quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:18 schreef DjinN het volgende:
Megan FoxSchrap die eens om te beginnen en zet er een knappere vrouw voor in de plaats. Dat zal je lijstje al aanzienlijk verbeteren
Bij mij hangt ie er alquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:23 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik boven mijn bed hangen
Dat is onzin om dat plaatje te plaatsen. Ik vind haar gewoon totaal niet knap. Ze heeft heel haar gezicht verpest, en het is nog overduidelijk te zien ook dat ze aan haar gezicht heeft laten sleutelen. De andere vrouwen uit de OP vind ik veel knapper dan Megan.quote:
Jaloers?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is onzin om dat plaatje te plaatsen. Ik vind haar gewoon totaal niet knap. Ze heeft heel haar gezicht verpest, en het is nog overduidelijk te zien ook dat ze aan haar gezicht heeft laten sleutelen. De andere vrouwen uit de OP vind ik veel knapper dan Megan.
Kort en simpel: Neequote:
Duckfacequote:Op donderdag 13 januari 2011 01:26 schreef miss-bakvis het volgende:
jammer dat ze hier niet echt brunette is, maar deze foto is anders echt epic:
[ afbeelding ]
Megan zal altijd de queen bee zijn boven jou, face it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is onzin om dat plaatje te plaatsen. Ik vind haar gewoon totaal niet knap. Ze heeft heel haar gezicht verpest, en het is nog overduidelijk te zien ook dat ze aan haar gezicht heeft laten sleutelen. De andere vrouwen uit de OP vind ik veel knapper dan Megan.
Jaloers?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[ afbeelding ]
whee.. hij heeft r gewoon.. hihi
o nee ik nietquote:
Dat vind ik prima. Dat interesseert me ook vrij weinig tbhquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:28 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Megan zal altijd de queen bee zijn boven jou, face it.
Doutzen is leuk ^^quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat vind ik prima. Dat interesseert me ook vrij weinig tbhDat neemt niet weg dat ik van mening ben dat ik haar niet knap vind. Adriana Lima vind ik wel knap daarentegen
Doutzen Kroes ook.
Toch moet ik zeggen dat je smaak hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
o nee ik nietik val niet zo op vrouwen..
maar als ik toch een man was...
tss dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat je smaak hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |