KUT NEE JE HEBT MIJ OPGENOMEN HEquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luister je wel naar mij? Ik heb nog een heleboel met jou te schillen
Dan heb ik de OP verkeerd gelezen.. om je aantal luisteraars op te krikken blijf ik wel, maar mute ik hemquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai maar een half uurtje
Ik twijfel ook veelquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou het mag allemaal wel sneller... Je praatte echt langzaam en twijfelachtig.
Maar op zich wel een goede radiostem
Buiten dat voel ik me diep beledigd, half uur met een topjingle voor je bezig geweest, draai je hem niet.quote:
Mijn laatste nummer is wel het meest baas trouwensquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Dan heb ik de OP verkeerd gelezen.. om je aantal luisteraars op te krikken blijf ik wel, maar mute ik hemIk gun je de kans om vaker terug te komen
Die jingle heb ik net hele tijd gedraaid toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Buiten dat voel ik me diep beledigd, half uur met een topjingle voor je bezig geweest, draai je hem niet.
Gewoon een kratje beugels achterover werken.. dat werkte gisteren ook primaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik twijfel ook veelmoet nog oefenen om van te voren weten wat ik zeg
Het liedje hierna is gevoeligerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet mute hem ook ff... sorry...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet mute hem ook ff... sorry...
Dat komt van zelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik twijfel ook veelmoet nog oefenen om van te voren weten wat ik zeg
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal hem nog ff aanzetten dan.. heel zachtjes...
En ditquote:
smaken verschillen. vind niet alles van ze ruk.... alleen tja.. dit ...quote:
Ik heb 'm niet gehoord hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Die jingle heb ik net hele tijd gedraaid toch?
Heb je gepmed, krijg hem niet gedownload net als gisteren met die pizza dingenquote:
Smaken verschillenquote:
Daarna heb ik je een PM gestuurd met 3 opslaan als linkjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je gepmed, krijg hem niet gedownload net als gisteren met die pizza dingen
Volgende keerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Maar niet alles van Metallica vind ik slechtHet nummer wat ik goed vind, is te lang
OHja zie het, laat maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarna heb ik je een PM gestuurd met 3 opslaan als linkjes
2 pizza dingen 1 jingle
Mark in the Dark draaide ook nooit in het weekendquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef jantjeschmit het volgende:
Paul, draai je niet zaterdagnacht je PitD-programma? Of heb je gewoon weekend
whahaha gewoon samen met je andere jingles gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:16 schreef Paul het volgende:
Vanavond hoor je de jingles van koelkast![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gho.. dit is nog leuk ook!oke.. ben overtuigd blijf luisteren
Heb jij nog prankcall ideeen? Ik ga zo ook even een rondje bellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef Dhaha het volgende:
moet je die duitse IP gebruiken om te broadcasten?!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
het word alleen maar beter!
hou ik voor mezelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb jij nog prankcall ideeen? Ik ga zo ook even een rondje bellen
nee dat is alleen een mirrorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef Dhaha het volgende:
moet je die duitse IP gebruiken om te broadcasten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |