Treinsurfen voor het goede doel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan toch wat nieuws moet gaan bedenken. Anders is het niet bijzonder meer.
ja, ik zat in het 2e groningerstel, lekker onverbouwd. Zit nu in de 4036 naar huis (nouja, eigenlijk Enschede....)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk snel. zit nu zelf in het treindeel naar Leeuwarden. Dennis zal wel verderop in dezelfde trein zitten
Mag ook wel. Afsteken voor het goede doel kan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef greavy het volgende:
Whaha. De volgende keer kom ik ook mee.
En wij hebben al besloten om nog een keer zo'n rit te maken voor het goede doel!
Ah, dat is wel leuk. zit zelf on de 4057, volgens de cijfers boven de deurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, ik zat in het 2e groningerstel, lekker onverbouwd. Zit nu in de 4036 naar huis (nouja, eigenlijk Enschede....)
Ja het moet duidelijk over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag ook wel. Afsteken voor het goede doel kan niet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Lemjur het volgende:
trein met vriendin erin net aan gemist.
Zeker! En dubbel zo lang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja het moet duidelijk over.
[..]
![]()
Yay, tis tof om gelijk te hebben. ;Dquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
Enkele bochten in de HSL hebben meer dan twee keer zo veel verkanting als on Harderwijk, dus Crientj heeft gelijk
Ja hoor. Net Breda uit. Het einde begint in zicht te raken!quote:
Nu nog een digitaal linnen tasjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nou Socios, je digitale blocnote!
Ooh, dat moet wel te maken zijn? Anders een iPhone hoesje in de vorm van... ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog een digitaal linnen tasje
1 ding, stom dat je moet registreren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:17 schreef iTrainSpotter het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf vandaag is er een Nederlandstalige treinspotters app voor de iPhone.
Het is een eerste versie en er moet nog wel wat gedaan worden, maar het begin is er en wij hopen dat jullie het een leuk initiatief vinden.
Je kan hem hier downloaden: http://www.itrainspotter.com
Ik hoop dat de mods dit bericht willen laten staan, het is een non-profit app exact voor deze doelgroep. alvast bedankt!
Sorry alvast voor eventuele vragen voor andere OS'enVoorlopig alleen een versie voor de iPhone.
Iedereen rende ineens een andere kant op.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef KapiteinT het volgende:
Beetje jammer dat iemand 4 uur te laat kwam en vervolgens op Schiphol opeens weer verdween.
Yep. Daarna vanuit Rotterdam Centraal weer met de Intercity naar Leeuwarden gegaan.quote:Had je de Fyra nog wel gehaald eigenlijk?
Ik rende vooral heel snel de Pimpel weer in, omdat m'n tas daar nog stond.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen rende ineens een andere kant op.
? ;oquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef KapiteinT het volgende:
M'n reactie op dat treinspotgebeuren is verwijderd en die can Crientj niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |