Wat hoe wat? Arcade fighting meets WWE, give please.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Wauw...dat ziet er echt te suf uit zeg. Nog slechter dan SD vs Raw heb ik het idee
Mijn eerste en enige wrestling game was op de gameboyquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja ieder zn ding, ik ben jaren geleden sowieso al afgeknapt op worstelgames
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
RVD zit weer een paar dagen in Amsterdam trouwens
quote:Beautiful&sunny in Amsterdam today.Weather advisory suggests Van Dams stay an extra day&catch up with TNA in France later. Au revoir Mo Fo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef PKRChamp het volgende:
Hier kan toch geen enkele intro tegen op zeg he. Dit zie je toch niet gebeuren met dat kinderpubliek bij Raw/Smackdown. Erg jammer dat het niet goed is gegaan met ECW.
The Miz is samen met Orton toch idd de betere van de "nieuwe generatie" (al hoewel Orton ook alweer paar jaartjes meegaat).quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef kidkash19 het volgende:
Mischien...MISSCHIEN he zullen we nooit een nieuwe Rock vinden maar Miz word degene die er het dichtst bij komt. FACT!
Winnaar RR? Ik denk dat ADR of Sheamus best wel eens kans hebben maar het zal vst iemand die het niet nodig heeft zijn zoals Orton of Edge
Reyquote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Miz is samen met Orton toch idd de betere van de "nieuwe generatie" (al hoewel Orton ook alweer paar jaartjes meegaat).
Daarnaast blijven Rey Mysterio en The Undertaker natuurlijk wel legendarisch goed.
Het liefst zo min mogelijk Cena, vindt dat nog altijd een "gemaakte" publieks lieveling.
Cena is gemaakt door het publiek toen hij begon te rappen en niet andersom.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het liefst zo min mogelijk Cena, vindt dat nog altijd een "gemaakte" publieks lieveling.
Kan een leuke game worden, vind alleen een beetje jammer dat de helft van het roster uit huidige worstelaars bestaat, die ik in SD vs raw al zat was. Ik hoop ook dat de gameplay zelf beter is dan die vorige spin-off die ze geprobeerd hebben.quote:
je had een jaar of 3 geleden ook iets als legends of wrestlemania, die behoorlijk tegenviel.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |