Zie mij bescheiden op de 3e plaats staanquote:
komt me bekend voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:21 schreef friemelaar het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal stapel gek.![]()
We gaan de hele dag werken en kijken dan 'savonds hoe anderen sex hebben.......
Ik stel voor dat we dat toch eens omdraaien..![]()
Ik kijk morgen de hele dag hoe andere werken en heb dat zelf de hele avond sex !
OK
quote:
Dat was dus een dubbele bevrijdingsdag voor je moeder.quote:
quote:
JFquote:
Voor ons beiden (zat er 2 weken te lang ---> wordt krap)quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat was dus een dubbele bevrijdingsdag voor je moeder.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal nog geen 50 posts hebben gehaald vandaag![]()
vroeger stond je met 50 posts in de top 10 en tegenwoordig mag je al blij zijn dat je in de top 20 staat
nog netquote:
Ja, ik heb wat leven in de KSC gebrachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal nog geen 50 posts hebben gehaald vandaag![]()
vroeger stond je met 50 posts in de top 10 en tegenwoordig mag je al blij zijn dat je in de top 20 staat
jij niet alleenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat leven in de KSC gebracht
quote:
Maar sinds mijn komst zijn de aantallen wel explosief gestegenquote:
Byequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga naar boven verhuizen![]()
tot zo
allemaal fans van jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar sinds mijn komst zijn de aantallen wel explosief gestegen
Da's toevallig, ik was ook veel te laat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor ons beiden (zat er 2 weken te lang ---> wordt krap)
damn, ik ben afgelopen tijd wel erg verdacht veel gaan postenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar sinds mijn komst zijn de aantallen wel explosief gestegen
Nee, ik denk dat ik gewoon een heel slechte invloed heb op mensenquote:
Het spijt me Koenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik ben afgelopen tijd wel erg verdacht veel gaan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |