geen micquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik luister.. wacht op een diepe geile stem...
Die heeft net afgeknokt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik luister.. wacht op een diepe geile stem...
ff f5quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat lekker.. of ligt dat aan mijn laptop?
Ligt niet aan je laptop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat lekker.. of ligt dat aan mijn laptop?
slaap lekker..quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die heeft net afgeknokt!
Trusten schatjes van me!
hahah hoorde je hem snel nog ff opgezochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker..
Diep? hmm lekker wel
je hebt gewoon een muppet stemquote:
hoorde niks.. een boel gestotter.....quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hahah hoorde je hem snel nog ff opgezocht
als ik echt een muppet stem had had ik dat wel gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt gewoon een muppet stem![]()
Ik weet t zeker!
refresh dan ffquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoorde niks.. een boel gestotter.....
jaja je zou echt zeggen:quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:32 schreef dragems het volgende:
[..]
als ik echt een muppet stem had had ik dat wel gezegd
ik doe heb zo nog wel een keerquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoor t nu goed ...lag wel aan mijn lappie
lolquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
hahah ah bha.. de gedachte.. mijn ouwe buurman! ziet eruit als een tuinkabouter.. jakkes
hahaha goed gedaan door mij dus. als ik daar poesjes mee kan reddenquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme.. heb een veelste goede verbeelding.. dat wordt 1 maand niet masturberen door jou.
tnksquote:
trustenquote:
Goed gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:36 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha goed gedaan door mij dus. als ik daar poesjes mee kan redden
spankquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Klappen zou je moeten krijgen![]()
Als jij ff bukt.. dan ga ik na een maand al mijn frustraties op je botvierenquote:
waarom klinkt dat nou verdomd geilquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als jij ff bukt.. dan ga ik na een maand al mijn frustraties op je botvieren![]()
![]()
wahahah omdat het 5.40is denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:39 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom klinkt dat nou verdomd geil
ik weet niet of het echt zo veel met de tijd te maken heeft maar ik weet wel dat ik het in mijn agenda zetquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahahah omdat het 5.40is denk ik
haha.. over exact een maand...quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:41 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt zo veel met de tijd te maken heeft maar ik weet wel dat ik het in mijn agenda zet
zet het er nu inquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. over exact een maand...![]()
![]()
lolquote:
is dat een uitdaging????quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol![]()
Je wil helemaal niet afgeranseld en uitgewoond worden door mij![]()
Gaat je denk ik net te hard![]()
vat je het op als uitdaging?quote:
moet ik het opvatten als uitdaging?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vat je het op als uitdaging?
...vat t op zoals je wilt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:45 schreef dragems het volgende:
[..]
moet ik het opvatten als uitdaging?
ok dan vat ik het op als uitdagingquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
...vat t op zoals je wilt..
haha... je zou het niet volhouden... das zielig..quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:46 schreef dragems het volgende:
[..]
ok dan vat ik het op als uitdaging
geef is een voorbeeld dan misschien dat ik dan wel terugdeinsquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha... je zou het niet volhouden... das zielig..
dank u dank u.quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:47 schreef Stokstaart het volgende:
Er is gewoon uitzending om kwart voor 6![]()
Klinkt weer lekker mannen van het goede leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |