangeraakt![]()
ik heb er wel 3x vuil naar gekeken maar dat rotding bleef gewoon liggen, maar 1/3 is al
op door die Griek en die vreet de rest ook wel op
Deksel als in zo'n glazen afdekplaat van je hele fornhuis denk ik, zo begrijp ik het tenminste...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag..., maar waarom leg je in godsnaam een baseball cap
op je pan?
Echt?! Kratten per week?! Hoe doe je dat, met die bubbels enzo, daar ga je toch ontzettend van boeren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
Dat van die kratten, en er moet een kilo of 10 weg.
oe tien !quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
Dat van die kratten, en er moet een kilo of 10 weg.
Ik heb altijd al ontzettend veel gedronken. En ik drink ook wel redelijk veel thee. En boeren, mijn maag is dat allang gewendquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Kratten per week?! Hoe doe je dat, met die bubbels enzo, daar ga je toch ontzettend van boeren?![]()
Doe dan iets minder en cola light, dat scheelt al.
Maar dan niet van glas en niet doorzichtig. Mijn baseball cap heeft nu wel een mooi rouwrandje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:16 schreef Juud79 het volgende:
Deksel als in zo'n glazen afdekplaat van je hele fornhuis denk ik, zo begrijp ik het tenminste...
Dat heb ik met de regular cola, die vind ik niet lekker omdat ik altijd light drink.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb altijd al ontzettend veel gedronken. En ik drink ook wel redelijk veel thee. En boeren, mijn maag is dat allang gewend
Light heb ik echt al 100 keer geprobeerd, maar ik blijf het zo vreselijk vies vinden.
Gelukkig is het je baseballcap en niet je handen, omdat je inene de deksel weer omhoog wilde doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan niet van glas en niet doorzichtig. Mijn baseball cap heeft nu wel een mooi rouwrandje.
Geen reactie meer gehad op mijn vragen. Morgen weer een werkdag.
Het probleem is dat het er gewoon niet afgaat. Voor ik met mijn medicatie begon had ik maat 34, echt een scharminkel. Nu zit er dus een boel meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe tien !![]()
da's best veel, daarom is mijn max. altijd 5 kg, dan gaan er allarmbellen af
anders zit je inderdaad zo op 10 en dan lijkt het me nog moeilijker.
als ik mijn spijkerbroek aantrek heb ik echt zo'n pffffffffgevoel en dan
weet ik dat ik op moet gaan passen
Frustrerendquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat het er gewoon niet afgaat. Voor ik met mijn medicatie begon had ik maat 34, echt een scharminkel. Nu zit er dus een boel meer aan![]()
Ik heb nu een beetje het idee dat ik gewoon 10 keer zo hard moet lijnen of sporten als een ander om er een gram af te krijgen. Ik heb voor de lol de cola een keer 2 weken laten staan, en ik drink dus 1,5 l per dag. Geen gram weg...
ja, dan ligt het misschien aan je medicijnen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat het er gewoon niet afgaat. Voor ik met mijn medicatie begon had ik maat 34, echt een scharminkel. Nu zit er dus een boel meer aan![]()
Ik heb nu een beetje het idee dat ik gewoon 10 keer zo hard moet lijnen of sporten als een ander om er een gram af te krijgen. Ik heb voor de lol de cola een keer 2 weken laten staan, en ik drink dus 1,5 l per dag. Geen gram weg...
gelezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:05 schreef Laysa het volgende:
Hmmmm hamburgers met een uitje![]()
Net telefoon gehad.
Ze gaan dus eerst weer een MRI maken om te begrijpen waarom het nu niet goed gaat...Daarna hopelijk vervolg traject...Ff afwachten nog voor ons dus
Ik weet het Fann, daarom drink ik ook liever een glaasje roséquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en Dees cola light is wel heul ongezond heurmet die Aspartaam zooi enzo...
ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het Fann, daarom drink ik ook liever een glaasje rosé
Je bloedvaten blijven er ook zo lekker schoon vanquote:
Ya, tot mn medicatie altijd hetzelfde gewicht gehad. 3 jaar geleden ben ik er even mee gestopt en het smolt er ook gewoon af, zonder iets te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frustrerend![]()
Je bent dus te zwaar door het meducijn en niet door de cola.
jij liep toch ook te klagen dat je teveel had gegeten enzo ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Coos het volgende:
Fann schnell stuur die mokkataart maar op.
Ik kan het hebben.
Ja dat is ook balen, maar ja als je die dikmakers nodig heb zou ik me maar bij die 10 kg. neerleggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ya, tot mn medicatie altijd hetzelfde gewicht gehad. 3 jaar geleden ben ik er even mee gestopt en het smolt er ook gewoon af, zonder iets te doen.
Jammer dat ik die krengen nodig heb.
Veel knoflook is goed voor je bloedvaten. Eind vorigjaar een bloedvaten test gehad en men was, gezien mijn levensstijl, verbaasd dat die nog zo goed waren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze bloedvaten blijven er ook zo lekker schoon van
O echt?! Dan ga ik overal nog meer knoflook doorheen gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Veel knoflook is goed voor je bloedvaten. Eind vorigjaar een bloedvaten test gehad en men was, gezien mijn levensstijl, verbaasd dat die nog zo goed waren.![]()
Ik gooi dus bijna overal knoflook doorheen.
straks zit ze aan de drank kan ze naar de AA en dan is het mijn schuld !quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je i.p.v. je cola ook aan de rosé gaan, is goed voor je zegt Fann
Klopt. Ik zou ook moeten lijnen maar heb af en toe van die vreetbuien!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij liep toch ook te klagen dat je teveel had gegeten enzo ?![]()
of heb je die kilo's er alweer afgetraind ?
en olijfoliequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Veel knoflook is goed voor je bloedvaten. Eind vorigjaar een bloedvaten test gehad en men was, gezien mijn levensstijl, verbaasd dat die nog zo goed waren.![]()
Ik gooi dus bijna overal knoflook doorheen.
Dat ook Fann. Ik doe niet anders.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en olijfolie![]()
echt waar ken het niet vaak genoeg herhalen, geloof ik heilig in !
OW.... heb jij ook wel eens vreetbuien ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou ook moeten lijnen maar heb af en toe van die vreetbuien!![]()
Maar ja mokkataart of chocolademousetaart............![]()
Dat geloof ik ook Fannquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en olijfolie![]()
echt waar ken het niet vaak genoeg herhalen, geloof ik heilig in !
Je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou ook moeten lijnen maar heb af en toe van die vreetbuien!![]()
Maar ja mokkataart of chocolademoussetaart............![]()
Ja, maar dan ga ik niet echt snoepen in de zin van zoete zooi. Kaas, worst en fruit......vreet ik zo een bak druiven leeg,quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OW.... heb jij ook wel eens vreetbuien ?![]()
Had ik nooit gedacht van jou...
geinig
zo zie je maar weer
Las laatst ergens dat een broodje kroket veel minder calorieën heeft dan een broodje kaas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga nu wel een broodje eten![]()
maar ik heb pas 1 broodje op vandaag dus wordt wel tiet,
hmmmmmmmmm ik denk broodje kaas tomaat en een beker melk
dat klinkt best wel gezond,
gaat ik nu doen
Dat heb ik van het weekend ook opquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik eet kipshoarma en dat komt door Marrije
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat een broodje kroket veel minder calorieën heeft dan een broodje kaas.
Bronquote:Zijn conclusie op dit ogenblik: In vergelijking met een broodje kaas bevat een broodje kroket minder vet en calorieën, veel minder van het ongezonde verzadigde vet, meer opneembaar ijzer, en qua vitamines schelen ze weinig. Alles bij elkaar is een kroket beter dan kaas.
Ja die Deiss. Ik zat er ook ongelovig naar te kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bron
Ik kan het me niet voorstellen
komen ze nu mee aan !quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bron
Ik kan het me niet voorstellen
Gewoon lekker een onsje ham opsmikkelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik niet echt snoepen in de zin van zoete zooi. Kaas, worst en fruit......vreet ik zo een bak druiven leeg,
voor die 5 haren???quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
Maar eerst even langs de kapper als ik in Arnhem ben.
Dat wordt dan 's morgens vroeg even langs de Febo voor een kalfsvleeskroket ipv mijn normale broodje kaasquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat een broodje kroket veel minder calorieën heeft dan een broodje kaas.
Hij had in een folder zien staan; zakkammen 1.50 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor die 5 haren???
zonde van je geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ja ik moet eens een trimmert kopen, moar die hek nog nie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor die 5 haren???
zonde van je geld
Dat is vast zonder happy end danquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij had in een folder zien staan; zakkammen 1.50 euro.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik moet eens een trimmert kopen, moar die hek nog nie.
ik heb daarstraks DK nog getrimdquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik moet eens een trimmert kopen, moar die hek nog nie.
En bij een stevig ontbijt kun je de uitsmijter kaas verruilen voor een big mac. Is ongeveer evenveel calorieën.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dan 's morgens vroeg even langs de Febo voor een kalfsvleeskroket ipv mijn normale broodje kaas
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij had in een folder zien staan; zakkammen 1.50 euro.ik moest weer heeeeeel lang nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ik vat hem nu![]()
Mac Donald vind ik echt viessssssssssquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef Laysa het volgende:
We hebben net gemact...en als compensatie vers fruit van de mac als toetje
En door dat fruit heb je tóch het idee dat je gezond bezig bent geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef Laysa het volgende:
We hebben net gemact...en als compensatie vers fruit van de mac als toetje
Dat wil ik juist weten zonder die hele meuk te lezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo?
is er weer hommelus?
Wat dacht je van de uitjes op een broodje tartaar!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En door dat fruit heb je tóch het idee dat je gezond bezig bent geweest.![]()
Banaan is ook heel goed, dus als ik een patatje oorlog en een picanto met zigeunersaus bestel dan doe ik er altijd een bananenmilkshake naast. En een slaatje, daar zitten van die kleine stukjes wortel op en da's ook hartstikke goed voor mensen en konijnen.
en op een slagroom omelet van kwekkeboom zit een stukkie kiwiquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En door dat fruit heb je tóch het idee dat je gezond bezig bent geweest.![]()
Banaan is ook heel goed, dus als ik een patatje oorlog en een picanto met zigeunersaus bestel dan doe ik er altijd een bananenmilkshake naast. En een slaatje, daar zitten van die kleine stukjes wortel op en da's ook hartstikke goed voor mensen en konijnen.
Wat een feestquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En bij een stevig ontbijt kun je de uitsmijter kaas verruilen voor een big mac. Is ongeveer evenveel calorieën.
Een bereklauw plus een frikadel zit ook ongeveer tegen de 600 Kcal aan. Wat een keus ineens!
kaviaar vind ik ook smerigquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wil ik juist weten zonder die hele meuk te lezen.
Anders kom ik misschien in de verleiding om ook eens een topic te openen daar met de vraag, "ik zou wel weer eens echte Beluga kaviaar willen eten".
Een slagroom omelet ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en op een slagroom omelet van kwekkeboom zit een stukkie kiwi![]()
is OOK gezond
Je moet de verpakking er ook afhalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef Laysa het volgende:
Bijna net gestikt in dat ozo gezonde toetje van fruit![]()
![]()
![]()
op deze zit annanas ook goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Een slagroom omelet ?
Weer wat geleerd!
Wat schattig, een clowntje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
op deze zit annanas ook goed![]()
[ afbeelding ]
is soooooooooooooooooo lekker........![]()
godver
En dat rooie? Is dat een ingelegd schapenoog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
godver
moet je ook de juiste kruiden gebruiken Deisyy, echt shoarmakruiden beetje pittig beetje sambal erbij uitjes paprika en lekker hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik van het weekend ook op![]()
Ik was er niet kapot van
een kers gok ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat rooie? Is dat een ingelegd schapenoog?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet de verpakking er ook afhalen.
lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
godver
http://www.charlie.nl/nl/(...)id=21/product_id=260
wel geil slipjequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
AAAAAAAARGGGGGGGGGGHHHHHHHH die advertenties meteen die
je te zien krijgt![]()
Ik eet vandaag NIKS meer![]()
[ afbeelding ]
ik wou dat ik zo een kont hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
AAAAAAAARGGGGGGGGGGHHHHHHHH die advertenties meteen die
je te zien krijgt![]()
Ik eet vandaag NIKS meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Met die enorme kont verdwijnt je bezem gewoon!
Ik kan daar gillend van wakker worden als ik droom dat er zo'n monster op mij af komt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
LMAOquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat ze kan zweven...met niks
ik denk dat jij jankend onder je bed kruiptquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan daar gillend van wakker worden als ik droom dat er zo'n monster op mij af komt.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk dat jij jankend onder je bed kruipt![]()
hahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
hahahaha maar zal heel graag iets meer aankomen hoor wil wel 65 wegen lijkt me mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat ze kan zweven...met niks
65...waarom....je was de laatste keer dat ik je zag prima...echt niet meer zo dunquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar zal heel graag iets meer aankomen hoor wil wel 65 wegen lijkt me mooi
Hoe groot ben je dan Heks?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar zal heel graag iets meer aankomen hoor wil wel 65 wegen lijkt me mooi
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
Ow...Remlof...rechts van mij staat een usb kerstboompje heel hoerig van kleur te veranderen![]()
Had jij dr nu ook nog 1 kunnen scoren?
Die boom dan hé?!
164 zo ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe groot ben je dan Heks?
of hoe lang bedoel ik eigenlijk![]()
quote:
En de rest van de maten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik 165zijn we bijna even groot
Ik ben 1,68...dus lekker groterquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik 165zijn we bijna even groot
die houden we privequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
En de rest van de maten?
Zo erg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die houden we prive
huh je weet toch dat ik hele dikke tieten heb, dat maatje XXXXL speciaal voor mij gemaakt moet worden, niet naar de bekende weg vragen hequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
En de rest van de maten?
Ik was ook benieuwd naar de tieten van Fann! Dat jij extra-lars hebt dat wist ik toch al lang!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh je weet toch dat ik hele dikke tieten heb, dat maatje XXXXL speciaal voor mij gemaakt moet worden, niet naar de bekende weg vragen he
Je krijgt ineens trek in schele beesten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik honger, meteen maar ff koken
.
Die bruut wil Heidi verorberen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je krijgt ineens trek in schele beesten?
nou die andere bruut wil hem tegen de muur gooienquote:
Die barbaar neemt waarschijnlijk niet eens de moeite het beest dood te maken en dan te grillen. Pietje stopt dat ding gewoon rauw in zijn bek en scheurt dan de kop eraf.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pietje is gewoon echt een rotjoch...bij een schele durft ie wel
Jaja...is dat soms een nieuw beleid van de fok A's , FA's en modjes....om over alles heen te lullen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Debat over Moerdijk nu op politiek24, wat een stoer pakkie heeft die minister aan.
Pietje plaagt schele beesten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Toverheks het volgende:
houwe jullie nou eens op ons Pietje te pesten, arme jongen had al een bad hairday enzo, Pietje kom maar hoor ik help je wel
Ik dacht héél even dat je het over hun billen hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
is lekker droog in Amsterdam, dus ian en mera hun speklapjes blijven lekker droog op de BBQ, hoop dat ze het heel leuk hebben.
Hij noemde jou schele heurquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Toverheks het volgende:
houwe jullie nou eens op ons Pietje te pesten, arme jongen had al een bad hairday enzo, Pietje kom maar hoor ik help je wel
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je het over hun billen had
ook hahaha als die ook maar droog blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
echtquote:
Ik zal het doen als ik hem ooit in het echt tegenkomquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echtgoffer de goffer sla jij hem dan maar in mekaar
en Mera heeft geen speklapjeskont hoor, Mera heeft een beschaafd kontje wat ik zag op de stream, van Ian kon ik niet zo goed waarnemen, die zat alleen op zijn kontquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
vind haar geen reet aan is dat erg, zie heel veel dingen die zij weer van Madonna heeft over genomenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kitsch is het! Een kopie is per definitie kitsch.
Heel goede marketing, met simpele, heel goed in het gehoor liggende muziekjes. Ik zie er ook geen kunst in, meer gekunsteld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
over lady Gaga of ze kunst of kitch is, nou het is gewoon een imago geen kunst
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
kijk je het RTL nieuws D-K??? is dat niks voor jou zo een badman of spiderman pakje
daarom poste ik het, was in het nieuws ze willen in het groningermuseum iets doen??? echt vind haar gewoon, een zangeres die het niet van haar zangkwaliteiten maar van haar gimic moet hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel goede marketing, met simpele, heel goed in het gehoor liggende muziekjes. Ik zie er ook geen kunst in, meer gekunsteld.
Wie denk je dat Sinterklaas is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
kijk je het RTL nieuws D-K??? is dat niks voor jou zo een badman of spiderman pakje
zie je hem gaan Laysa hahaha zo naar de Lidl hahahaquote:
heet jij Bramquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie denk je dat Sinterklaas is?
Dat ga je niet menen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ie het nog steeds met Sandra Reemer?
Jonguh, dat heb ik al een keer gepost in het DGK-topic! Hij doet het serieus met dat taaie kroepoekje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen.
Nee hij geeft les aan klassen over zinloss geweld.
quote:
Nee, Lucs vriendin is vermoord door haar ex.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
die nieuwe vriend van die meid die is vermoord door haar exvriend?
ik las ff heel snel en ipv kort kontquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
Zo, m'n kop is weer kort en ruikt weer lekker dankzij mijn homoturk![]()
Salaam aleikuuuuuuuuum
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las ff heel snel en ipv kort kont
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, dat heb ik al een keer gepost in het DGK-topic! Hij doet het serieus met dat taaie kroepoekje!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Marrije het volgende:
Ja, toen las ik 'ruikt weer lekker' en toen kreeg ik een bruin vermoeden dat de 'kont' niet klopte
nee staat er niet meer op denk ik, kan het ook niet vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef mootie het volgende:
Nou kan ik niet meer het stukje terugvinden over hun prille liefde!
Volgens mij is ze zelf door haar ex vermoord.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom ga jij naar de kapper, je hebt niet eens haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
Zo, m'n kop is weer kort en ruikt weer lekker dankzij mijn homoturk![]()
Salaam aleikuuuuuuuuum
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, dat heb ik al een keer gepost in het DGK-topic! Hij doet het serieus met dat taaie kroepoekje!
ja dat zeg ik, maar luc is diegene die de nieuwe vriend is van die meid die door haar ex is vermoord?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf door haar ex vermoord.
Hij wilde hetzelfde kapsel als Lambiek!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom ga jij naar de kapper, je hebt niet eens haar
hahahha oh sorry Remlofquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij wilde hetzelfde kapsel als Lambiek!
[ afbeelding ]
Ja, en dan ook nog een 2 1/2 uur te laat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaja...is dat soms een nieuw beleid van de fok A's , FA's en modjes....om over alles heen te lullen?
ik vond m leuker met lieke, denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze maar heel gelukkig mogen zijn samen.
Ik snap je niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, maar luc is diegene die de nieuwe vriend is van die meid die door haar ex is vermoord?
zonder velletje die eerst door een zeef geperst zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag hoor, maar wat zijn gezeefde tomaten?
http://www.niernieuws.nl/?id=1404&cat=103&1=on&3=on&6=on
daar is het vocht uit gelektquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
Ik denk gepelde tomaten uit blik die in een zeef zijn uitgedruptquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
Oh, kun je die ook in blikjes kopen? Van die naakte zeg maar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonder velletje die eerst door een zeef geperst zijn.
het meisje is vermoord door haar exvriend, ten tijde van de moord had het meisje een nieuwe vriend. Luc in dit geval. Als ik het goed begreep.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Meestal hebben vermoorde meisjes geen tijd voor nieuwe vriendjes.
goed opgemerkt Liesje, ja Marrije hoe klets je je hier uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Meestal hebben vermoorde meisjes geen tijd voor nieuwe vriendjes.
juist in blikquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, kun je die ook in blikjes kopen? Van die naakte zeg maar?
zie boven jequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed opgemerkt Liesje, ja Marrije hoe klets je je hier uit
Ah zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
het meisje is vermoord door haar exvriend, ten tijde van de moord had het meisje een nieuwe vriend. Luc in dit geval. Als ik het goed begreep.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk gepelde tomaten uit blik die in een zeef zijn uitgedrupt
ja of in een glazen potje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, kun je die ook in blikjes kopen? Van die naakte zeg maar?
Morbide hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, maar luc is diegene die de nieuwe vriend is van die meid die door haar ex is vermoord?
ik denk dat er wel verschil in zit kwa smaak, het een of het andere merk zeg maar, maar ik heb er geen ervaring mee. Tenminste, niet daar waar ik het merk nog van weet. Liep twee weken terug door de Aldi, zag ze staan, maar heb uiteindelijk tomatenblokjes meegenomen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dankjewel. Dan ga ik dat morgen maar eens maken, het klinkt wel lekker.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
over lady Gaga of ze kunst of kitch is, nou het is gewoon een imago geen kunst
en der liedjes zijn ook dom
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je wat ook lekker is, een tosti ham&kaas met daartussen gegrilde paprika uit pot
Ik heb dus die van de Aldi opquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat er wel verschil in zit kwa smaak, het een of het andere merk zeg maar, maar ik heb er geen ervaring mee. Tenminste, niet daar waar ik het merk nog van weet. Liep twee weken terug door de Aldi, zag ze staan, maar heb uiteindelijk tomatenblokjes meegenomen.
krijg ik nou een note achter me naamquote:
ah kijk, vang ik het dus toch nog redelijk op tussen het geschreeuw door van mijn twee peutersquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:48 schreef mootie het volgende:
Marrije, ze stonden op het punt om een relatie te krijgen.
Nog een jaartje dan kan hij het met spons en zeem fatsoeneren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij wilde hetzelfde kapsel als Lambiek!
[ afbeelding ]
Ja ik zat zo te wachten op de nieuwe posts, was er al een hele pagina volquote:
Ik heb gewoon één kant lang laten groeien en die flip ik over me kale knar. Niemand die het ziet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog een jaartje dan kan hij het met spons en zeem fatsoeneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |