LOLquote:
BHZ: Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Keffer: "Zou het niet geweldig zijn als u uw ongewenste taarten om kon zetten in geld?"
Keffer: "Met PostalTaart kan het!"
Keffer: "Vraag dan nu het taarten verzendpakket aan en wij verzenden het gratis!"
BHZ: "BHZ: Ik stuurde mijn taarten op en moest wel 450 hekken braken!"
HOren jullie nog wel wat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lijkt er wel verdacht veel op....
Ja khoor een boel... alleen hier gebeurt er niks.. tot weinig...quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HOren jullie nog wel wat dan?
Webhawk! Met ons live in de uitzendingquote:
webhawhjuhquote:
Heus?quote:
komt omdat ze uit dalfsen komtquote:
En wat wordt de laatste zin dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Keffer: "Zou het niet geweldig zijn als u uw ongewenste taarten om kon zetten in geld?"
Keffer: "Met PostalTaart kan het!"
Keffer: "Bel nu of ga naar postaltaart.nl e wij sturen u gratis het taart verzendpakket op! vul
uw zakje met uw ongewenste taarten en stuur het terug! Experts zullen uw taart taxeren
en we sturen uw betaling binnen 24 uur."
BHZ: "Ik stuurde mijn taarten op en moest wel 450 hekken braken!"
BHZ: "Dat was echt fantastisch!"
Checkquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Keffer: "Kortom, vraag nu uw taarten verzendpakket aan en verstuur het naar ONZIN RADIO!"
IK WIL KEFFUR MEETEN HIJ IS GRAPPIG EN BAASquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:27 schreef dragems het volgende:
Hoor ik daar nou radio meeting met live radio??????????????????????
mensen toevoegen aan je gesprekquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Web stuur me aub hoe je via skype met meerdere FOK!ers kan bellen!
Huppa sig jwzquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
IK WIL KEFFUR MEETEN HIJ IS GRAPPIG EN BAAS
gesprek starten en dan mensen toevoegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Web stuur me aub hoe je via skype met meerdere FOK!ers kan bellen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:31 schreef dragems het volgende:
wacht ff 1 min met bellen moet pissen
melissa uit amsterdam lolquote:
Dit moeten we vaker doen in de nachtquote:
MIJ!quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw. Wie hoor ik allemaal praten?
Het mannetje van de radioquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw. Wie hoor ik allemaal praten?
Dat dacht ik ja, maar de rest kan ik helemaal niet thuisbrengenquote:
wel webhawkjuh doen hequote:Op donderdag 13 januari 2011 03:37 schreef Smeej het volgende:
WEBHAWK POTVERDRIE DOE EENS TOEVOEGEN!
Keffur, Snaavel en de host is WebHawkjuhquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, maar de rest kan ik helemaal niet thuisbrengen
en ik wil ook maar telefoon is bagger met skypequote:Op donderdag 13 januari 2011 03:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Keffur, Snaavel en de host is WebHawkjuh
Samequote:Op donderdag 13 januari 2011 03:41 schreef dragems het volgende:
hahahahahhaahahhaaha lig echt in een deuk
Het is ook fucking 3:42quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op zich best slechte radio... super grappig.. maar slechte radio....
Hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:43 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen jullie niet even Engels spreken voor mijn vertier?
Downloaden danquote:
kan niks installeren op deze laptop... schijnbaar haal ik virussen binnen dus is dat recht mij ontnomenquote:
Dat is kakquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niks installeren op deze laptop... schijnbaar haal ik virussen binnen dus is dat recht mij ontnomen
idd.. kheb zin om met dingen te gaan gooienquote:
Welke helft klopt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:47 schreef willemwaus het volgende:
Helft klopt nog, bel elke week nog
hahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:47 schreef willemwaus het volgende:
Helft klopt nog, bel elke week nog
Weet niet precies, bel altijd gewoon random met vriendenquote:
Bekkende nederlandersquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:48 schreef willemwaus het volgende:
http://club.myce.com/f12/bekkende-nederlanders-adressen-49685/
G
[..]
Weet niet precies, bel altijd gewoon random met vrienden
Als je zelf wat beters hebt doe je dat tochquote:
TROLOLOquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
IK HEB SUGERLEE HOOPER AAN DE LIJN!
079 3212177
Ik moest gewoon lachen om die spelfoutquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Als je zelf wat beters hebt doe je dat toch
tuurlijk ken ik haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kennen jullie EL BANDITO van die vage youtube video's?
JA dat dus!quote:
als ik zo nog aan de beurt kom dan gaat iedereen wel slapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me eigenlijk best wel.. maar ga niet naar bed omdat ik wel blijven luisteren.. best erg..
Ik had me voorgenomen om tegen 2 uur naar bed te gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me eigenlijk best wel.. maar ga niet naar bed omdat ik wel blijven luisteren.. best erg..
Neem op dan!quote:
Heb je zo'n grafstem?quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:56 schreef dragems het volgende:
[..]
als ik zo nog aan de beurt kom dan gaat iedereen wel slapen
faalquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om tegen 2 uur naar bed te gaan
YEPquote:
nee geen mic dus alleen muziekquote:
Geef je nummer danquote:
aah geen grafstem? of heb je die stiekem toch en daarom geen micquote:
Omdat we net een grappige reclame hebben opgenomenquote:
heb een hele diepe geile stem hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah geen grafstem? of heb je die stiekem toch en daarom geen mic
haha ja vastquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:02 schreef dragems het volgende:
[..]
heb een hele diepe geile stem hoor
Wil je bij de skype?quote:
ga morgen ff op zoek naar een micquote:
Okquote:
wahahhaquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:04 schreef dragems het volgende:
[..]
ga morgen ff op zoek naar een mic
nou nou gaat lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahahha![]()
Ben benieuwd naar je diepe geile stem![]()
stel me echt zo'n muppet stem voor
sorry
tis laat.. heb medicijnen.. en de hele avond/nacht al muppets in mijn hoofdquote:
moet je denk ik toch ff ergens langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis laat.. heb medicijnen.. en de hele avond/nacht al muppets in mijn hoofd
is al bekend.. ben knetterkrankjorumquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:09 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je denk ik toch ff ergens langs
Lijkt er nog niet op... of wel..?quote:
volgens mij ben ik de 2de?quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat wie wordt er genomen? en door wie?
blijkbaarquote:
Liegebeestquote:
weet ik nog nietquote:
normaal weet je dat toch direct.. als je iemand neemt?quote:
is nog niet gebeurtquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal weet je dat toch direct.. als je iemand neemt?
Of voel jij dat pas een half uur later?
Je bent nog in afwachting.. de spanning bouwt op....quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:37 schreef Smeej het volgende:
WEBHAWK POTVERDRIE DOE EENS TOEVOEGEN!
tot morgen!!1quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja ik ga nu echt slaap lekker liefjens![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ja ik ga nu echt slaap lekker liefjens![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:19 schreef Smeej het volgende:
slaap lekker...
en boterhamzakje, jouw zitten we echt op 133.M beats mijn bestaat dat echt (www.google.li, voor limburgers)
Beter nog, ik word net wakker hoor gelijk een neger imitatie stemmetje. Beter wakker worden kan niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf blijf ik wakker voor de radio.. komt er stilte..
ik ben gewoon een bikkel! blijf gewoon wakkerquote:
Ik was 3 dagen non stop wakker. Kon wel ff wat slaap gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben gewoon een bikkel! blijf gewoon wakker
Er is nog radioquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:26 schreef willemwaus het volgende:
Hele week nachtdiensten gewerkt nu vrij, ben daar nog aangewend
Okeej okeej dan ben je ook een beetje een bikkelquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik was 3 dagen non stop wakker. Kon wel ff wat slaap gebruiken
Zijn ze aan de andere kant van de lijn gelijk klaar wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:28 schreef willemwaus het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon random nummers bellen, dan zeggen dat je van KPN bent en er de afgelopen 24 uur voor 2000 euro naar sexlijnen is gebeld en dat je belt om te vragen of dat klopt?
Doen we nogal vaak met vriendenquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn ze aan de andere kant van de lijn gelijk klaar wakker
ben al wakker hoor!quote:
Jho is so???quote:
hmm koffiequote:Op donderdag 13 januari 2011 04:35 schreef Viro het volgende:
Geen koffie meer nodig om klaar wakker mijn dag te beginnen.
douchen nu?quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh. Ik ga ff douchen, zolang dat duurt hebben jullie nog even muziek :-)
Om de penis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou veel doucheplezier dan allen
En handjes houden waar ze horen
We wachten op jou, schiet nou is opquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:45 schreef Snaavel het volgende:
Laten we met zijn alle een douche orgie houden om tegelijkertijd te gaan douchen
Altijd hoor Farnsworthquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:46 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Kan ik hier wel liefde krijgen?
mag ik ook nog?quote:
heeft webhawkjuh 4x in de uitzending gezegd. ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Van mij wel, weet niet wie er voor mij was om te draaien...?
Dan zet hem opquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:50 schreef dragems het volgende:
[..]
heeft webhawkjuh 4x in de uitzending gezegd. ik
lol hij zou om 3 uur stoppen maar dat was vandaag zeker jammer geweestquote:
Wat poëtisch zo op de vroege morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:53 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Een douch die al het vuil uit mijn leven spoelt.
Mijn leven heeft de reinigende krachten van Ajax nodig.
Ajax is voor de echte bazen.
echt ben bijna met stomheid geslagen.. stil.. verpletterd...quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:54 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik heb nooit eerder geweten dat ik het in mij had.
ouderdom?quote:Op donderdag 13 januari 2011 04:54 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik heb nooit eerder geweten dat ik het in mij had.
wowquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:58 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Helaas moet ik nu mijn vaarwel zeggen.
Het klokhuisje sluit zijn deuren.
De kinderen laten een traantje toe.
......... sprakeloosquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:58 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Helaas moet ik nu mijn vaarwel zeggen.
Het klokhuisje sluit zijn deuren.
De kinderen laten een traantje toe.
sexyquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb schijnbaar best een mooie stem maar niet om 5 uur in de ochtend...
waar is dat gat in de grond als je er door wil zakken![]()
heb gwoon de deur in mijn pj open gedaan... schaam schaam...
Gelukkig geen flannellen ding.. alhoewel.. was wel minder beschamend geweestquote:
ooh buurman kon u me horen sorry. (en toen ging de badjas open)quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gelukkig geen flannellen ding.. alhoewel.. was wel minder beschamend geweest
wahaha nee zoooo erg gelukkig ook weer niet... niet totaal nakendquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh buurman kon u me horen sorry. (en toen ging de badjas open)
buurman: je heb me inderdaad wakker gemaakt, was er maar een activiteit waar je moe van werd????????????quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahaha nee zoooo erg gelukkig ook weer niet... niet totaal nakend
maar de buurman maakte wel een opmerking... gelukkig heeft hij humor...
damn moet echt een badjas kopen
aaah kom op het is 5:07 wie ziet dit nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hahahaa ik ga echt niet typen wat hij zei!
aaah dat doet toch niemand ???????????????????quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen die later terugleest!
ik dacht dat je daar wel krankjorum genoeg voor was?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
neee dat doet niemanden er zijn nog 12 luisteraars....
haha ben gek.. maar net ff de realiteit in gebracht door de buurmanquote:Op donderdag 13 januari 2011 05:10 schreef dragems het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar wel krankjorum genoeg voor was?
lijkt dat zo ja?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha ben gek.. maar net ff de realiteit in gebracht door de buurman![]()
Het lijkt of je me uitdaagt
dat lijkt zo ja...quote:
ok nu daag je mij nu uit. dm het anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat lijkt zo ja...![]()
maar t was best een erge opmerking
ja het zouquote:
valt best meequote:
Vind je? nou zijn blik en mijn kledij meegenomen.. vonk t toch behoorlijk erg..quote:
nee hoor. ik ben een keer wakker gezongen door me buurmeisje. moet je raden wat ik tegen haar heb gezegd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind je? nou zijn blik en mijn kledij meegenomen.. vonk t toch behoorlijk erg..
al klaar met 'douchen' ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Laatste plaatje van de WebHawk dit. Is dragems zover?
al een tijdjequote:Op donderdag 13 januari 2011 05:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Laatste plaatje van de WebHawk dit. Is dragems zover?
wat zei je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:22 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor. ik ben een keer wakker gezongen door me buurmeisje. moet je raden wat ik tegen haar heb gezegd?
of ze altijd zong als ze klaarkwamquote:
Zo geweldig gedoucht, je wil niet weten. Ik ben er nat van!quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al klaar met 'douchen' ?
ja ja...quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:23 schreef dragems het volgende:
[..]
of ze altijd zong als ze klaarkwam
Nat van? niet afgedroogd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zo geweldig gedoucht, je wil niet weten. Ik ben er nat van!
ja zo iets. ik moet echt een leven zoekenquote:
duurt dat nummer zo lang?quote:
Ik blijf een luie fokker he!quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nat van? niet afgedroogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |