Daar zeg je zoiets, dat lijkt me niet best voor het programma.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:20 schreef Gert het volgende:
Anyway, de nieuwe RLS zal wel op Veronica worden uitgezonden dan, aangezien die niet in het lijstje nieuwe programma's wordt genoemd.
Ik heb die reclame met dat tijgertje zo vaak gezien in het ziekenhuis. Dat ie z'n pootje zogenaamd op de lens legt. Lijkt me echt heel leuk, dat zou ik zelf ook nog wel kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier zitten toch mensen met van die kinderen?
Doe ze een plezier en haal Kinectimals voor ze.
Meesterlijke shit, plus dat ze nog een beetje beweging krijgen tijdens het spelen![]()
Serieus though, Wii Kinectimals.
waarom niet? de eerste BB was ook te zien op Veronicaquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, dat lijkt me niet best voor het programma.
De reclame laat imho niet goed zien hoe leuk dit is voor kinderen (en waarschijnlijk voor mij, als niemand kijkt)quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb die reclame met dat tijgertje zo vaak gezien in het ziekenhuis. Dat ie z'n pootje zogenaamd op de lens legt. Lijkt me echt heel leuk, dat zou ik zelf ook nog wel kopen.
Ja precies, die graphics. Die zien er prima uit. Als ik het zou kunnen, zou ik er ook wel voor over de grond willen rollen om ze te zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De reclame laat imho niet goed zien hoe leuk dit is voor kinderen (en waarschijnlijk voor mij, als niemand kijkt)
Het is alleen wel solo-play only, geloof ik, dus ruziënde broertjes en zusjes over wie er met de Tijgert mag spelen.
Maar serieus uitgebreide interactie, toffe graphics... en ik ben eigenlijk NOOIT positief over Wii troep.
Toen was het nog een hele andere Veronica, volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom niet? de eerste BB was ook te zien op Veronica
Waarom niet? Automatisch minder kijkers omdat Veronica?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, dat lijkt me niet best voor het programma.
ja toen was het meer een mannenzender? nu zeggen ze meer een vrouwenzender te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen was het nog een hele andere Veronica, volgens mij.
Oh? Ik sla Veronica per definitie over als ik in de gids kijkt wat er op tv komt. Ik weet ook niet eens onder welke knop ik het heb zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen was het meer een mannenzender? nu zeggen ze meer een vrouwenzender te zijn
Wat vooral opvalt is dat de enige Nederlandse programma's op VOO tegenwoordig herhalingen van HvN en Wegmisbruikers zijn. Destijds had Veronica zelfs nog omroepers, was het nog echt een zender ipv de één na de andere Amerikaanse serie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen was het meer een mannenzender? nu zeggen ze meer een vrouwenzender te zijn
SBS6 kondigt het niet aan als nieuw programma. Voor Net 5 vind ik het niks, qua zenderprofilering. Dus dan denk ik dat het de derde zender van SBS wordt: Veronica.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Ik sla Veronica per definitie over als ik in de gids kijkt wat er op tv komt. Ik weet ook niet eens onder welke knop ik het heb zitten.
Maar ik snap het niet, waarom zou de nieuwe rls op Veronica kunnen komen? Ik dacht dat het iets van Net5 en SBS6 was, of mis ik iets.
Wat een werk zeg. Maar het ziet er wel leuk uit. Toch eens in dat subforum neuzen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik maak deze: Knutselen met kosteloos materiaal.
Ah zo. Nou volgens mij kunnen we dan alleen nog maar hard bidden om streams.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
SBS6 kondigt het niet aan als nieuw programma. Voor Net 5 vind ik het niks, qua zender profilering. Dus dan denk ik: de derde zender van SBS: Veronica.
Ja het is echt enorm veel werk, maar wel lekker om te doen tijdens een film kijken ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een werk zeg. Maar het ziet er wel leuk uit. Toch eens in dat subforum neuzen.
Gelukkig hebben we een kardinaal in ons midden, dus dat bidden om streams laat ik aan hem over.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Nou volgens mij kunnen we dan alleen nog maar hard bidden om streams.
Zonder streams ga ik het niet volgen. Toneelstukjes zoals CBML boeien niet genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Nou volgens mij kunnen we dan alleen nog maar hard bidden om streams.
Ik vond het fascinerend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
Al was CBML nog wel even grappig wegens hilarisch slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |