quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Inderdaad, Brennan Heart.quote:
Niks faal,quote:
Daar ga ik heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Inderdaad, Brennan Heart.Er hangen hier in Eindhoven posters voor Hard Nature, daar staat de line-up in witte letters op een zwarte achter grond. Ik had zo het idee om bij BRENNAN HEART de H en de laatste E met een stift te bewerken zodat er BRENNAN FART komt te staan.
DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
Bednakt, echt gaafquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
De intro van onze hardere stylen:
http://www37.zippyshare.com/v/95027026/file.html
Kreeg hem niet geupload op de website
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahahahaha die Mutley achtige lach van Utopie op de achtergrond!!!
Dora the exploraaaa !
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
BAASquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
wie is die sjaak die mijn broer voorstelt danquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef SawIt het volgende:
Utopie is een zware sjonnie!
En zijn moeder!!!!
Ja ik heel misschien nog, maar wss niet. Zatox en Crypsis is wel nice maar ik durf niet naar BH toe.quote:
echt goed te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, even een standaard UI d'r in gezet:
[ afbeelding ]
Beetje mazzel staat hij aan het begin vd avondquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik heel misschien nog, maar wss niet. Zatox en Crypsis is wel nice maar ik durf niet naar BH toe.
Ja Fortuna!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
willen jullie funky drummer beat draaien van A-lusion?
Ja!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ja of even Korsakoff - my empty bottle
Wil je ook een patje jingle makenquote:
Jouw moeder is echt een heldin!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef utopie het volgende:
[..]
wie is die sjaak die mijn broer voorstelt dan?
Ik zie geen UI erinquote:
Maar inderdaad, Zatox en Crypsisquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik heel misschien nog, maar wss niet. Zatox en Crypsis is wel nice maar ik durf niet naar BH toe.
Dat heeft hier toch niet veel mee te maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ja of even Korsakoff - my empty bottle
PM even wat er in moetquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je ook een patje jingle maken
Niks over Utopie, vriend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef SawIt het volgende:
En zijn moeder!!!!
Zie edit...quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij ziet het Radio ONZ logo niet als UI?Vreemd.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks over Utopie, vriend.
Achja, 2 weken later staan we in het Gelredome. En dan gaat het echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Achja, 2 weken later staan we in het Gelredome. En dan gaat het echt
BRANK BRANK BRANK BRANKBrank V?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ah.. ligt aan Fok, plaatjes die hier al eerder geladen zijn, laden niet nogmaals. (Zie OP.)quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zie geen UI erin
Edit: ha, naar de pagina gaan + F5 deed het 'm.. Misschien server - side cache voorkomen?
Ga je me anders in brank zetten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks over Utopie, vriend.
Wat kom je haten op zijn albaneze moeder a kk hond kan zij er wat aan doen dat ze uit albanie komt niet kome hate k sla je kk racistische neus kapotquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef SawIt het volgende:
En zijn moeder!!!!
[..]
BRANK BRANK BRANK BRANKdie herrie komt mij stad nie inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
BRANK BRANK BRANK BRANKNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ben wel bangquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee jouw haar poezel moeder
ja niet met jou, met je moeder toch :$ :$ :$ :$ ?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ok, ik ben wel bang
Wanneer zullen we afspreken?
:p
TRquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef SawIt het volgende:
En zijn moeder!!!!
Da's wel kut van AJAX.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah.. ligt aan Fok, plaatjes die hier al eerder geladen zijn, laden niet nogmaals. (Zie OP.)
Ga naar zandpad eh sahbi, dan gaat je agressie wel weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wat kom je haten op zijn albaneze moeder a kk hond kan zij er wat aan doen dat ze uit albanie komt niet kome hate k sla je kk racistische neus kapot
Ik ben ook mn moeder,quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja niet met jou, met je moeder toch :$ :$ :$ :$ ?!
nou ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie deed de buurman van Utopie na?
Ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie deed de buurman van Utopie na?
Kan je een knop toevoegen met bekijk op 1 pagina?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
ONZ Radio - afgespeelde nummers
Total chaos
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
12-01-2011 18:10:25 Dj. Koelkast L!VE
Eindelijk werkt mijn titel ook
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GIng jij niet slapen, uren terug?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
kaulo mang, ik laat mn moeder nooit weer 8er de laptop
Zal ik zo wel even doen ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kan je een knop toevoegen met bekijk op 1 pagina?
Zandpad voor die leventjequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga naar zandpad eh sahbi, dan gaat je agressie wel weg.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Boh, de BPM mag wel even gelijk worden gezet hoor.
BO. mw2 isquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
SSB reageer eens slet! Potje mw2 of BO? 1? Je mag nog kiezen ook
IK KAN NIE WACHTE NIE!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Dhaha het volgende:
tipje van de sluier voor D Haha morgen 20:00
waarom Dhaha zijn moeder FOK! haat
over emails tussen Danny en mijn moeder
over haar uitspraken
over bijna-betrokkenheid van justitie
genoeg redenen om morgen om 20:00 naar D Haha te luisteren!
Beter neemt iemand dit ff op. Want dan ben ik er niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Dhaha het volgende:
over haar uitspraken
Wanneer hoor je die dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie was de broer van Utopie____ ?!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Dhaha het volgende:
over haar uitspraken
Ik zal doen!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Dhaha het volgende:
over haar uitspraken
Sowieso checken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Dhaha het volgende:
over haar uitspraken
VOOR DIE LEVENTJE LUISTERENquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Dhaha het volgende:
over haar uitspraken
Bakkes dicht en knallen abi.quote:
Is er niet genoeg goede shit voor vandaag en morgen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Omdat ik morgen WEL goede shit ga draaien
Ik ga daar een shirt van laten drukkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
IM A HARDSTYLE LOVE TILL THE DAY THAT I DIE!
Dat is wel nice.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:16 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Sneak preview van nieuwe feature van nieuwe layout.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
IM A HARDSTYLE LOVE TILL THE DAY THAT I DIE!
Jup.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is wel nice.
Maar wel andere layout toch?
Gaat ook gebeuren, daarvoor zijn ook donaties en advertentie klikjes nodig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar is het een idee om een onz-radio meet te houden?
Ik hoop dat ik niet hoef te werken dan morgen. Dan kan ik luisteren!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
Morgen LIVE prankcalls als ik er zit van 17-18 uur want dat is mijn planning, maar hij staat nog niet in het schema
Meetquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren, daarvoor zijn ook donaties en advertentie klikjes nodig.
JA goed idee! Hier thuis is goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar is het een idee om een onz-radio meet te houden?
Dan zou ik toch voor een andere lyric gaan, toch is het wel baas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ga daar een shirt van laten drukken
Prankcalls zijn baas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
Morgen LIVE prankcalls als ik er zit van 17-18 uur want dat is mijn planning, maar hij staat nog niet in het schema
sinds wanneer kost een meet geld? :pquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ooh heb ik gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waar ergens in het land is datquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
JA goed idee! Hier thuis is goed
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
Meet? ik durf niet eens mn huis uit!
Hertog Janquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh heb ik gedaan!
Wat voor merk bier wil iedereen hebben?
Ik stem Hertog Jan of Jupiler, of gewoon beide
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
Meet? ik durf niet eens mn huis uit!
Utreg toch eh sahbi./quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef mash_ het volgende:
en wie moet er dan readio maken als we aan het meeten zijN!
Dat is ongeveer 1.5 biertje voor jou dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Hertog JanIk heb trouwens €1 gedonate
Alfaquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh heb ik gedaan!
Wat voor merk bier wil iedereen hebben?
Ik stem Hertog Jan of Jupiler, of gewoon beide
Jij ken wel zeiken hequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
Wow track volume is te hard, bass staat te hard...
Met ze allen bij 1 iemandquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef mash_ het volgende:
en wie moet er dan readio maken als we aan het meeten zijN!
Waarom heb jij de hele tijd kritiek eigenlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
Wow track volume is te hard, bass staat te hard...
Vlakbij Purmerendquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar ergens in het land is dat?
Weer kk ver weg van mij zeker
Boterhamzakjequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waarom heb jij de hele tijd kritiek eigenlijk..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ken ik morgen ook 's middags na 15:00 en voor 19:30 ingedeeld worden voor een half uurtje ?
Verse handel, ff terugplanken vanuit Düsseldorf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Marshallaaan ? ik kom direk pak mij 180 cc jewait
Ah, jij bent diegene die aan gratis bier en eten kan komen. Top!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
sinds wanneer kost een meet geld? :p
Hallonquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, jij bent diegene die aan gratis bier en eten kan komen. Top!
OEH! Sitadorp!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik woon in Hoorn man!
Jij woont zeker in Ilpendam ofzo?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nitrouz het volgende:
Wie kan morgen Dhaha en Koelkast opnemen? Ik moet het wss missen
Dat betaald iedereen toch zelf?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, jij bent diegene die aan gratis bier en eten kan komen. Top!
Hoorn Sitadorp jaquote:
Middenbeemsterquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik woon in Hoorn man!
Jij woont zeker in Ilpendam ofzo?
Ik neem al mijn uitzendingen automatisch op, zodra ik op connect druk neemt ie opquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nitrouz het volgende:
Wie kan morgen Dhaha en Koelkast opnemen? Ik moet het wss missen
Site komt uit Ilpendamquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn Sitadorp ja
Nja geboren in Amsterdam, alleen toen wilde mijn ouders persé naar Hoorn
Maar mijn accent heb ik meegenomen!
Morgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer is de Radio ONZ crew meet?
wat gebruik jij dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem al mijn uitzendingen automatisch op, zodra ik op connect druk neemt ie op
novemberquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dat dus alleen voor die 4 mensen zoals Mono, Datdus en Graseter?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Was wel te horen vriend! Zo Noord-Hollands als cocaïnegebruik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn Sitadorp ja
Nja geboren in Amsterdam, alleen toen wilde mijn ouders persé naar Hoorn
Maar mijn accent heb ik meegenomen!
Hmm dan zeg ik ergens in de buurt van Amsterdam ofzo jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Middenbeemster
En Dhaha woont ook niet heul ver weg
Fixed;quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat dus alleen voor die 4 mensen zoals Mono, Datdus en Graseter?
Ligt er heel dicht bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan zeg ik ergens in de buurt van Amsterdam ofzo ja
Ik moest laatst voetbalen tegen Zuid-Oost Beemster!
Nee ik gebruik geen cocaïne gekquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Was wel te horen vriend! Zo Noord-Holland als cocaïnegebruik.
Ait welke wijk ? KEILANDquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen cocaïne gek
Maar ik werk in jouw mooie Utrecht!
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef utopie het volgende:
Beach, kan je ook praten? Zeg eens dat die pauper SSB Black ops komt
Ik ga zo slapen over 5 minuten manquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef utopie het volgende:
Beach, kan je ook praten? Zeg eens dat die pauper SSB Black ops komt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen cocaïne gek
Maar ik werk in jouw mooie Utrecht!
En zo kan je dus ook Skype gebruiken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Edcast, die zendt uit wat mijn pc binnen krijgt en dat is mijn mengpaneel
Zeker wel! Even inplannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Mag een uurtje non stop jaren 70/80 muziek draaien ook?
Bij gebrek aan een microfoon?
Ja, want mijn pc staat ook op het mengpaneel en ik neem dus alles op wat er in komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En zo kan je dus ook Skype gebruiken?
Zoek even een tijd en PM danquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Mag een uurtje non stop jaren 70/80 muziek draaien ook?
Bij gebrek aan een microfoon?
20x beter Ondiep dan Lunetten. Lunetten is gewoon een buitenwijk van Bunnik man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kan altijd nog dieper zakken hoor, Ondiep bijvoorbeeld.
Ondiep is een lekker volksbuurtje manquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kan altijd nog dieper zakken hoor, Ondiep bijvoorbeeld.
58quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zeg djkoelkast hoe oud ben jij eigenlijk?
SERIEUSquote:
ONZ Radio - Afgespeelde nummersquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad, en dat water dat er dan langs loopt bij de AHquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja man, vooral dat winkelcentrumpje daar
stapstapquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Normaal niet zo van die rengrengbambamstapstap herrie, maar dit is zeker relaxde oorkanker!
Velen dank.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fixed;
http://onzradio.trooperz.nl/played
Edit; oeps, moment.
Volgende keer micje erbij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
Deze show is bijna voorbij, ik hoop dat het een beetje in de smaak is gevallen. Dan komt er zeker meer!
Moet ik wel geld hebben. Ik stuur mn rekening nr wel naar je DMquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen over 5 minuten man
Ga jij eerst even een headset halen man !
Playen we zaterdag.
Geen idee ik hoorde er iets over vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat dus alleen voor die 4 mensen zoals Mono, Datdus en Graseter?
Ik wil een serieus antwoord van djkoelkastquote:
En er lopen altijd zoveel van die kut scholieren daarquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad, en dat water dat er dan langs loopt bij de AH
Dag top 100?quote:
Heb ik nog wat gemist? Ik had zoveel werk dat er voor fokken geen tijd was.quote:
Welke andere?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar ik bedoel de andere top 100.
Kan je het eerst zelf proberen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan iemand dar progje naar me sturen via het een of het ander?
Met zieke muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, dit is wel bazige muziek. Ik ben benieuwd hoe trololo dit gaat overtreffen.
Gok eens? (waag het niet om te hoog te gokkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zeg djkoelkast hoe oud ben jij eigenlijk?
28quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gok eens? (waag het niet om te hoog te gokken)
Holy Crap! Ik kom nog niet eens in de buurt van nummer 500quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Uhmmm 26?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gok eens? (waag het niet om te hoog te gokken)
Hoe oud ben je echt dan?quote:
Paul is goeeeeedddquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
Oh god ik zie net dat iemand 01:00 al heeft.
Er blijft iemand vannacht speciaal op om mij te horen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een harde schijf vol MP3 maar vraag me niet naar dingen als piratebay enzo..quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]OOo valt mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
off.. peanut butter jelly time!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Kan er alsjeblieft een andere tussenjingle komen?
Ik noem een.. partyboy? 10 minuten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |