Volgens mij werken wij beide nog met een verouderde CIV.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef James1988 het volgende:
Bij 13.5 staat echter niet gespecificeerd dat de reiziger minstens 60 minuten vertraging moet hebben.
Overduidelijke faal, maarja dat zag je aankomen natuurlijk. Ik was ook in Utrecht maar besloot rustig te wachten tot de IC's weer gingen rijden. Ipv 15:48 de 17:48 IC ri Leeuwarden gepakt en daar waren zitplaatsen genoeg vrijquote:
quote:Tussen Zutphen en Apeldoorn rijden minder treinen door een seinstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 20:00 uur verholpen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
Reisadvies
Reizigers tussen Zutphen en Apeldoorn reizen via Deventer.
quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Apeldoorn-Amersfoort/Deventer
Jep, maar ik deed nog makkelijker. Met bus 77 naar huis gegaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Overduidelijke faal, maarja dat zag je aankomen natuurlijk. Ik was ook in Utrecht maar besloot rustig te wachten tot de IC's weer gingen rijden. Ipv 15:48 de 17:48 IC ri Leeuwarden gepakt en daar waren zitplaatsen genoeg vrij
Misschien wel een wakkere internetuser die je erop attendeert dat "politici" een meervoud isquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgende week is een spoeddebat over de NS en ProRail gaande, hopelijk is er een wakkere politici die de wisselstoringen buiten de 'sneeuwseizoenen' meeneemt...
Knap. Dat was al eerder stilgelegd toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En het is nog niet klaar, want nu ligt er tussen Den Bosch en Boxtel iemand onder de trein.
Iemand heeft Murphy opgegraven ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En het is nog niet klaar, want nu ligt er tussen Den Bosch en Boxtel iemand onder de trein. Hoeveel maakt dat vandaag? Vijf? Zes?
Daar rijden toch dieseltreinen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef greavy het volgende:
Stroomstoring Warffum-Usquert
Tussen Warffum en Roodeschool moeten reizigers rekening houden met een vertraging van
15 tot 30 minuten.
Door een stroomstoring rijden er tussen Warffum en Roodeschool geen treinen maar bussen.
Prognose:
* onbekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |