Ik zag hem toen ik rond de 5 was, true story.quote:
Oja, iddquote:
Liedje. Kwam als eerste in me opquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel echt een leuke titel Miauw, zo met die snelheid.
Ik had m in mn hoofd voor als ik de Lapo zou hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, idd
[..]
Liedje. Kwam als eerste in me op
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had m in mn hoofd voor als ik de Lapo zou hebben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt omdat iedereen die regen uit moerdijk heeft ingeademd
Met Christopher Atkins, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Gran Torino, voor zowel Miauw als Vaduz
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge, die kleine knopjes zijn echt irritant. erst quote ik mezelf, dan zit ik in tombo's fobo te rommelen, dan maar zo![]()
Goedemorgen Tombelle
Oeh, das dubbelquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen Zwab
[..]
-Miauw- krijgt opslag
Ja, ik heb genoeg geslapen en ook heerlijk geslapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das dubbel![]()
En melig is goed
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg geslapen en ook heerlijk geslapen
Hahaha dat méén je niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb na die onderwerpen van gister gedroomd dat ik ingesneeuwd was met een lekkere man maar dat ie in aparte bedden wilde slapen![]()
dan zeg je toch, oke prima, slapen we in een apart bedquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb na die onderwerpen van gister gedroomd dat ik ingesneeuwd was met een lekkere man maar dat ie in aparte bedden wilde slapen![]()
Ja, ik werd iets minder vrolijk wakker zeg maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat méén je niet!Dat is echt zon ideale situatie, très romantisch ook ingesneeuwd zijn en dan wil hij apart slapen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zeg je toch, oke prima, slapen we in een apart bed
dit bed apart genoeg?![]()
[ afbeelding ]
Haha met jouw overtuigingskracht was het je vast wel geluktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik werd iets minder vrolijk wakker zeg maar
Maar ik werd wakker voordat ik echt mn best had gedaan om hem over te halen, dus wie weet
[..]Een hamburgerbed
Nou ja hij wilde in aparte bedden slapen dus zó nat was het vast nietquote:
Dan kan zij toch nog wel...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja hij wilde in aparte bedden slapen dus zó nat was het vast niet
In theorie wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan zij toch nog wel...
Najah laat ook maar, ik zit te eten
je theorie rammelt al net zo hard als tombo d'r dromenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan zij toch nog wel...
Najah laat ook maar, ik zit te eten
NIETquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je theorie rammelt al net zo hard als tombo d'r dromen
krijg je ervan als je je noodrantsoen in de stortbak van de plee bewaartquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
M'n boterham met Philadelphia voelt ineens wat natter aan dan normaal
Het was gewoon even een loser, in mn droomquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIET![]()
Zij kan toch nog best vochtig zijn en dat die kerel niet wil![]()
Maar lets not go there during lunch
Lekker soppig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je teveel met je tong geschuurd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha dat je dat nog weetquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt weird gedroomd. Zat met bekenden op een resort, kregen we allemaal onze huishoudelijke taak. (daardoor was het een ultiem goedkope vakantie) We werden onverwacht uit ons vertrek gesleurd en moesten wat doen. Ik moest het scorebord bedienen bij een waterpolowedstrijd. Het apparaat was te ingewikkeld, dus ik stelde voor mijn notitieblok te gebruiken. Mocht niet.En dit was maar een scene, heb er een stuk of 10 gedroomd.
O ja, goedemorgen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt weird gedroomd. Zat met bekenden op een resort, kregen we allemaal onze huishoudelijke taak. (daardoor was het een ultiem goedkope vakantie) We werden onverwacht uit ons vertrek gesleurd en moesten wat doen. Ik moest het scorebord bedienen bij een waterpolowedstrijd. Het apparaat was te ingewikkeld, dus ik stelde voor mijn notitieblok te gebruiken. Mocht niet.En dit was maar een scene, heb er een stuk of 10 gedroomd.
O ja, goedemorgen!
Ok. Heb je op de houdbaarheidsdatum gelet? Ruikt het naar vis? Zitten er groene stukjes in?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat je dat nog weet![]()
Ik had ook een rare droomIk was met twee collega's in een heel eng, oud huis waar het spookte. Ik was gek genoeg niet bang
En later kwam Amy Winehouse en we moesten voor haar een andere celebrity achtervolgen in de auto
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok. Heb je op de houdbaarheidsdatum gelet? Ruikt het naar vis? Zitten er groene stukjes in?
Ruikt wel lichtelijk fishyquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok. Heb je op de houdbaarheidsdatum gelet? Ruikt het naar vis? Zitten er groene stukjes in?
Je philadelphia?quote:
Haha gaaf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat je dat nog weet![]()
Ik had ook een rare droomIk was met twee collega's in een heel eng, oud huis waar het spookte. Ik was gek genoeg niet bang
En later kwam Amy Winehouse en we moesten voor haar een andere celebrity achtervolgen in de auto
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha gaaf.
Andere scene, ik was een aardbei. Zat in een doosje in de supermarkt en probeerde te ontsnappen aan het lot. We wisten met z'n allen dat we de shaker ingingen. Toen pakte een man met een vlassig snorretje ons bakje, mijn plek was niet ideaal om over het randje te rollen. Ik ging mee naar huis. Het bakje werd naast de shaker gezet. Er ontsnapte een aardbei, maar hij werd gesnapt. Werd afgespoeld en ging de mond in. Vervolgens gingen we alsnog de shaker in en eindigde het met aardbeienderry. Anticlimax.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha gaaf.
Andere scene, ik was een aardbei. Zat in een doosje in de supermarkt en probeerde te ontsnappen aan het lot. We wisten met z'n allen dat we de shaker ingingen. Toen pakte een man met een vlassig snorretje ons bakje, mijn plek was niet ideaal om over het randje te rollen. Ik ging mee naar huis. Het bakje werd naast de shaker gezet. Er ontsnapte een aardbei, maar hij werd gesnapt. Werd afgespoeld en ging de mond in. Vervolgens gingen we alsnog de shaker in en eindigde het met aardbeienderry. Anticlimax.
Hij neemt nog een paddo voor het slapen gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat rook jij voor het slapen gaan Vaduz?
Geen idee. Ik heb er nog een.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat rook jij voor het slapen gaan Vaduz?
OMGquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er nog een.
Ik zat met mijn voetbalvrienden bij een bekerwedstrijd. Het was een duel tussen 2 clubs waartussen een te groot klassenverschil zat. Het stadion was bijzonder, er lag een veld in een groot piratenschip (heb Piratebay gebruikt gister). Maar ik heb geen moment van de wedstrijd gezien, ik bleef op een houten bankje voor het stadion zitten. Naast mij zat een meisje met mijn telefoon te smsen. Vervolgens hoorde ik dat het 1-25 was geworden. We gingen naar huis. Eenmaal thuis belde een bekende verslaggever van mijn voetbalclub aan. Ik was mijn rugzak, rode muts en 2 paar wollen sokken vergeten. Ik schaamde me dood dat ik dat niet direct mee had genomen. (ook refererend aan gister, ik haalde per ongeluk het bonnetje bij een flessenautomaat er niet uit bij de supermarkt)
You've got issuesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er nog een.
Ik zat met mijn voetbalvrienden bij een bekerwedstrijd. Het was een duel tussen 2 clubs waartussen een te groot klassenverschil zat. Het stadion was bijzonder, er lag een veld in een groot piratenschip (heb Piratebay gebruikt gister). Maar ik heb geen moment van de wedstrijd gezien, ik bleef op een houten bankje voor het stadion zitten. Naast mij zat een meisje met mijn telefoon te smsen. Vervolgens hoorde ik dat het 1-25 was geworden. We gingen naar huis. Eenmaal thuis belde een bekende verslaggever van mijn voetbalclub aan. Ik was mijn rugzak, rode muts en 2 paar wollen sokken vergeten. Ik schaamde me dood dat ik dat niet direct mee had genomen. (ook refererend aan gister, ik haalde per ongeluk het bonnetje bij een flessenautomaat er niet uit bij de supermarkt)
Chop chop!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, bam.. Vandaag mijn vakantieuren van de jumbo betaald gekregen.. Mijn rekening likes!!!
Oh leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben aan het nakijken (groep 4 rekenen). Moeders uit de brand helpen!
Docent, niets voor jou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het ook wel tof en zie ook wel patronen in de fouten.
Ja, hij heeft wel docent-potentiequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel echt iets voor Duzzie
Lijkt mij ook wel leuk, communicatie als vak op een MBO ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zien jullie wel goed, zou maar zo kunnen dat ik die kant nog eens opga.
Dus je blijft?quote:
Rick James bitch.quote:
Ja, hilarisch hoe Dave Chapell hem nadoetquote:
Die vind ik ook een beetje jammer ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik drukte bij Blof de knop van radio 2 in. Wijd open kan ik echt niet aanhoren.
Op 3? Niet gehoord, ik zoom bewust uit als ik die hoor denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik drukte bij Blof de knop van radio 2 in. Wijd open kan ik echt niet aanhoren.
Head over feet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hilarisch hoe Dave Chapell hem nadoet![]()
Alanis oohh was ik vroeger zo'n fan van. Welk nummer?
Wie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daan en Tim S. Die kunnen op termijn wel eens minister van financiën worden. Maakten de rekentoets foutloos.
Oh mooi nummerquote:
Oh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keek rekentoetsen na van mijn moeder d'r groep.
Zou Tim S. vor mij een statistiektentamen kunnen maken, denk je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daan en Tim S. Die kunnen op termijn wel eens minister van financiën worden. Maakten de rekentoets foutloos.
Natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou Tim S. vor mij een statistiektentamen kunnen maken, denk je?
Alanis nummers kun je zo heerlijk meeschreeuwen inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi nummerkun je zo heerlijk meezingen ook, vals is nog leuker.
Kut C1000 trouwens, als ons mam boodschappen heeft gedaan krijgen we altijd dezelfde. Dus soms 10 keer van Bronckhorst.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal het Tim S. vragen. Voor wat Stars of Footballkaarten doet hij die denk ik ook foutloos.
En is fijn Bella, alweer een toekomst verzekerd!
Ze liggen ook zo op de stapeltjes af en toe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kut C1000 trouwens, als ons mam boodschappen heeft gedaan krijgen we altijd dezelfde. Dus soms 10 keer van Bronckhorst._!
Ik snap het probleem ook niet, bij de Ap zijn ze al geschud, waarom kan dat daar gewoon niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze liggen ook zo op de stapeltjes af en toe.Volgende keer ga ik vragen of ik vooraf mag schudden. Kijken of dat mag!
Hallo!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik spaar ze niet, tenminste niet als ik telkens dezelfde krijg.Die van de Appie heb ik wel helemaal geloof ik, maar alleen omdat ik daar toen werkte. En soms wat meenam.
En nog nooit een theater iemand hebt ge-je-weet-weltquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alanis nummers kun je zo heerlijk meeschreeuwen inderdaad.Vooral You Oughta Know, lekker schreeuwen over wat een vent je aangedaan heeft en het ook echt voelen, terwijl je het niet meegemaakt hebt.
Jaaaa.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nog nooit een theater iemand hebt ge-je-weet-welt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal het Tim S. vragen. Voor wat Stars of Footballkaarten doet hij die denk ik ook foutloos.
En is fijn Bella, alweer een toekomst verzekerd!
Niet eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nog nooit een theater iemand hebt ge-je-weet-welt
Hier ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Graaicultuurtje.
We hebben het boek zo vol denk ik, met hulp van de kids van school. En C1000 is naast de Aldi de favo winkel hier.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze smiley doet me denken aan de Excorsist
Die heb ik nog nooit gezien!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze smiley doet me denken aan de Excorsist
bioscoop wel?quote:
Wat een kutfilm is het toch ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou 'ie groen moeten kotsen.
Ja, komt wel goed denk ik. Ik stuur hem op z'n fietsje jouw kant op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
we vermommen hem gewoon als mij, komt goed
Misschien moet ik hem nog wel wat helpen met het leeswerk.
ja, de eerste keer dat ik 'm zag vond ik er geen klap aan, moest alleen maar lachen. Paar jaar later werd ik al bang van de trailerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutfilm is het toch ook.
Ja bij gebrek aan Albert Heijn moet ik wel zeggen.quote:
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed denk ik. Ik stuur hem op z'n fietsje jouw kant op.
Hier alleen maar AHquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bij gebrek aan Albert Heijn moet ik wel zeggen.
quote:Bij een brand in een dierenopvang in Amstelveen zijn donderdagochtend negentien katten overleden. Zeven katten hebben de brand overleefd, laat de brandweer weten. Omstanders hebben de brand weten te blussen. Er zijn geen mensen gewond geraakt.
Hoe het met de katten is die de brand hebben overleefd is nog niet bekend. Een dierenarts onderzoekt de katten. De dieren worden ondergebracht in een andere opvang.
De brand in het pand aan de Zijdelweg brak rond 09.50 uur uit. De oorzaak wordt nog onderzocht.
Wut, er zit daar toch wel ergens een C1000?quote:
quote:
Nou er zit voornamelijk alleen maar AH. De C1000 bij mij in de buurt is overgenomen door AH, het andere filiaal ook. Verder nog een aftandse Spar en een Dekamarkt en een Vomar niet echt in de buuurt. De verhouding zal zo'n 80/20 zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wut, er zit daar toch wel ergens een C1000?
Dat kan toch niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou er zit voornamelijk alleen maar AH. De C1000 bij mij in de buurt is overgenomen door AH, het andere filiaal ook. Verder nog een aftandse Spar en een Dekamarkt en een Vomar niet echt in de buuurt. De verhouding zal zo'n 80/20 zijn.
Er zijn serieus mensen die geklaagd hebben maar het kan en mag gewoon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kan toch niet.En dan ook nog 3 van die Oostblokkerwinkels.
Alleen in jouw omgeving of in de hele stad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben hier Plusmarkt, C1000, Sanders (wordt Emte), Jumbo, Albert Heijn, Dirk vd Broek en de Aldi.
In mijn stad. Alles binnen 10 minuten fietsen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen in jouw omgeving of in de hele stad?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In mijn stad. Alles binnen 10 minuten fietsen.
Jij woont serieus is een stad? Toch niet qua inwonersaantal want dan was mijn dorp ook een stad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In mijn stad. Alles binnen 10 minuten fietsen.
Ja, ik typ 'stad' ook wel met schaamte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij woont serieus is een stad? Toch niet qua inwonersaantal want dan was mijn dorp ook een stad.
Haha je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zijn we trouwens voorspelbaar qua gespreksonderwerpen. Tampons, films of supermarkten.
Oja, dat was het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik typ 'stad' ook wel met schaamte.Er is ooit iemand aan komen zeilen met stadsrechten. Zal nooit de bedoeling zijn geweest.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Of een combi van alledrie! Naar de super voor tampons, omdat je 's avonds naar de film wil
Slurpstaafjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Veel regen, maar qua temperatuur wel redelijk.
Hadden we maar iets om al dat vocht te absorberen
Dat kan echt niet hoor. Aldi zit in me hart!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk![]()
Sleur...
Ok, ik daag ons uit om het minimaal een week lang niet te hebben over films () tampons (
![]()
) of supermarkten.
Lekker weertje vandaag hè?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor. Aldi zit in me hart!!
Je kunt hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor. Aldi zit in me hart!!
Ik wil zonquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
Hier is het januari-grauw en het wordt al donker.
Hahaha omgquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Eerste keer dat ik Martina ontmoette, hadden we het een hele tijd over zijn Aldi bezoekjes en de foto's daarvan op zijn mobiel. Dat is de basis geweest voor onze vriendschap.
Shine on mequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben zelf vandaag zo fakking zonnig
Joehoeeeequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Pauze.. Zo nog een uurtje werken... En dan naar huis.. JawoL!
Lekker! Even doorstampen en je fladdert huiswaarts.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Pauze.. Zo nog een uurtje werken... En dan naar huis.. JawoL!
Ja, altijd een emotioneel moment om die arme uien zo aan flarden te snijdenquote:
Nou hequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, altijd een emotioneel moment om die arme uien zo aan flarden te snijden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke is dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Die nieuwe van Sia is eigenlijk wel heel leuk.
Stop trying, gaat in het begin iets van; weeeeeeeeeee like you, tutututut no words, tutuuttu.quote:
BAM!quote:Deel IMAX gebouw ingestort
13 januari 2011
Een deel van het IMAX gebouw aan de Schiedamse dijk is ingestort. Volgens de politie en brandweer zijn er geen gewonden.
Er zouden vier etages naar beneden gekomen zijn. Sinds enige tijd zijn er sloopwerkzaamheden aan de gang in de oude bioscoop. Zowel het metrostation als de tramhalte Leuvehaven zijn afgesloten. De Schiedamsedijk is aan beide kanten dicht.
Wat erg.quote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat erg.En dit is weer in Rotterdam?
Opnemen en online zetten, dan weten we echt hoe het gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stop trying, gaat in het begin iets van; weeeeeeeeeee like you, tutututut no words, tutuuttu.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Opnemen en online zetten, dan weten we echt hoe het gaat.
Antoin is onderweg jongens, straks weer live met een zunne grote vuurbal jonguh! BAM!quote:@AntoinRTLNieuws: Grote calamiteit Rotterdam, verdiepingen oude IMAX theater storten in. RTL camera onderweg
Ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stop trying, gaat in het begin iets van; weeeeeeeeeee like you, tutututut no words, tutuuttu.
Ja inderdaad. Maar er wordt siewosie veel verbouwd in Rotterdam of niet? Laatste keer dat ik daar was zag ik overal stellingen en zulks.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaMaar ze waren het weer aan 't verbouwen, dus was dicht enzo. Zal wel meevallen denk/hoop ik
Antoin wat een baas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Antoin is onderweg jongens, straks weer live met een zunne grote vuurbal jonguh! BAM!
Ja word eigenlijk standaard gewoon wel veel ge/verbouwd. En het centrum gaat aardig op de schopquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar er wordt siewosie veel verbouwd in Rotterdam of niet? Laatste keer dat ik daar was zag ik overal stellingen en zulks.
Ja IMAX is eruit en het word bij het hotel ernaast getrokken. Het was wel echt fuckin lelijk zonder die beplating, dus het wordt er zo alleen maar beter opquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
laatst was dat IMAX theater helemaal gestript van buiten, ze waren flink aan het verbouwen geloof ik
We gaan dinsdag beginnen met trrrrainenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik bedoelde met dat vriendinnetje van je, vanavond.
Stoerquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan dinsdag beginnen met trrrrainenmaar niet rennen hoor, gewoon lopen. We beginnen met 12 km op een doordeweekse avond
moet echt weer wennen.
Aahhwwquote:
ik zit toch aan de andere kant van de wereld, jung! Kut!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aahhww
Ik vond het wel meevallen met de kou vandaag. Het waaide wel erg maar ik vond het niet zo erg als vorige week
Dat is waar. Jij zit met je klauwen bijna in Denemarkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zit toch aan de andere kant van de wereld, jung! Kut!
Ik ga naar die loop-vriendin, tevens één van mijn beste vriendinnen, en ik heb Offici op haar laptop geknald. Dus dat ga ik demonstreren en daarna gaan we bankhangenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Avondje samenFilmpje kijken ofzo denk ik
Wat jij ga jij wél doen als je niet gaat hollen
Office? Of wat anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga naar die loop-vriendin, tevens één van mijn beste vriendinnen, en ik heb Offici op haar laptop geknald. Dus dat ga ik demonstreren en daarna gaan we bankhangen
quote:
Ik pik je wel op van het Muiderpoortstationquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil sex.
Hete sex
Hete stomende sex..
hihiih oppikkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik pik je wel op van het Muiderpoortstation
Is niet zo moeilijk, nou ja illegale versies kunnen nog wel eens lastig zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt wel cool"Offici 2010, by Miauw'
Maar how geeky dat jij dat geinstalleerd hebt en lekker gaat uitleggen enzo
Jij ook, geeky miauw'tjequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, nou ja illegale versies kunnen nog wel eens lastig zijnmaar in principe valt het wel mee. En ja hoor, ik sleutel graag aan mijn laptop eigenlijk
![]()
maar ik moet nu weg!
Heel veel plezier vanavond!
Moet je zeker niet doen, het gaat nu beter. Moet je zo houden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef omearos het volgende:
miauwVaduz
gelukkig geen spierpijnmaar nu met de regen ga ik niet hardlopen
ben nog verkouden, dus lijkt me niet verstandig om nu 1,5 uur buiten te zijn.
Net gegeten, even een inkakmomentjequote:
Llquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef omearos het volgende:
* omearos sneakt weer weg en laat de tortelduifjes alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef omearos het volgende:
[..]Oh, ik ben scheelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde van het weer
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 13-01-2011 21:57:21 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Naar leven in dit topic. Maar er lijkt geen leven te zijn.quote:
Ik zat er over te denken om hem te zoekenquote:
Muriels Wedding was vandaag!quote:
Ik ook, ook best een tangquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Muriel heet. Wat een tang is dat.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Les: schrap Muriel van je lijstje als je een meisje verwacht.
Ik ken geen Murielquote:
Zeg eens een naam van een bekende ven je, kijken of het matcht met hoe een persoon achter de naam is. Als wij ook iemand met die naam kennen.quote:
Ellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg eens een naam van een bekende, kijken of het matcht met hoe een persoon achter de naam is.
Iemand van de basisschool. Was ik verliefd op in de vroege groepen, maar ze werd er niet knapper op naarmate we verder in de tijd gingen. Bleef altijd erg aardig. En iemand op het HBO, ook iemand waar ik een oogje op had. Is verder nooit werk van gemaakt.quote:
Hahaha oh jij hebt een historie met Ellen'squote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iemand van de basisschool. Was ik verliefd op in de vroege groepen, maar ze werd er niet knapper op naarmate we verder in de tijd gingen. Bleef altijd erg aardig. En iemand op het HBO, ook iemand waar ik een oogje op had. Is verder nooit werk van gemaakt.
Wouter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha oh jij hebt een historie met Ellen's![]()
Mijn Ellen is erg leuk, ook best knap, gezellig, slim en net als familie![]()
Nu jij!
Bizar ditquote:
Wouters zijn tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is gaaf.Mooie verhalen.
Wouter is een van mijn beste vrienden. Hij woonde altijd bij me in de straat, ik ken hem van de basisschool. Vervolgens verloren we elkaar uit het oog en later, na de middelbare schooltijd, wakkerde er een vriendschap aan die nooit eerder zo tof was. Hij is nu getrouwd, deed hij al vroeg, nu woont hij iets (10 minuten) verder weg.
Dirkquote:
Een overbuurman van mij. Was vroeger altijd een jolige en leuke vent. Pakte bij buurfeesten zijn harmonica erbij en stal de show. Toppunt van gezelligheid. Nu de laatste paar jaar is hij geen schim meer van die man. Het is een serieuze vent die of geremd wordt door zijn vrouw, of gewoon veranderd is.quote:
Wat een prachtig verhaal. En mooi dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een overbuurman van mij. Was vroeger altijd een jolige en leuke vent. Pakte bij buurfeesten zijn harmonica erbij en steelde de show. Toppunt van gezelligheid. Nu de laatste paar jaar is hij geen schim meer van die man. Het is een serieuze vent die of geremd wordt door zijn vrouw, of gewoon veranderd is.
Dirk zat bij mij in groep 3 en kon nooit zo goed meekomen. Hij had gehoordproblemen en was een beetje...tja anders, dromerig, sullig Na het eerste jaar ging hij van school en ik zag hem pas op de middelbare school weer. Inmiddels had hij een scooter en droeg hij stoere kleding. Hij deed VBO-technisch o.i.d. en was best populair onder de jongens.quote:
Is echt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
is dit echt of verzinnen jullie gewoon maar wat?
Is echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
is dit echt of verzinnen jullie gewoon maar wat?
Ahhquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een overbuurman van mij. Was vroeger altijd een jolige en leuke vent. Pakte bij buurfeesten zijn harmonica erbij en stal de show. Toppunt van gezelligheid. Nu de laatste paar jaar is hij geen schim meer van die man. Het is een serieuze vent die of geremd wordt door zijn vrouw, of gewoon veranderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |