quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
doe maar zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Holy Crap! Ik kom nog niet eens in de buurt van nummer 500
Rechtsonderin op het muziekboxje klikken met je rechtermuisknopquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef Dhaha het volgende:
mensen een belangrijke vraag
indien dit niet gaat lukken komen er morgen geen live telefoongesprekken met o.a Wim Denie.
Hoe demp je het geluid van VDJ en VDJ alléén, zodat ik het niet meer hoor maar het wel wordt uitgezonden?
dit ivm ingewikkelde AUX kabelcombinaties naar microfoon en PC.
alvast dank
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom klinkt de kwaliteit zo kut?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef Dhaha het volgende:
mensen een belangrijke vraag
indien dit niet gaat lukken komen er morgen geen live telefoongesprekken met o.a Wim Denie.
Hoe demp je het geluid van VDJ en VDJ alléén, zodat ik het niet meer hoor maar het wel wordt uitgezonden?
dit ivm ingewikkelde AUX kabelcombinaties naar microfoon en PC.
alvast dank
HIhihi je zei lulquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
Welke pislul zendt uit in 11KHz?
HET MOET IN 44KHz!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rechtsonderin op het muziekboxje klikken met je rechtermuisknop
Volumemixer openen
En dan het schuifje van VDJ naar beneden schuiven, zodat je die niet meer hoort.
Geld alleen voor jou pc.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Onder de rivieren en gelijk kudtkwalitiet. Brabantse boerenkutverbinding, ga lekker vlaaien vreten en carnaval vieren ofzo.
Eindhoven is de hardstylehoofdstad van Nederland hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Onder de rivieren en gelijk kudtkwalitiet. Brabantse boerenkutverbinding, ga lekker vlaaien vreten en carnaval vieren ofzo.
Ja, dan hoor alleen jij dat niet meer, en de rest welquote:
Het klinkt nog steeds kut hoorquote:
Refreshenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij slaat hier elke 1.5 seconde even over
Ben ik de enige ?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oke nu klinkt het beter geloof ik
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef Nitrouz het volgende:
Is dit trololo? Hij klinkt anders dan ik had verwacht
brabant jongequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wonen meer mensen niet in Brabant dan wel hoor.
achso!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dan hoor alleen jij dat niet meer, en de rest wel
Wie is Dora?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ik luister weer naar Dora en utopie
ja ik dacht ook meer vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef Nitrouz het volgende:
Is dit trololo? Hij klinkt anders dan ik had verwacht
pssst...quote:
DORA DE EXPLORER !!1!quote:
Ikquote:
Ik niet.quote:
IK WAS WERKEN JONGEEE! ER MOET IEMAND DE KOST VERDIENEN HE IN DIT HUISHOUDEN!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Utopies moeder, heb je niet naar mijn uitzending geluisterd vandaag?
Dubbelzijdige dildo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik doe geen vrouwen.
Want vrouwen hebben geen penis.
Dat horen de mannen te doen hoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
IK WAS WERKEN JONGEEE! ER MOET IEMAND DE KOST VERDIENEN HE IN DIT HUISHOUDEN!
Niet stelen Swiebber, niet stelen!quote:
Subtiel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef PiRANiA het volgende:
Fuck, mijn hoster is down.
http://www.one.com/
EMANCIPATIE!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat horen de mannen te doen hoor!
quote:
Andersomquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet stelen Swiebber, niet stelen!
Dat is geen vleeschquote:
Ik heb het pas een keer gehoord vroeg in de morgen nadat CC was afgelopenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan er geen jingle gemaakt worden van Dora's moeder ?
Ik heb wel vleesch voor jequote:
HYVES HYVeSSS!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef utopie het volgende:
[..]Ze zegt ook gewoon nog dr naam op de radio heh...
__!
Pffft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fuck emancipatie, afwassen jij!![]()
Ja, dat was een grapje
Ik heb het ZO vaak gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het pas een keer gehoord vroeg in de morgen nadat CC was afgelopen
Doraquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En wat vond jij het leukste van vandaag?
Vond ik ook leuk, maar het aller leukste vond ik toen we over de berg grote gevaarlijke berg sprongen.
Dora is het altijd met je eens.
Ik heb 'm geuploadquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Pffft.
Dus het antwoord op je vraag: nee ik heb je show niet gehoord
Vertelquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan er geen jingle gemaakt worden van Dora's moeder ?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
Wil jij net als Dora een nummer aanvragen?
"ik vraag dat ene nummer aan"
Pm Rockiejj dan even
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Utopie, heeft je ma dezelfde achternaam als jij?
Geen zin om dingen te downloadenquote:
Utopie the explorerquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Utopie, heeft je ma dezelfde achternaam als jij?
Kom dan maar op schoot luisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen zin om dingen te downloaden
Ik moest lachenquote:
Ja Benny nu heb je mij zeker gemist?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Het geluid staat de hard, je hoorde je bijna niet praten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom dan maar op schoot luisteren.
Of morgen live meemaken, mag ook, ook op schoot.
Jonko klappen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga even roken broeders, zometeen Paul in het donker
Ehm het is samengeperst in een lange staaf en je mag hem op ieder moment van de dag gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Om eerlijk te zijn wel. Zet het net pas aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja Benny nu heb je mij zeker gemist?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Op welke FM kan ik jullie ontvangen?
Voor in de auto
Wel een radiostem jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trolololo heeft een toffe stem
Ik luisterde vanmorgen in de autoquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor in de auto
Hey, jij werd toch gedwongen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor in de auto
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm het is samengeperst in een lange staaf en je mag hem op ieder moment van de dag gebruiken.DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm het is samengeperst in een lange staaf en je mag hem op ieder moment van de dag gebruiken.Ik ben niet zo goed in raadsels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Stoppen is voor mietjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stoppen met roken Nitrouz, ik ben al bijna 2 weken gestopt man!
Zolang het niet over voetbal gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
Zijn hier trouwens liefhebbers van het sportblok?![]()
Ik heb namelijk een vraagje voor jullie.
Ah, dat is het dus...quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef PiRANiA het volgende:
Fuck, mijn hoster is down.
http://www.one.com/
Mensen die het serieus nemen.quote:
Ez slaapt. Ik hoef nu niet te luisteren.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef Dhaha het volgende:
nog 1 verdoemde belangrijke vraag voor de livecalls morgen
ASIO laat maar 1 adiosource toe, als VDJ aanstaat kan ik dus niet een nummer afspelen met windows media player etc.
maar dat is wel van groot belang voor de live prankcalls!!
wie helpt mij?!
Over snooker graag! Staat nu ook live aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
Bij mij ging het altijd mis tijdens het uitgaan als ik een sloot bier achterover geslagen hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stoppen is voor mietjes.
Ik ben 2 maanden geleden niet-roker geworden![]()
Zonder moeite cold turkey
Snooker? Dat is niet eens een sport.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over snooker graag! Staat nu ook live aan
quote:
schoonspringen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
ik moet het antwoord hebben mensenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef Dhaha het volgende:
nog 1 verdoemde belangrijke vraag voor de livecalls morgen
ASIO laat maar 1 adiosource toe, als VDJ aanstaat kan ik dus niet een nummer afspelen met windows media player etc.
maar dat is wel van groot belang voor de live prankcalls!!
wie helpt mij?!
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niksaan: Hi
Niksaan: We have a maintenance on our servers which will lats 15 to 30 minutes
Mij ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
Geeft mij maar gewoon maar Lynyrd Skynyrd.
Wat is er loos?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
kan iemand helpen met een probleem te fixen in vdj5
Ik heb er geen seconde moeite mee gehad en ik rookte al 14 jaar, waarvan de laatste 10 redelijk veel zware shag. Toen collectief niet-roker geworden (met beste vriend en zijn hele familie, want mijn familie rookte al nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij ging het altijd mis tijdens het uitgaan als ik een sloot bier achterover geslagen had
Maar afgelopen weekend 2x uitgeweest en niet gerookt![]()
Nu heb ik ook een beetje vertrouwen dat het me gaat lukken
Ligt er aan wat het probleem is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
kan iemand helpen met een probleem te fixen in vdj5
als ik bijvoorbeeld een mix van anderhalf uur in die dropbox gooi, dan na 30 minuten stopt die automatisch dus gewoon op 1/3de van die mix. hoezo ken die hem niet helemaal afspelenquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Ik ben er hoor
Alleen wel dronken, ik ben met DJ David bij mij thuis aan het bier drinken. Hij gaat waarschijnlijk ook binnenkort een programma beginnen op ONZ radio. Hij werkt bij een lokale omroep in de buurt. Hij wil een nederlandstalig programma maken op ONZ radio. Met alleen maar liedjes die gemaakt zijn in NL. Hij zit al elke zaterdag in de ethert dus dat moet goed komme
00:00quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef utopie het volgende:
Hoe laat is trololo afgelopen? Schema werkt niet
Slotstad?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Ik ben er hoor
Alleen wel dronken, ik ben met DJ David bij mij thuis aan het bier drinken. Hij gaat waarschijnlijk ook binnenkort een programma beginnen op ONZ radio. Hij werkt bij een lokale omroep in de buurt. Hij wil een nederlandstalig programma maken op ONZ radio. Met alleen maar liedjes die gemaakt zijn in NL. Hij zit al elke zaterdag in de ethert dus dat moet goed komme
Volgens mij vonden de meeste het wel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef FreezePop het volgende:
Patje en Beach gemist. Was dat nog een beetje leuk?
Dat hoort niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
als ik bijvoorbeeld een mix van anderhalf uur in die dropbox gooi, dan na 30 minuten stopt die automatisch dus gewoon op 1/3de van die mix. hoezo ken die hem niet helemaal afspelen
ja en liedjes dusverquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Best een goede radiostem inderdaad, als je dat bedoelde.
Hmm hier gaat het lastiger.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er geen seconde moeite mee gehad en ik rookte al 14 jaar, waarvan de laatste 10 redelijk veel zware shag. Toen collectief niet-roker geworden (met beste vriend en zijn hele familie, want mijn familie rookte al nooit) en dat is nu nog zo
Nee geen Nederlandse muziek!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Ik ben er hoor
Heb je teamview ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat hoort niet.
En als je hem op 31 minuten begint?
Gaat ie dan wel helemaal door?
Hij komt zich binnenkort registreren op Fok. Dan mag hij het zelf wel of niet vertellenquote:
André Hazesquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen Nederlandse muziek!![]()
![]()
Als het artiesten als Caro Emerald, De Jeugd en Alain Clark zijn is het niet zo erg
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Frank van Etten![]()
Stef Ekkel![]()
Frans Duijts![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Had.
Kan t wel ff voor je downloaden.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Frank van Etten![]()
Stef Ekkel![]()
Frans Duijts![]()
Van tevoren geschreven tekstenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
Het klinkt wel alsof trololo opleest
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Frank van Etten![]()
Stef Ekkel![]()
Frans Duijts![]()
David: dat draai ik allemaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Frank van Etten![]()
Stef Ekkel![]()
Frans Duijts![]()
Eens... had 2 dagen geleden verwacht dat het vooral veel hardstyle, ed. zou zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
De diversiteit van ONZ Radio is gewoon geniaal
Opzich niet erg dat je ergens van opleest. Maar je moet wel zorgen dat je dat niet kan horen. En dat is nu niet het gevalquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Van tevoren geschreven teksten
En de makers van dit nummer ken ik persoonlijk dus dat is geen probleem
Nu al mijn held!quote:
Dit dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Marco Borsato
3J's![]()
Nick en Simon
Jij hebt smaak, mijn vriendquote:
Neuh het is alles, ik ga ook niet alleen hardstyle draaien maar ook trance, dance en electro.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... had 2 dagen geleden verwacht dat het vooral veel hardstyle, ed. zou zijn.
Dan is het goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neuh het is alles, ik ga ook niet alleen hardstyle draaien maar ook trance, dance en electro.
Daarom...quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neuh het is alles, ik ga ook niet alleen hardstyle draaien maar ook trance, dance en electro.
Alles om Yvonne te pleasenquote:
Nederlandse muziek kan maar wel de juiste artiesten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:52 schreef Paul het volgende:
Maar dat is wel een goed idee, David heeft al paar jaar radio ervaring met NL talige muziek (lokaal) dus kan goed dat gedeelte bedienen. Al denk ik dat er veel haters hier zijn voor NL talig ( waaronder ikzelf
) Maar ik vind het wel leuk een beetje afwisseling. Teveel trance/hardstyle op dit moment
Maar met Nederlandse muziek bedoel je toch niet die piraten bendequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:52 schreef Paul het volgende:
Maar dat is wel een goed idee, David heeft al paar jaar radio ervaring met NL talige muziek (lokaal) dus kan goed dat gedeelte bedienen. Al denk ik dat er veel haters hier zijn voor NL talig ( waaronder ikzelf
) Maar ik vind het wel leuk een beetje afwisseling. Teveel trance/hardstyle op dit moment
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Frank van Etten![]()
Stef Ekkel![]()
Frans Duijts![]()
Ik ben juist fan van NL-Talige muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:52 schreef Paul het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Trolololo heeft nog nooit ChinChan gekeken, hij kan Muchacho niet uitspreken
70/80/90 geloof ikquote:
Het is ShinChan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Trolololo heeft nog nooit ChinChan gekeken, hij kan Muchacho niet uitspreken
Blote billendansquote:
Indeed!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... ook wel leuk om te luisteren
Blote billenboogie!quote:
2Unlimited?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:54 schreef Barba-Papa het volgende:
zou ik binnenkort maar een uurtje house gaan uitzenden?
w /e komt op hetzelfde neer.quote:
Ga je ook met Skype bellen Paul?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef Paul het volgende:
BREAKING
De nieuwe DJ David zit live in de studio van Paul in the Dark om uit te leggen wat hij wil met zijn show!
Dan ben ik benieuwd naar namen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga in mijn show Nederlandse hiphop doen denk ik!
Dat is er nog niet volgens mij...
Niet van die lompe Kempi zooi en zo, maar dingen met inhoud.
Opgezwolle?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga in mijn show Nederlandse hiphop doen denk ik!
Dat is er nog niet volgens mij...
Niet van die lompe Kempi zooi en zo, maar dingen met inhoud.
Kan ik niet! (nog)quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ga je ook met Skype bellen Paul?
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit nummer is te langdradig btw..
Hmm oke jammer!quote:
Ik vind hem meh..quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het altijd wel een lekker nummer
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
YVONNEEEquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Zijt ge al aant repetere madam ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Goeie! Wat denken we van Fresku en Diggy Dex?quote:
Ik vind hem ook wel tof.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Leuke wending nu in dit nummer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Jij ging slapenquote:
Kan ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hield jij niet op met posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |