Ik zag hem toen ik rond de 5 was, true story.quote:
Oja, iddquote:
Liedje. Kwam als eerste in me opquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel echt een leuke titel Miauw, zo met die snelheid.
Ik had m in mn hoofd voor als ik de Lapo zou hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, idd
[..]
Liedje. Kwam als eerste in me op
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had m in mn hoofd voor als ik de Lapo zou hebben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt omdat iedereen die regen uit moerdijk heeft ingeademd
Met Christopher Atkins, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Gran Torino, voor zowel Miauw als Vaduz
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge, die kleine knopjes zijn echt irritant. erst quote ik mezelf, dan zit ik in tombo's fobo te rommelen, dan maar zo![]()
Goedemorgen Tombelle
Oeh, das dubbelquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen Zwab
[..]
-Miauw- krijgt opslag
Ja, ik heb genoeg geslapen en ook heerlijk geslapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das dubbel![]()
En melig is goed
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg geslapen en ook heerlijk geslapen
Hahaha dat méén je niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb na die onderwerpen van gister gedroomd dat ik ingesneeuwd was met een lekkere man maar dat ie in aparte bedden wilde slapen![]()
dan zeg je toch, oke prima, slapen we in een apart bedquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb na die onderwerpen van gister gedroomd dat ik ingesneeuwd was met een lekkere man maar dat ie in aparte bedden wilde slapen![]()
Ja, ik werd iets minder vrolijk wakker zeg maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat méén je niet!Dat is echt zon ideale situatie, très romantisch ook ingesneeuwd zijn en dan wil hij apart slapen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zeg je toch, oke prima, slapen we in een apart bed
dit bed apart genoeg?![]()
[ afbeelding ]
Haha met jouw overtuigingskracht was het je vast wel geluktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik werd iets minder vrolijk wakker zeg maar
Maar ik werd wakker voordat ik echt mn best had gedaan om hem over te halen, dus wie weet
[..]Een hamburgerbed
Nou ja hij wilde in aparte bedden slapen dus zó nat was het vast nietquote:
Dan kan zij toch nog wel...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja hij wilde in aparte bedden slapen dus zó nat was het vast niet
In theorie wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan zij toch nog wel...
Najah laat ook maar, ik zit te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |