Succesquote:
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderen () hebben later waarschijnlijk meer verstand van computers dan ik.
Als ze er meer verstand van krijgen dan ik en het me uit gaan proberen te leggen gaan ze het huis uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kinderen () hebben later waarschijnlijk meer verstand van computers dan ik.
Dus mensen als Steve Jobs, Bill Gates etc snappen er eigenlijk niets meer van volgens deze theorie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.
En dan wordt het tijd voor een Technische Singulariteit
Gemiddeldenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus mensen als Steve Jobs, Bill Gates etc snappen er eigenlijk niets meer van volgens deze theorie?.
Mijn opa van 88 wil een iPad omdat hij weer mee wil doen in de ontwikkelingen enzo. Hij krijgt z'n pc uit 1998 niet eens aan. Laatst belde hij in paniek op omdat de computer kapot was. Kutding dit, rotapparaat dat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die 20 jaar jonger is, heeft meer verstand van computers. En dat wordt steeds erger. Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen. Dat wordt steeds jonger. Binnen een jaar of 10 snap je al bijzonder weinig van technologie als je boven de 40 bent, etc. etc. Tot we op een moment na de middelbare school er al niks meer van snappen.
En dan wordt het tijd voor een Technische Singulariteit
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.quote:
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklikquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.
Dat kan iedereen.
Nerdisme is genetisch bepaald, zo blijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van bij WILLEN blijven, mijn vader is uit 1942, die heeft een touchscreen PC, een smartphone en een iPad. het boeit hem, dus hij is bereid te blijven leren op dat gebied.
Dat kan iedereen.
Echter, nieuwe dingen leren gaat steeds moeilijker en duurt steeds langer naarmate we ouder worden. Tel daarbij op dat er steeds meer nieuwe dingen bij komen en je kunt zien dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan iedereen.
moet die een apple nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklik
En dan wilt hij foto's van de ene map naar de andere slepen en dan maakt hij op de een of andere manier allemaal kopietjes in de eerste map. En hij kan niet dubbelklikken op de één of andere manier. Hij heeft dat ding meerdere keren bijna uit het raam geflikkerd.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een laptop en een iPod touch. Met die iPod komt hij nog een aardig eind, het spreekt wel voor zich, alleen ik heb de muziek er voor hem opgezet. Maar met die laptop... hij krijgt de foto's van z'n camera er niet eens op en dat is één muisklik
En dan wilt hij foto's van de ene map naar de andere slepen en dan maakt hij op de een of andere manier allemaal kopietjes in de eerste map. En hij kan niet dubbelklikken op de één of andere manier. Hij heeft dat ding meerdere keren bijna uit het raam geflikkerd.
Mijn vader is nu al zo ver dat hij niet meer elke dag hoeft te vragen hoe hij foto's van de camera krijgt en ze kan uploaden op marktplaats.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echter, nieuwe dingen leren gaat steeds moeilijker en duurt steeds langer naarmate we ouder worden. Tel daarbij op dat er steeds meer nieuwe dingen bij komen en je kunt zien dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden is.
2 ! (en die 22 op de controller)quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg de helft nu al niet meer. De PS3 heeft te veel knopjes
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing, en zo duur hoeft een apple niet te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vindt ie toch veel te duur
Mijn vader is het niet met je eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Op dit moment kunnen mensen van boven de 50 al niet meer meekomen met de technische ontwikkelingen.
Die heb ik nooit gehad, ik had een Segaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Controller is grotendeels hetzelfde als van de ps2 en psx
Arme papa,quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief lacht zijn vader uit, want die is lang niet zo goed als hij. En een hand-oog coördinatie dat dat jochie heeft.
zo uit mijn hoofd zeg ik, 13. dan reken ik de "knuppeltjes" meequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 ! (en die 22 op de controller)
Wat.... die 2 knopjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jeeeeeeeeeeeeemig, da's alleen maar handig want dan kun je lekker eel bewegen me oew pupke!quote:
Nee echt, het is wonderlijk hoe ontzettend snel hij (en de meesten met hem denk ik..) dingen oppikt hoor. En gewoon zo behendig, niet normaal...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme papa,
Zou net zolang gaan oefenen tot ik hem kon verslaan.
Of mijn oude nes met Megaman 3 ofzo erbij pakken.
Mag ie proberen daarmee beter te zijn
En reken je het knuppeltje dan 2x?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd zeg ik, 13. dan reken ik de "knuppeltjes" mee
nee 14 met de "hoofdmenuknop" erbij
Ik reken de knuppeltjes als 5, drukken/Li/Re/Ho/La en die menu knoppen ben ik nog vergeten. L1/2 R1/2 zijn ook 4 knoppen he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd zeg ik, 13. dan reken ik de "knuppeltjes" mee
nee 14 met de "hoofdmenuknop" erbij
Ja is ook zo dat ze dat op jonge leeftijd sneller oppikken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt, het is wonderlijk hoe ontzettend snel hij (en de meesten met hem denk ik..) dingen oppikt hoor. En gewoon zo behendig, niet normaal...
Dan tel ik er 25quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ff denken....
Cursor toetsen 4 mogelijkheden, dus 4st
Wiebelstickjes (is tevens R3 en L3) in totaal 5 mogelijk heden per stuk, dus 10st
R1
R2
L1
L2
Select
Start
Rondje
Driehoekje
Vierkantje
Kruisje
En de PS toets, da knupke in 't midden
Scherp, niet aan gedachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En reken je het knuppeltje dan 2x?
Want bewegen kan.... maar er op drukken is een aparte "knop", nl de L3 en R3.
Dat je de cursurtoets als 4 rekent oke, dat zijn 4 aparte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reken de knuppeltjes als 5, drukken/Li/Re/Ho/La en die menu knoppen ben ik nog vergeten. L1/2 R1/2 zijn ook 4 knoppen he.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is ook zo dat ze dat op jonge leeftijd sneller oppikken.
Weet nog dat ik vroeger voor een oom en tante van me altijd werd ingezet om levels te halen die hen niet lukte.Ook al kende ik het spel niet was ik er heel snel beter in dan hen.
Maar jeugd vind vaak die oude spelletjes niet zo leuk omdat daar vaak geen save functie opzit en als je af bent je dus ook van voren af aan kunt beginnen.
Wij wisten toen niet beter maar nu zijn ze al vrij snel te gefrustreerd om opnieuw te beginnen
Eh nee, want er zitten maar 4 sensors inquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je de cursurtoets als 4 rekent oke, dat zijn 4 aparte.
Maar de knuppeltjes.... hooguit als 2! (bewegen en de L/R-3 toets)
Als je daar nog de richtingen gaat tellen dan moet je ook linksboven, rechtsboven, linksonder, nog meer linksonder, nog iets verder linksonder, bijna helemaal onder etc gaan tellen
20 toetsen heeft dat krengquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reken de knuppeltjes als 5, drukken/Li/Re/Ho/La en die menu knoppen ben ik nog vergeten. L1/2 R1/2 zijn ook 4 knoppen he.
Niet heel interessant dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over dat we niks meer kunnen leren en over knopjes.
Ik lees het al. De PS3 is te ingewikkeld voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
O en dan moet je de controller zelf ook tellen. Want bij sommige spellen zoals Heavenly Sword kun je daar ook mee bewegen en dingen besturen
Je kan toch ook linksboven douwen met die wiebelstick?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, want er zitten maar 4 sensors in(of 2 dubbele)
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees het al. De PS3 is te ingewikkeld voor mij
het 1 sluit inderdaad het ander niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verwende nesten zijn het!
Maar ik vind het ook niet zo heel erg dat het een gamer is, hij heeft er ook veel van geleerd. Zijn engels is bv. al best aardig voor iemand van 10
En tja, zolang hij zich niet de hele dag opsluit enzo en ook buiten speelt, zal het wel loslopen. De kinderen zijn tegenwoordig sowieso heel anders.
Wat dus wordt geregistreerd als naar links EN naar bovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan toch ook linksboven douwen met die wiebelstick?
Misschien wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, beter dan crashdieeten waar we het eerder over hadden.
Maar da's juist leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees het al. De PS3 is te ingewikkeld voor mij
Ja en ik heb dus totaal niks met ouders die roepen 'mijn kind mag niet gamen en geen tv kijken'. Alsof je je kind dan automatisch zou verpesten. Imho is mijn kind ms wel beter voorbereid op de wereld straks.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
het 1 sluit inderdaad het ander niet uit
ik zat als kind ook uren op de atari hoor...
Controller zonder draadje is sowieso niet goed voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's juist leukdat je dan al wiebelend over een balk moet lopen door die controller recht te houden... wat ik nooit kan, ik beweeg teveel. Zodat ik dan weer van dat balkje afpleur
Of dat je een pijl afschiet en die door de controller te bewegen kan besturen tot ie zo POEF tussen de oogjes van de tegenstander knaltOf in 't piemeltje.
Dat dus!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik heb dus totaal niks met ouders die roepen 'mijn kind mag niet gamen en geen tv kijken'. Alsof je je kind dan automatisch zou verpesten. Imho is mijn kind ms wel beter voorbereid op de wereld straks.
Het ging om het aantal knoppen, niet het aantal sensoren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dus wordt geregistreerd als naar links EN naar boven
Bij mij wel. Dan ruk ik de PS niet meer uit de kastquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Controller zonder draadje is sowieso niet goed voor mij
Nee hoor, ik was net zo toen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verwende nesten zijn het!
Maar ik vind het ook niet zo heel erg dat het een gamer is, hij heeft er ook veel van geleerd. Zijn engels is bv. al best aardig voor iemand van 10
En tja, zolang hij zich niet de hele dag opsluit enzo en ook buiten speelt, zal het wel loslopen. De kinderen zijn tegenwoordig sowieso heel anders.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij wel. Dan ruk ik de PS niet meer uit de kast
Je post op FOK!.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was net zo toen.
Mijn engels was daardoor inderdaad op jonge leeftijd al heel erg goed.
En als hij er inderdaad gewoon nog bij buitenspeelt en andere dingen onderneemt zie ik het probleem niet.
Ik ben ook vrij normaal gebleven volgens mij
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus!
E mijn kind kijkt echt niet de hele dag cartoons. Nee NatGeo en Dicovery staan op bij hem![]()
Bij mij vlogen ze ook weleens door de lucht, maar niet omdat ik schrokquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had het vaak met games als TombRaider en Resident Evil dan schrok ik zo hard dat die controller door de lucht vloog. Zonder draadje ben ik dat ding kwijt joh
Ach, ik heb recentelijk tegen 10GB aan Dragonball Z gedownloadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat, geschiedenis vindt ie boeiend en dino's en wildlife enzo.
En de nodige cartoons hooren zelfs daar pikt ie nog wel eens wat op
Ach zolang ik er zelf geen last van hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je post op FOK!.
Normaal is dus al vervlogen
herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
En hij wil game-ontwerper worden later
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat, geschiedenis vindt ie boeiend en dino's en wildlife enzo.
En de nodige cartoons hooren zelfs daar pikt ie nog wel eens wat op
Maar over het geheel genomen zijn kinderen echt wel anders dan toen ik jong was (weet ook niet hoe jong jij bent hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was net zo toen.
Mijn engels was daardoor inderdaad op jonge leeftijd al heel erg goed.
En als hij er inderdaad gewoon nog bij buitenspeelt en andere dingen onderneemt zie ik het probleem niet.
Ik ben ook vrij normaal gebleven volgens mij
FFquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Gisterw eer met de PS3 gespeeld
[ afbeelding ]
Dat meen je niet, als volwassen man zijnde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb recentelijk tegen 10GB aan Dragonball Z gedownload
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb recentelijk tegen 10GB aan Dragonball Z gedownload
Is dat niet de PS Move?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's juist leukdat je dan al wiebelend over een balk moet lopen door die controller recht te houden... wat ik nooit kan, ik beweeg teveel. Zodat ik dan weer van dat balkje afpleur
Of dat je een pijl afschiet en die door de controller te bewegen kan besturen tot ie zo POEF tussen de oogjes van de tegenstander knaltOf in 't piemeltje.
Ik weet nog dat mijn klasgenoten en ik pas in de 2de van de middelbare school over make up gingen nadenken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar over het geheel genomen zijn kinderen echt wel anders dan toen ik jong was (weet ook niet hoe jong jij bent he) De wereld is gewoon ook heel anders, dus het is ook wel logisch.
quote:
Huppelen is altijd goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef Ang3l het volgende:
De hele tijd zo'n kirrende kreunende huppelende Vanille op mijn scherm
[ afbeelding ]
quote:
Dat had ik een keer toen ik de GameCube-controller aan de Wii had vastgemaakt, was even vergeten dat die niet draadloos wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij wel. Dan ruk ik de PS niet meer uit de kast
Ik heb.... ff denken......quote:
Ja klopt ook wel dat kinderen anders zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar over het geheel genomen zijn kinderen echt wel anders dan toen ik jong was (weet ook niet hoe jong jij bent he) De wereld is gewoon ook heel anders, dus het is ook wel logisch.
dat merk ik dus ook, alles verschuifdquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn klasgenoten en ik pas in de 2de van de middelbare school over make up gingen nadenken.
Nu doen ze dat al in groep 6 (dan zijn de meeste koters een jaar of 10)
Nee kan met de gewone PS3 controller ook wel een beetje hoorquote:
Ik heb uhm nog steeds trauma's van 1quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb.... ff denken......
Op de PS3:
FF IX
FF XIII
Op de PS2:
FF X
FF X-2
FF XII
FF VII Dirge of Cerberus
Op de PS:
FF VII
De op iPhone:
FF I
FF II
Op de PC:
FF VIII
FF XI
En dan nog Kingdom Hearts I & II op de PS2.
Ja en ze hebben gewoon beschikking over veel meer informatie. Als ik iets wilde weten moest ik of naar de bieb, of in de encyclopedie van mijn ouders neuzen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel dat kinderen anders zijn tegenwoordig.
Ik was toen ook wel 1 van de weinige die zoveel gamede volgens mij.
Maar ik ben een jonge god van 27
Ik droeg pas make-up op m'n 16equote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn klasgenoten en ik pas in de 2de van de middelbare school over make up gingen nadenken.
Nu doen ze dat al in groep 6 (dan zijn de meeste koters een jaar of 10)
Oja, en LocoRoco, maar die vond ik voor de PS3 niet zo leuk als voor de PSP.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kan met de gewone PS3 controller ook wel een beetje hoor
Zit six axis movement control of weet ik hoe het heet in.
Sommige spellen werken daarmee (Heavenly Sword dus veel).
Gaat ie misschien dus wel de IT kant op, daar is het zo slecht nog niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik reken ook nergens op hoor
Schatte je me zo jong dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze hebben gewoon beschikking over veel meer informatie. Als ik iets wilde weten moest ik of naar de bied, of in de encyclopedie van mijn ouders neuzen.
Oh zo'n guppy ben je dus ook weer niet
Ik ben een oude God van 32.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel dat kinderen anders zijn tegenwoordig.
Ik was toen ook wel 1 van de weinige die zoveel gamede volgens mij.
Maar ik ben een jonge god van 27
Ja, ik moet mijn kind van 10 uitleggen dat het dus echt niet normaal is om op zijn leeftijd een mobieltje met internet te hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat merk ik dus ook, alles verschuifd![]()
ik zie mijn nichtjes bijvoorbeeld van 7 jaartjes die moet al een mobiel hebben, en houdt zich al bezig met jongens, en make-up.
En soms snap ik dat dus echt niet, maar goed ik begin waarschijnlijk bij de oudere generatie te horen
Meisjes van 10 die in minirok naar school gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat merk ik dus ook, alles verschuifd![]()
ik zie mijn nichtjes bijvoorbeeld van 7 jaartjes die moet al een mobiel hebben, en houdt zich al bezig met jongens, en make-up.
En soms snap ik dat dus echt niet, maar goed ik begin waarschijnlijk bij de oudere generatie te horen
Ik gebruik nog geen make-up en ben al 24, maar goed ik ben een beetje apartquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik droeg pas make-up op m'n 16eVoor de schoolfoto. En op m'n 17e kreeg ik op m'n verjaardag een make-uptasje van m'n moeder met oogschaduwtjes enzo.
Vind er nu nog niet zo heel veel aan eigenlijk.
Die heb ik ook net 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn kind van 10 uitleggen dat het dus echt niet normaal is om op zijn leeftijd een mobieltje met internet te hebben
iedereen vindt zichzelf apartquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik gebruik nog geen make-up en ben al 24, maar goed ik ben een beetje apart
Mijn zoon gaat nu alleen naar de bieb om een of ander nerdy kaartspel te spelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze hebben gewoon beschikking over veel meer informatie. Als ik iets wilde weten moest ik of naar de bieb, of in de encyclopedie van mijn ouders neuzen.
Oh zo'n guppy ben je dus ook weer niet
Magic?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat nu alleen naar de bieb om een of ander nerdy kaartspel te spelen
Ik al maanden niet meer geloof ik.quote:
De biebquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat nu alleen naar de bieb om een of ander nerdy kaartspel te spelen
Was I ook aal op meerdere discs?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb uhm nog steeds trauma's van 1![]()
Na 100 uur spelen eindelijk op disc 4 aangekomen. Besluit mn zoon dat het wel leuk is om de mem card te wissen
Ja. Ben hem 1 keer gaan ophalen daar en kreeg toen een heel raar toekomstbeeld van mn zoonquote:
precies,quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn kind van 10 uitleggen dat het dus echt niet normaal is om op zijn leeftijd een mobieltje met internet te hebben
Nee van één van de FF'squote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was I ook aal op meerdere discs?
Grappig, want die is nu dus voor 2.95 eur te downloaden voor je iPhone
Evenals II.
Dus ik mis nu alleen nog III, IV, V en VI.
En de spin-offs zoals tactics en zo.
En die ene... uuuh...... dinges.... dat vechtspel wat alleen op de PSP is... Dinges!!!!
En de nieuwste heb ik niet, FF XIV, maar die wil ik ook niet.
Nou een beetje ms, omdat de meeste 'oudere' mensenquote:
Niet toegeven eraan, zie hier zovaak ouders terugkomen met gigantische rekeningen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
eigenlijk is iedereen apart, want iedereen is andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iedereen vindt zichzelf apart
Peer pressurequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies,
ik heb dan echt zoiets van ga anders even buitenspelen of een spelletje spelen(van die bordspelen).
Ik ook nog niet heel veel hoor.quote:
FF Tactics is de enige FF die het nog waard is om te spelen imo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik mis nu alleen nog III, IV, V en VI.
En de spin-offs zoals tactics en zo.
Haha, nee joh, ik ben me daar gek! Het spruitje is 10quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet toegeven eraan, zie hier zovaak ouders terugkomen met gigantische rekeningen.
Snap ook echt die ouders niet.
M'n moeder heeft destijds de helft van m'n eerste mobieltje betaald, maar dat was ook meer eigenbelang zodat ik kon laten weten waar ik uithingquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet toegeven eraan, zie hier zovaak ouders terugkomen met gigantische rekeningen.
Ach veel bekende magicspelers zijn hele goede pokerspelers geworden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ben hem 1 keer gaan ophalen daar en kreeg toen een heel raar toekomstbeeld van mn zoon
Mijn zoon heeft mijn oude LG. Kan hij ook mee op internet. Prepaid en hij doet het maar ermee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, okequote:
lol, heb nog een hele map (quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ben hem 1 keer gaan ophalen daar en kreeg toen een heel raar toekomstbeeld van mn zoon
en toch ook allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
eigenlijk is iedereen apart, want iedereen is anders
Ik speelde ook Magic (Yes, I am a nerd)quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel bekende magicspelers zijn hele goede pokerspelers geworden.
Dus er is nog hoop.
zo is het ook niet bedoeld hoor, maar ik bedoel bijvoobeeld dat nichtje van 7 dat doet bijna niks anders dan msn/facebook en bellen en over jongens en anderen roddelen, dat vindt ik dus wel wat extreemquote:
Cool!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
lol, heb nog een hele map () met die kaarten... mag je hebben als je weer in purm bent
dat is anders dan gamen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
of een spelletje spelen(van die bordspelen).
Jamaar met jou kan ik niet over FF pratenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FF Tactics is de enige FF die het nog waard is om te spelen imo.
Jammer alleen dat mijn DS gisterochtend brak.
Ja zo gek is het niet hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik ben me daar gek! Het spruitje is 10
Ja zit toch wel een beetje verschil in vind ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
dat is anders dan gamen?
is toch beide gewoon spelletje spelen....
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo is het ook niet bedoeld hoor, maar ik bedoel bijvoobeeld dat nichtje van 7 dat doet bijna niks anders dan msn/facebook en bellen en over jongens en anderen roddelen, dat vindt ik dus wel wat extreem![]()
maar goed, de jeugd van tegenwoordig is gewoon anders
ja het is wel een spelletje spelen, maar het is anders wanneer je in een groep een spel speelt(bordspel) dan wanneer het digitaal verloopt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
dat is anders dan gamen?
is toch beide gewoon spelletje spelen....
Waarschijnlijk dachten de 30- en 40-ers van nu destijds hetzelfde over onsquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo is het ook niet bedoeld hoor, maar ik bedoel bijvoobeeld dat nichtje van 7 dat doet bijna niks anders dan msn/facebook en bellen en over jongens en anderen roddelen, dat vindt ik dus wel wat extreem![]()
maar goed, de jeugd van tegenwoordig is gewoon anders
Tenzij je bv zoiets als Buzz speelt op de PS... dat is ook weer met een groep.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja het is wel een spelletje spelen, maar het is anders wanneer je in een groep een spel speelt(bordspel) dan wanneer het digitaal verloopt.
En gamen is niks mee hoor, deed ik zelf ook vaak, alleen het moet niet het overheersende worden in je leven
Geeneens een idee meer welke ik allemaal heb gespeeld, begon ermee op de SNES iig, toen had ik zon copybox en kon ik de eerste delen spelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar met jou kan ik niet over FF praten
preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten de 30- en 40-ers van nu destijds hetzelfde over ons
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je bv zoiets als Buzz speelt op de PS... dat is ook weer met een groep.
Jij speelt van die games waar je echt teveel tijd in moet steken om ergens te komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog niet heel veel hoor.
Heavy Rain![]()
Final Fantasy XIII![]()
Mirrror's Edge
Little Big Planet
Heavenly Sword![]()
Dragon Age: origins![]()
Infamous, geleend van iemand
En Final Fantasy IX op de harddisk staan via de PS store.
Op mijn 7e roddelde ik nog niet over jongens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten de 30- en 40-ers van nu destijds hetzelfde over ons
Heavy Rain is toch wel een must-have hoor, beste game van 2010 imo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Jij speelt van die games waar je echt teveel tijd in moet steken om ergens te komen
en ik heb hem dan ook pas sinds zaterdag
owquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee ik bedoelde voor die kids. Zoonlief krijgt ook echt geen duur internet-mobieltje hoor.
Ik heb de kaarten, nooit 1 potje gespeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speelde ook Magic (Yes, I am a nerd)
zgan dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cool!
Graag. Zal die leuk vinden
Ja logischquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel regelmatig discussies met kleine man, dan moet hij eigenlijk douchen ofzo, maar nee, hij MOET dit level eerst afmaken
Little Big Planet niet joh. Dat is gewoon een platform spel (maar wel prachtig mooi vormgegeven). Maar ja, over het algemeen wel meer de adventurees en RPG's ja. De wat groete spellen waar je echt voor moet gaan zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Jij speelt van die games waar je echt teveel tijd in moet steken om ergens te komen
en ik heb hem dan ook pas sinds zaterdag
zo ver ben ik niet gekomen, ik kwam tot mario party op de nintendo en heb een paar sportgames van de ps2quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je bv zoiets als Buzz speelt op de PS... dat is ook weer met een groep.
Ja is het ook wel, maar ja, we hadden een tijd afgesproken en afspraak is afspraakquote:
Niemand wil die meer met me spelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook! Zo lang ook niet gedaan.. Damn ik moet vrienden zoeken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand wil die meer met me spelen
Is gewoon al leuk om naar te kijken als iemand anders speelt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heavy Rain is toch wel een must-have hoor, beste game van 2010 imo.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zit toch wel een beetje verschil in vind ik.
Jullie weten dat je net zo goed met 4 man op 1 console kan spelen? samen, sociaal enzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja het is wel een spelletje spelen, maar het is anders wanneer je in een groep een spel speelt(bordspel) dan wanneer het digitaal verloopt.
En gamen is niks mee hoor, deed ik zelf ook vaak, alleen het moet niet het overheersende worden in je leven
Soms moet je afspraken iets oprekken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar ja, we hadden een tijd afgesproken en afspraak is afspraak![]()
Dat zei ik Kluts. Buzz en zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat je net zo goed met 4 man op 1 console kan spelen? samen, sociaal enzo?
Dus even chillen volgende week?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de kaarten, nooit 1 potje gespeeld
[..]
zgan dus
Welk einde had jij ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is gewoon al leuk om naar te kijken als iemand anders speelt.
Laatst dus mijn 21 jarige shampooscharrel.
Kreeg echt een heel ander einde dan ik
Prachtig spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Haha ik moet wel, voor je het weet is het een grote anarchie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms moet je afspraken iets oprekken.
Strenge mama hoor
dat wel..maar gevoelsmatig zit er bij toch ietwat veschil in, hoewel beide erg leuk kunnen zijn, maar het hangt ook af van met wie, want wij kregen vaak een mw. op bezoek met haar zoon en ik ging dan met haar zoon achter de nintendo zitten mario party spelen, en daar was echt niks aan, want het was iemand die zei geen woord, niet eens om te plagen als je verloorquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat je net zo goed met 4 man op 1 console kan spelen? samen, sociaal enzo?
Nu durf ik sowieso al niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden zo slecht denk ik
Ik denk dat ik daar wel tijd voor heb volgende week, zal die map even zoeken voor em!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus even chillen volgende week?
Volgens mij zou ik in dat soort dingen veel te soft zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ik moet wel, voor je het weet is het een grote anarchie!
Je bent de bestequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel tijd voor heb volgende week, zal die map even zoeken voor em!
Ik ben er te soft inquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik in dat soort dingen veel te soft zijn
Zijn toch verschillende versies van? Als je een andere hebt ken ik de vragen nog niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu durf ik sowieso al niet meer
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welk einde had jij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Huh? waarom zou je anders samen gamen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef cafpow het volgende:
het was iemand die zei geen woord, niet eens om te plagen als je verloor
Ik weet het niet, was wel altijd heel soft voor de nichtjes van ex.quote:
Oh ik ben soms ontzettend streng, maar af en toe ook een grote push-over... Ligt er maar net aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik in dat soort dingen veel te soft zijn
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Huh? waarom zou je anders samen gamen?
Ja je wil toch aftroeven en inwrijven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik wel iets moest zijn te vinden om te vermaken, had toen geen computer en bij mij werden sociale normen een beetje overdreven, ma vondt het anti-sociaal als ik naar mijn kamer ging en die jongen daar maar liet zitten bovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hamer niet zo op tijden. Maar is bij mijn koter ook niet nodig. Vaak roep ik naar boven dat het bedtijd is en dan krijg ik als antwoord: je maakt me wakker, ik lig er al in hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, was wel altijd heel soft voor de nichtjes van ex.
Daardoor was ik wel de leuke ome Roy
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, kan je dat nog 1 keer herhalen?
Vergeet de overdreven victorydance nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je wil toch aftroeven en inwrijven?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hamer niet zo op tijden. Maar is bij mijn koter ook niet nodig. Vaak roep ik naar boven dat het bedtijd is en dan krijg ik als antwoord: je maakt me wakker, ik lig er al in hoor!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
of meerdere keren de herhaling laten afspelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet de overdreven victorydance niet
En de "Who da man? WHO DA MAAAAN??!!!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja helemaal als die ander hem niet weg kan drukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
of meerdere keren de herhaling laten afspelen
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat een keer bij de buren. Zeg tegen het kind. Om 9 uur moet je naar bed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij een heelrijk joch volgens mij
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de "Who da man? WHO DA MAAAAN??!!!"
en net zegt iemand nog dat alle mensen anders zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helemaal als die ander hem niet weg kan drukken
De reden dat ik altijd met controller 1 wil spelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
IN YUR FACE DUDE!! IN YUR FACE!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de "Who da man? WHO DA MAAAAN??!!!"
Heerlijk en zelf wel snel wegdrukken als de ander wint natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helemaal als die ander hem niet weg kan drukken
quote:
Vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
Is er al eens een Fok Gamers Meet geweest?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij de buren. Zeg tegen het kind. Om 9 uur moet je naar bed.
Kom ik om half 10 thuis lag er een briefje op tafel: sorry mama ik was de tijd vergeten ik ben om 21:10 naar bed gegaan
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Dragon Age leuk want daar kan je gewoon keiharde gay buttsex met een elf hebben
Streng.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Bij mijn zoon zit die neiging tot anarchisme er zo in, dat ik wel streng moet zijn soms
Tegen jou ben ik streng op een heel andere manier schatjequote:
quote:
Neat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik streng op een heel andere manier schatje
aha, een crashdieet.... pas op Qquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik streng op een heel andere manier schatje
Ik denk dat er eentje nu dood isquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
Trouwens Ang3l, ik moest laatst aan je denken![]()
Was in Trendhopper, want daar hebben ze een bank die ik wil. Bij die bank staat jouw salontafel2 homo's (overduidelijk!) kwamen aanlopen en één van de 2 zei: "Dat is hem!" Begint de andere kei-hard te lachen; "Nee, die is echt gruwelijk lelijk!" Ik denk dat ze er nog steeds niet uit zijn
Ik ben na een uur of 8 gestopt met de game, de combat (op console) vond ik vrijwel niet meer te doen. Toen maar geruild voor een ander spel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog in bed krijgen maar dat lukt niet als man
Eng he.quote:
Pics van je salontafelquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
En mijn salontafel is hel;emaal niet gruwelijk lelijk
Een lief donzig eitjequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eng he.
Zijn karakter is gewoon heel zachtaardig. Gaat ie later vast nog wel problemen mee krijgen ben ik bang
Af!quote:
Hup, naar bed jij Q en snel een beetjequote:
Wel buzzen dan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om dat nog een keer te houden dan.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Af!
Is way too young for you!!
quote:
Ja, dat was ook niet mijn mening! Als zou ik 'm ook niet kiezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
En mijn salontafel is hel;emaal niet gruwelijk lelijk
Ik hoor al sinds maandag ook leuke koosnaampjes over en weer gaan tussen Ez en Y.quote:
Och, ben van nature blond he, ik heb dus al een excuus mocht dat nodig zijnquote:
Ja en als je dan als blondje wint met een huge voorsprong word je beticht van valsspelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, ben van nature blond he, ik heb dus al een excuus mocht dat nodig zijn
You like losing?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om dat nog een keer te houden dan.
Ik kan altijd nog proberen af te leiden met mijn boobs hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als je dan als blondje wint met een huge voorsprong word je beticht van valsspelen
Mjah dat doe ik alleen als ik ga poolenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog proberen af te leiden met mijn boobs he
Probleem is dat ik vaak van vrouwen verliesquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog proberen af te leiden met mijn boobs he
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik vaak van vrouwen verlies
And now you know whyquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik vaak van vrouwen verlies
Haha getver neequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Af!
Is way too young for you!!
die smiley lacht net als je UI... [/nutteloze post]quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:31 schreef cafpow het volgende:
Ik ga er even vandoor, ga lekker gebakken eitje eten
Oh die is zeker leukquote:
Got mommy issues?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook als de boobs niet duidelijk aanwezig zijn verlies ik ook
De krat bier is al onderwegquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind die mooi, ben ik dan homo?
Dat is handige infoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook als de boobs niet duidelijk aanwezig zijn verlies ik ook
quote:
Oh die is leuk. Zou bij mij niet staan, maar niks mis mee hoor.quote:
Ja die 'cup-verrassing' houdt een keer op hequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind die mooi, ben ik dan homo?
quote:
True.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die 'cup-verrassing' houdt een keer op he![]()
Dan maak je maar zinquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Ik moet eigenlijk naar de winkel maar ik wil niet
Wat zullen we gelukkig worden in mijn appartementje, met die tafelquote:
De zin is er wel.quote:
Jij wil Rival naar Eindhoven halen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zullen we gelukkig worden in mijn appartementje, met die tafel
Ik ga er verder niet op in ok?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet in het boodschappen doen?
Nee hoeft ook niet, weet genoegquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in ok?
Ja ik ga echt niet zomaar mijn huis uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil Rival naar Eindhoven halen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben je eventjes weg, gaat het weer over cup-verrassingen.
Groot gelijk, nee weet ik niet? Wat is er zo bijzonder aan jouw huisje dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet zomaar mijn huis uit.
Weet je hoe cool dat ontworpen is?!
Iedereen vind het mooiHeeft prijzen gewonnen
En ligt midden in het centrum
onder de rivieren, nooitquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zullen we gelukkig worden in mijn appartementje, met die tafel
Make me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hup, naar bed jij Q en snel een beetje
* missbehavin schudt met haar nieuw ontdekte cupmaat en kijkt extra strengquote:
Lol denk dat jij altijd wel binnen een straal van 30km rond Amsterdam zal blijvenquote:
Pas nou op, straks ligt iedereen in zijn nest hier.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt met haar nieuw ontdekte cupmaat en kijkt extra streng
Dat is mooi, want Q ligt tegen die tijd in het mijne hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks ligt iedereen in zijn nest hier.
Tenzij miljonair, ja dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol denk dat jij altijd wel binnen een straal van 30km rond Amsterdam zal blijven
Nou ja, de buitenkant van het complex is wel apart. Allemaal met oud hout en zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot gelijk, nee weet ik niet? Wat is er zo bijzonder aan jouw huisje dan?
Dan ga je naar kwadijkquote:
Q in bed bij B.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is mooi, want Q ligt tegen die tijd in het mijne he
Oh geweldig!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de buitenkant van het complex is wel apart. Allemaal met oud hout en zo.
En de appartementen zijn zo ontworpen dat je keihard rondjes kan rennenAlle kamers hebben minimaal 2 in/uit-gangen (behalve de wc) zit bijna allemaal op elkaar anagesloten dus je kan loeihard 8-jes rennen
Soms wel onhandig hoor. Ben je aan het praten, wil je naar de ander lopen... loopt die ander net het andere cirkeltje, zit je mekaar als een soort tekenfilm achterna
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de buitenkant van het complex is wel apart. Allemaal met oud hout en zo.
En de appartementen zijn zo ontworpen dat je keihard rondjes kan rennenAlle kamers hebben minimaal 2 in/uit-gangen (behalve de wc) zit bijna allemaal op elkaar anagesloten dus je kan loeihard 8-jes rennen
Soms wel onhandig hoor. Ben je aan het praten, wil je naar de ander lopen... loopt die ander net het andere cirkeltje, zit je mekaar als een soort tekenfilm achterna
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Q in bed bij B.
Waarom denk ik nou weer hieraan.
[ afbeelding ]
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
En dan stuur je mij een keer een ticket zodat ik je kan op komen zoeken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk eerder ergens waar het warm is, strand.... en dan niks doen de rest van mijn leven
Buzz?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had toch echt andere spelletjes in gedachten
Ze zien er toch ook gewoon uit als snoepjes. Ik vind het niet gek dat veel kinderen die fout maken hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je dat al snoepjes noemt..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh geweldig!!!![]()
Een tikkertjehuis![]()
Dat had een vriend van mij ook
Rammen op die knopquote:
Nou ja, de rechtermuur is dus 1 hele lange muur van voorkant huis naar achterkant huis. Da's de langste. De rest zijn idd wel wat korter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel gaafAlleen altijd jammer van de hoeveelheid muurruimte die een deur kost.
Wow, dat is wel gaafquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja zo dus
En de blauwe bolletjes zijn deuren.
Bij de keuken naar de kamer is dus gewoon open.
En da lange blauwe ovaal is een joekeloekes schuifdeur, dus je kan er met de studeerkamer erbij dus een soort L-kamer van maken.
Ik loop af en toe echt te dolen in huisdat je denkt "Waarom loop ik nu een rondje??? ... omdat het KAN
" Niet dat het heel grroot is hoor.
Het lijkt me echt heel mooi zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja zo dus
En de blauwe bolletjes zijn deuren.
Bij de keuken naar de kamer is dus gewoon open.
En da lange blauwe ovaal is een joekeloekes schuifdeur, dus je kan er met de studeerkamer erbij dus een soort L-kamer van maken.
Ik loop af en toe echt te dolen in huisdat je denkt "Waarom loop ik nu een rondje??? ... omdat het KAN
" Niet dat het heel grroot is hoor.
Dat wilde ik idd ook nog vragen, of je die niet hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik ben de wc en de inbouwkast vergeten![]()
Die hebben ook deuren
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan stuur je mij een keer een ticket zodat ik je kan op komen zoeken?
Beetje jammer welquote:
Het is ook nooit goed bij jou hequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
doe eens niet zo flirterig met me, 20 jarig uitzendkrachtje
.
warm, strand, zee, drankquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk eerder ergens waar het warm is, strand.... en dan niks doen de rest van mijn leven
Nais!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, heel singles.... en dan een singles in "warm land" meet
Zwaarste 'drug' die ik zo'n beetje neem. Paar jaar geleden nog pillen tegen een maagzweer en zetpillen van 1500mg of zo (die waren gooooooooooooooooooed), maar dat gebeurt niet vaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je dat al snoepjes noemt..
Nou ja, wees blij dat je ze niet nodig hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwaarste 'drug' die ik zo'n beetje neem. Paar jaar geleden nog pillen tegen een maagzweer en zetpillen van 1500mg of zo (die waren gooooooooooooooooooed), maar dat gebeurt niet vaak
Stuur maar hier heen, als jij geen echte man durft te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
doe eens niet zo flirterig met me, 20 jarig uitzendkrachtje
.
Ik klaag ook niet oprecht, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moetquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou he
Uhm daten natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet oprecht, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Qua huur geen idee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is wel gaafhoeveel kost zoiets als ik vragen mag?
ja, daar lijkt het voorlopig wel opquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm daten natuurlijk![]()
Hoe was je tripje?
Oh, zou best kunnen dat ik af en toe wel wat nodig heb, maar ik heb jarenlang geen enkel medicijn geslikt onder het mom: dat lost mijn lichaam zelf wel op. Sindsdien dus wel geleerd Ibu/Para te waarderen en dus die maagzweermedi (maar ja, toen lag ik ook elke 10 minuten plat met mijn hoofd op het buro van de pijn). Oh en blauwgroene pillen voor een paar uur durende erectie, maar dat is meer voor de funquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, wees blij dat je ze niet nodig hebt
Eindhoven is goedkoopquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua huur geen idee.
Qua kopen dankzij slimmerkopen niet zoveel.
Ik meen zonder die slimmerkorting korting iets van 175.000/180.000
Ik poep gewoon vanaf het balkon in de gemeenschappelijke binnentuinquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wilde ik idd ook nog vragen, of je die niet had
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen dat ik af en toe wel wat nodig heb, maar ik heb jarenlang geen enkel medicijn geslikt onder het mom: dat lost mijn lichaam zelf wel op. Sindsdien dus wel geleerd Ibu/Para te waarderen en dus die maagzweermedi (maar ja, toen lag ik ook elke 10 minuten plat met mijn hoofd op het buro van de pijn). Oh en blauwgroene pillen voor een paar uur durende erectie, maar dat is meer voor de fun
Goed zo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar lijkt het voorlopig wel op.
Heel gezellig, stamkroeg weer opgezocht, fikse kater 2de werkdag, prima trip dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |