Herkenbaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Brawler het volgende:
Linkin Park.
Wat heerlijk was die tijd van One Step Closer. Lekker meeschreeuwen en lekker de dwarse puber uithangen en overal tegen aan schoppen
Het gaat ook meer om die hele tijd voor mij. Ik luisterde natuurlijk niet alleen Nirvana.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zo depri vind ik de muziek van Nirvana anders ook weer niet?
Ik kan dat laatste niet los zien van de muziek, van het fan zijn, maargoed. Het geschreeuw, het slaan, de hele sfeer, tuurlijk, agressie, maar zeker ook geen vrolijke jongen. Maargoed, nogmaals, het was omdat ik een depri puber was en daar paste die muziek goed bij (niet alleen Nirvana). En ook wat Brawler noemt: de dwarse puber zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Geschreeuw en slaan met instrumenten associeer ik niet direct met depressiviteit (eerder aggressiviteit). Sommige klassieke muziek kan naar mijn mening veel depressiever klinken dan Nirvana... en zijn zelfmoord staat natuurlijk los van de muziek.
Er zitten ook heel hyper, vrolijke nummers tussen. Het ging mij om die hele tijd voor mij. Om de donkere posters, het achtergrond verhaal, sommige teksten, bepaalde nummers. Maar jij hebt ook gelijk, als ik het nu zo terug hoor, dan is het minder depri dan ik dacht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik vind Smells Like Teen Spirit bijvoorbeeld best een vrolijk nummer, maargoed, that's me.
Dat heb je als je fan bent. De artiest heeft je in zijn greep en hoeft je niet langer meer te overtuigen dat hij goed is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:46 schreef Soempie het volgende:
Nirvana, zelfs het materiaal waarop hij gruwelijk vals 'zingt' luisterde ik vol bewondering naar.
Niets mis met aarbeienplukken.quote:
Tja...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die medulla van björk een goed album vind, afgaand op dit topic
Als je Eminem tegenwoordig hoort dan heeft dat weinig met hiphop te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef BzP het volgende:
THe offspring voor pretty fly uitkwam
Eminem voor the Real slim shady uitkwam
hip hop, dat ik dat ooit als tiener leuk gevonden heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |