zet je monitor aanquote:
Scherp hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:42 schreef Chowi het volgende:
Waarom google jij op sociale werkplaats, TS?
In dit geval terecht. NIEMAND KOMT AAN BRABANT!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef sinadO het volgende:
Dit wordt zo'n lekker backfire topic...
alsof iemand aan brabant zou willen zittenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
In dit geval terecht. NIEMAND KOMT AAN BRABANT!
nee, niemand komt ook aan een hondendrol op straatquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
In dit geval terecht. NIEMAND KOMT AAN BRABANT!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niemand komt ook aan een hondendrol op straat.
Niemand komt ook aan je moeder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niemand komt ook aan een hondendrol op straat.
ik wist dat ook pas nadat ik dit filmpje had gezien:quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS weet niet waar Helmond ligt
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat gaat ook lastig na een crematiequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Niemand komt ook aan je moeder.
Lijken wel titels van slechte komedie filmsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
BRABANT, ZO GEWELDIG HIER
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:38 schreef dikkelul3bier het volgende:
Brabant![]()
Randstad
Boeren in het oosten en noorden
arrogante Randstedelingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:59 schreef Jolx het volgende:
Wie houdt er nou weer niet van Brabant?
ja, daarom wonen ze in het DICHTSTbevolkste gedeelte van het landquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen uit de randstad zijn ook altijd mensenschuw.
Eerder die uit het oosten/noorden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen uit de randstad zijn ook altijd mensenschuw.
Het is wel zo hoor, kijk eens naar het verschil van mensen in bijvoorbeeld Brabant of de randstad. Brabant zijn de meeste mensen allemaal leuk en gezellig inde randstad kijkt iedereen elkaar aan of dat ze elkaar elk moment kunnen aanvallen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom wonen ze in het DICHTSTbevolkste gedeelte van het land.
Oosten hoort meer bij het zuiden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Eerder die uit het oosten/noorden.
Nee manquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oosten hoort meer bij het zuiden.
Arnhem en Nijmegen zijn het oosten, de rest hoort bij het Noorden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:58 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Nee manOosten zijn stugge boeren (en horen eerder bij drenthe enzo), echter zodra je bij Arnhem bent heb je juist het tegenovergestelde. vrolijke open gezellige mensen!
Even voor je aangepast.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, kijk eens naar het verschil van mensen in bijvoorbeeld Brabant of de randstad. In Brabant zijn de meeste mensen tokkies
nee, het is niet zo. In Brabant kijken ze je vuil aan als ze een randstadaccent horen. Randstedelingen horen elk accent ter wereld en doen niet zo moeilijk tegen "enge buutenstaanders"quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, kijk eens naar het verschil van mensen in bijvoorbeeld Brabant of de randstad. Brabant zijn de meeste mensen allemaal leuk en gezellig inde randstad kijkt iedereen elkaar aan of dat ze elkaar elk moment kunnen aanvallen.
Gefeliciteerd, je bent een mongool.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het is niet zo. In Brabant kijken ze je vuil aan als ze een randstadaccent horen. Randstedelingen horen elk accent ter wereld en doen niet zo moeilijk tegen "enge buutenstaanders".
Schorum wil je natuurlijk niet hebben in het zuiden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het is niet zo. In Brabant kijken ze je vuil aan als ze een randstadaccent horen. Randstedelingen horen elk accent ter wereld en doen niet zo moeilijk tegen "enge buutenstaanders".
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een mongool.
Waarom is deze clown moderator?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je wel ooit in Brabant geweest? Ik denk dat je de hoeveelheid brabanders die hier niet zijn geboren onderschat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat deze clown gelijk heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is deze clown moderator?
In maaskantje ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Omdat deze clown gelijk heeft.
Als je maar met een ander accent daar wat bestelt of praat wordt je aangekeken of je van mars komt.
Dat heeft er niet veel mee te maken. Ik denk dat Amsterdammers over het algemeen minder met elkaar te doen hebben. Ik krijg het idee dat daar iedereen naast elkaar leeft in plaats van met elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom wonen ze in het DICHTSTbevolkste gedeelte van het land.
Op basis van welke ervaring in welke stad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Omdat deze clown gelijk heeft.
Als je maar met een ander accent daar wat bestelt of praat wordt je aangekeken of je van mars komt.
In diverse steden en dorpen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van welke ervaring in welke stad?Juist ja.
Gelul of je moet toevallig die paar wereldvreemde mensen zijn tegengekomen die sommige brabantse dorpen nog rijk zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
In diverse steden en dorpen.![]()
Juist ja.
Je gaat me toch niet vertellen dat jou ontmoet heb he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelul of je moet toevallig die paar wereldvreemde mensen zijn tegengekomen die sommige brabantse dorpen nog rijk zijn.
En Friezen.quote:
het gebied rond Arnhem gezellig noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:58 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Nee manOosten zijn stugge boeren (en horen eerder bij drenthe enzo), echter zodra je bij Arnhem bent heb je juist het tegenovergestelde. vrolijke open gezellige mensen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En Friezen.![]()
Brabant en Limburg zuigen allebei hard.![]()
Republyk Fryslan daarentegen ...Fryske famkes ...
Ooit in een grijs en ver verleden wel eens geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hurdegaryp FTW.![]()
[ afbeelding ]
![]()
HIHIHI!~!1quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jou ontmoet heb he?
Maar we hebben wel een treinhalte en zijn daarmee meer baas dan Drachten, waar geen trein stopt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ooit in een grijs en ver verleden wel eens geweest.
Wel geleerd niet teveel gas te geven, anders ben je dat gehucht zo voorbij.
Leeuwardenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hurdegaryp FTW.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ja, tot ze beginnen te praten... godsklere gek!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En Friezen.![]()
Brabant en Limburg zuigen allebei hard.![]()
Republyk Fryslan daarentegen ...Fryske famkes ...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:32 schreef jeroen25 het volgende:
google ziet dat TS in brabant woont
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef schouderklopje het volgende:
Breda.![]()
Tilburg![]()
![]()
Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
Eindhoven![]()
Regelmatig langsgekomen toen ik nog in Groningen woonde en stage liep in Leeuwardenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hurdegaryp FTW.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Alleen omdat je zelf uit Eindhoven komt? Alles is vergeleken met EHV kut?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef schouderklopje het volgende:
Breda.![]()
Tilburg![]()
![]()
Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
Eindhoven![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef schouderklopje het volgende:
Breda.![]()
Tilburg![]()
![]()
Helmond![]()
![]()
![]()
![]()
Eindhoven![]()
![]()
![]()
![]()
Oisterwijk![]()
![]()
![]()
ik kom niet uit Eindhovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen omdat je zelf uit Eindhoven komt? Alles is vergeleken met EHV kut?Droeftoeter.
Op basis waarvan zou je dan Eindhoven verkiezen boven Breda?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:29 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
ik kom niet uit EindhovenIk woon in de randstad.
kom jij uit Breda ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou je dan Eindhoven verkiezen boven Breda?!
En ben je wel ooit een paar dagen in alle steden geweest?
Nee ik kom niet uit Breda. Je kent dus één of een paar mensen uit wat steden en meteen een oordeel over een stad? Wel erg simpel. 'Mensen uit Eindhoven zijn tof' is neem ik aan ook gebaseerd op een aantal onder de 10. Verder heb je ook geen idee hoe de steden in elkaar steken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
kom jij uit Breda ofzo?
Ja, ik ben er geweest, maar de voornaamste reden dat ik Breda niet zo tof vind is dat ik een kutmongool die daarvandaan komt ken.
de mensen uit Eindhoven zijn tof. Breda zal vast ook wel ok zijn.
maar toch, af en toe, brabant
Die kratjes zijn gewoon handig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:44 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik stoor me er altijd aan dat Brabanders denken dat ze het ubervolk zijn wat stappen betreft. Dat het in Brabant zo geweldig is, dat de Randstad qua stappen zo anders en minder leuk is. Of Brabanders die denken dat ze de beste bierdrinkers van Nederland zijn, met hun Bavaria![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oosten hoort meer bij het zuiden.
Waarom zou je willen weten waar Helmond ligt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, want in de Randstad wonen alleen maar normale mensen.quote:
Wat is daar handig/anders aan dan in de rest van NL?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die kratjes zijn gewoon handig.
wee nie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is daar handig/anders aan dan in de rest van NL?
Dan vind ik de kratjes van Brand met hun zachte handvat een stuk handiger dan die van Bavaria. Dat zeg ik als Brabander.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die kratjes zijn gewoon handig.
Wat boeit het hoe kratjes eruit zien en hoe ze aanvoelen? Net of je ze ooit moet verslepen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan vind ik de kratjes van Brand met hun zachte handvat een stuk handiger dan die van Bavaria. Dat zeg ik als Brabander.
Als ik ze ga halen wel ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe kratjes eruit zien en hoe ze aanvoelen? Net of je ze ooit moet verslepen.!
ja die zijn nog beter inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan vind ik de kratjes van Brand met hun zachte handvat een stuk handiger dan die van Bavaria. Dat zeg ik als Brabander.
Mensen die naar de supermarkt gaan om bier te halen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die naar de supermarkt gaan om bier te halen.Bierkoerier bellen? Gratis thuisbezorging tot aan de koelkast. En dat is eigenlijk niet nodig aangezien ze het nog koud bezorgen ook.
Kapot duur.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die naar de supermarkt gaan om bier te halen.Bierkoerier bellen? Gratis thuisbezorging tot aan de koelkast. En dat is eigenlijk niet nodig aangezien ze het nog koud bezorgen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |