Strak plan, dat ga ik binnenkort ook maar eens doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel eens
Als ik tegenwoordig kaasfondue eet maak ik gewoon een bord met stukken brood, tomaatjes en komkommer, warm dat spul op in een steelpannetje en gooi het er in 1 keer overheen.
Luie mensen moeten er ook zijn.
Dan weet ik niet meer, misschien kun je je cookies nog een keer weg mikken, uitloggen-inloggen, geschiedenis opruimen of Donald (what's his name) uitkleden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het ziet er bij mij hetzelfde uit als bij jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat werkt met vleesfondue toch een stuk minder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel eens
Als ik tegenwoordig kaasfondue eet maak ik gewoon een bord met stukken brood, tomaatjes en komkommer, warm dat spul op in een steelpannetje en gooi het er in 1 keer overheen.
Dan kan je beter het brood, de tomaatjes en komkommer ook in het pannetje flikkeren en gewoon uit het pannetje eten. Dat scheelt weer een bord afwassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel eens![]()
Nee hoor je donderd het in één keer de pan in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt met vleesfondue toch een stuk minder.
Een collega van mij probeerde dat eens tijdens een etentje maar het werkte niet. Het pannetje vet koelt te veel af als je alles er in één keer in kiepert.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je donderd het in één keer de pan in.
Daar heb ik nog nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je beter het brood, de tomaatjes en komkommer ook in het pannetje flikkeren en gewoon uit het pannetje eten. Dat scheelt weer een bord afwassen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als mijn zoon zou thuis komen, pap ik ben homo, dan zou ik wel even achter mijn oren krabbelen.kortzichtig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Het heeft geholpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan weet ik niet meer, misschien kun je je cookies nog een keer weg mikken, uitloggen-inloggen, geschiedenis opruimen of Donald (what's his name) uitkleden.
is toch lekker knus weer FANN, god he iedereen zeurt over het weer, wacht maar heb ik eerder gezegt, als straks de mussen dood neer vallen, het 30 graden is komen jullie ook allemaal klagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klaag volgens mij zelden of nooit over het weer, maar dit is dus echt KUT weer,
sjesus zelfs ik wordt hier een beetje depri van, hoewel je dan wel een excuus hebt
om lekker morgen lekker lang in je nest te blijven
Hondebokkenbeestenweerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klaag volgens mij zelden of nooit over het weer, maar dit is dus echt KUT weer,
sjesus zelfs ik wordt hier een beetje depri van, hoewel je dan wel een excuus hebt
om lekker morgen lekker lang in je nest te blijven
Heb ik een ''Blote Donald'' gemist ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft geholpen![]()
*Even Donald zijn kleren weer brengen.
Mij zal je dan niet horen klagen hoor, ik vind het heerlijk die warmtequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch lekker knus weer FANN, god he iedereen zeurt over het weer, wacht maar heb ik eerder gezegt, als straks de mussen dood neer vallen, het 30 graden is komen jullie ook allemaal klagen
Mussen zijn er niet meer de rest valt dood neer. Ik mag hopen dat het stad's duiven zijn Doeiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch lekker knus weer FANN, god he iedereen zeurt over het weer, wacht maar heb ik eerder gezegt, als straks de mussen dood neer vallen, het 30 graden is komen jullie ook allemaal klagen
echt waar mij zal je niet snel horen over het weer, koud of warmquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan is het goed, anders sloeg ik hem ff in mekaarquote:
Klik dan ook op de spoiler!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan is het goed, anders sloeg ik hem ff in mekaar
zit je je toch mooi rot te vervelen als er geen erfenis isquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi weer om een erfenis te verdelen, noemden we dat vroeger thuis.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een ''Blote Donald'' gemist ?![]()
De stoere vinking met zijn lange dansende haren en een Paardenstaart![]()
Vliegende ratten zijn het, die duivenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mussen zijn er niet meer de rest valt dood neer. Ik mag hopen dat het stad's duiven zijn Doeiiiiiiiiii
Heeft-ie Coupe Remlof?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Stoer wel, maar lang dansend haar, nee
mijn droomquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Stoer wel, maar lang dansend haar, nee
op zijn rug misschienquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Remlof heeft toch wel lang dansend haar![]()
Niet op z'n hoofd, dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Remlof heeft toch wel lang dansend haar![]()
Ik had het tegen die ratten iidquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vliegende ratten zijn het, die duiven![]()
Doei
nee ik kom je niet in elkaar slaanquote:
Ok, slaap maar lekker verderquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mijn droom![]()
laat me nou
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pasfoto van Remmy![]()
[ link | afbeelding ]
de gelijkenis is treffend
Waar of niet ?![]()
Hoi Rem ?is geintje
![]()
Nee ik leef nog ..quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pasfoto van Remmy![]()
[ link | afbeelding ]
Waar of niet ?![]()
Hoi Rem ?is geintje
![]()
Aan zijn haar zie ik dat ie van een tijdje geleden isquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pasfoto van Remmy![]()
[ link | afbeelding ]
Waar of niet ?![]()
Hoi Rem ?is geintje
![]()
Helaasquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pasfoto van Remmy![]()
Hoi Rem ?is geintje
![]()
Ah, leuk. Kunnen we dat ook eens in de praktijk zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb strakkies dus een streep door mijn naam in mijn profiel![]()
Welnee mens...dat zou wel heel triest zijn hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan ben ik weer terug over een uurtje of 48
Hij had zijn pony naar voren gekamdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan zijn haar zie ik dat ie van een tijdje geleden is
Het zou zomaar kunnen dat je een hele drukke dag hebt gehad en nu omvalt van de slaapquote:
neh... die ken wel tegen een geintje..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee mens...dat zou wel heel triest zijn hoor
dat mag ik wel hopen....Dat niet al zn humor verzopen is in het azijn van zn politieke uitingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... die ken wel tegen een geintje..
hoop ik
Wat naarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat je een hele drukke dag hebt gehad en nu omvalt van de slaap
hahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pasfoto van Remmy![]()
[ link | afbeelding ]
Waar of niet ?![]()
Hoi Rem ?is geintje
![]()
oe... ik denk dat je eerder een streep door je profiel hebt dan ik als je zo begintquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat mag ik wel hopen....Dat niet al zn humor verzopen is in het azijn van zn politieke uitingen
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar volgens mij vat je het verkeerd opquote:
jij krijgt een paar note`s achter je naam, pas op hoor dat je Teun niet inhaaltquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan ben ik weer terug over een uurtje of 48
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, uiteindelijk krijgt Teun hier toch de note voor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
En terechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welnee....dat doet die azijnpisser nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe... ik denk dat je eerder een streep door je profiel hebt dan ik als je zo begint
Daar wordt-ie hard van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
is het bij het westergasterrein??? Schrutz zal het wel weten. ja volgens mij is het daar weet het niet zeker geef het adres eens meraquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, het is gewoon in de oude fabriek van Sportlife. Ken je dat, heks?
precies....Kinderen uit zijn tijd zijn geen doetjes....Die bijten prikkeldraad door met hun eigenste kakenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, het is gewoon in de oude fabriek van Sportlife. Ken je dat, heks?
Ik ken West niet zo goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het bij het westergasterrein??? Schrutz zal het wel weten. ja volgens mij is het daar weet het niet zeker geef het adres eens mera
is dit het niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het bij het westergasterrein??? Schrutz zal het wel weten. ja volgens mij is het daar weet het niet zeker geef het adres eens mera
Spaklerweg is het. MERAAAAAAAAAAAA de metro vanaf cs nemen richting amstelstadion.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit het niet?
http://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00080641
Bizarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er is een metrostation dat Spaklerweg heet maar de Spaklerweg is lang. Station Van der Madeweg zit er waarschijnlijk dichter op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Spaklerweg is het. MERAAAAAAAAAAAA de metro vanaf cs nemen richting amstelstadion.
als ik het verkeerd zeg weet Schruts het nu wel
Je kunt niet zeggen dat die SC's niet gelezen wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan denkt Teun weer dat Pietje het was! En dan zijn we 300 posts verder!
ja kijk al welke metro Mera en Ian moeten hebben maar de gvb site is zo traag als dikke stront hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is een metrostation dat Spaklerweg heet maar de Spaklerweg is lang. Station Van der Madeweg zit er waarschijnlijk dichter op.
Ja Fann dat is 'em! De Kauwgomballenfabriekquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Spaklerweg is het. MERAAAAAAAAAAAA de metro vanaf cs nemen richting amstelstadion.
als ik het verkeerd zeg weet Schruts het nu wel
De notenkraker is van Tsjaikovski terwijl op de partituur Beethoven staat. Wat een amateur!quote:
Vanuit treinstation Amsterdam Zuidquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kijk al welke metro Mera en Ian moeten hebben maar de gvb site is zo traag als dikke stront hier
en wat ging je daar ook weer precies doen, ik had iets gelezen maar ben het alweerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja Fann dat is 'em! De Kauwgomballenfabriek
En ja heks ik kwam erachter toen ik het opzocht hoe we moeten gaan met de metro.
Maar wat een ontzettend gaaf pandZo robuust en grijs van buiten, zo prachtig en modern van binnen
![]()
Als ik nog klein was zou ik hier m'n spreekbeurt over doen
En als ik in Amsterdam woonde daar willen werken.
Overamstel is het dichtste bij maar daar komt alleen lijn 51 langs. Vanaf Station Spaklerweg is het te lopen, daar komen alle metro's vanaf CS langs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kijk al welke metro Mera en Ian moeten hebben maar de gvb site is zo traag als dikke stront hier
Volgens 9292 is dat 19 minuten lopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overamstel is het dichtste bij maar daar komt alleen lijn 51 langs. Vanaf Station Spaklerweg is het te lopen, daar komen alle metro's vanaf CS langs.
Jaaa ben uitgenodigd op de WinterBBQ van Q-Musicquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat ging je daar ook weer precies doen, ik had iets gelezen maar ben het alweer
vergetenwat het precies was, wel dat je iets had gewonnen dat weet ik nog wel
Wat leuk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens 9292 is dat 19 minuten lopenEn vanaf Overamstel maar 5 minuten...
Ervan uitgaande dat het regent...
[..]
Jaaa ben uitgenodigd op de WinterBBQ van Q-Music
Ik heb er zo'n zin in!![]()
![]()
ow.. jah... maar wat is een WinterBBQ ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het regent...
[..]
Jaaa ben uitgenodigd op de WinterBBQ van Q-Music
Ik heb er zo'n zin in!
Luister heel de dag naar die zender op het werk, en er kwam een opmerking voorbij tijdens m'n pauze dat je je op kon geven en dan gastenlijstplaatsen kon winnen... Dus ik naar die site en me opgegeven, paar uur later uitnodiging in de busquote:
Ik heb vroeger een walkman gwonnen bij 50 pop of een envelop van Tom Mulderquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik win nooit iets![]()
zelf dat fucking monopolyspel niet
gut een walkmanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een walkman gwonnen bij 50 pop of een envelop van Tom Mulder
Er staat een foto op die kauwgomballenfabrieksite van een enorm terras, dus daar zal het wel zijn... Gewoon normaal BBQ dus, maar dan in de winterquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. jah... maar wat is een WinterBBQ ?
Gewoon binnen of ergens daar buiten?
en is het vanavond?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is lijn 50. 51 richting CS komt ook langs Overamstel..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanuit treinstation Amsterdam ZuidRichting Gein
Uitstappen op Overamstel
Toen waren er nog 3 radio-zenders!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staat een foto op die kauwgomballenfabrieksite van een enorm terras, dus daar zal het wel zijn... Gewoon normaal BBQ dus, maar dan in de winter
[..]Dat is voor mijn tijd geloof ik, was dat ook op de radio?
fff een tip, niet met vreemde mannen praten en je tas en zo onder je jas, eerste is grapje maar laat niet zien dat je tas of zoiets bij je hebt, ben echt geen schijtert maar hou altijd rekening met die dingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja Fann dat is 'em! De Kauwgomballenfabriek
En ja heks ik kwam erachter toen ik het opzocht hoe we moeten gaan met de metro.
Maar wat een ontzettend gaaf pandZo robuust en grijs van buiten, zo prachtig en modern van binnen
![]()
Als ik nog klein was zou ik hier m'n spreekbeurt over doen
En als ik in Amsterdam woonde daar willen werken.
TOF !!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staat een foto op die kauwgomballenfabrieksite van een enorm terras, dus daar zal het wel zijn... Gewoon normaal BBQ dus, maar dan in de winter
[..]
Ik denk niet dat ze nog kaartjes hebben daar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fff een tip, niet met vreemde mannen praten en je tas en zo onder je jas, eerste is grapje maar laat niet zien dat je tas of zoiets bij je hebt, ben echt geen schijtert maar hou altijd rekening met die dingen.
zorg ook dat je los geld hebt, 2.60 voor een kaartje per persoon voor de metro, check wel in en uit met dat kaartje wacht tot je een piep hoort want die dingen hier zijn echt kutdingen, piepen niet enzo je snapt me wel.
Dan moet je wel heel langzaam lopen. Als je vanuit Station Zuid komt heeft het overigens ook weinig zin, het is een halte verder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Cool! En wanneer is het?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Luister heel de dag naar die zender op het werk, en er kwam een opmerking voorbij tijdens m'n pauze dat je je op kon geven en dan gastenlijstplaatsen kon winnen... Dus ik naar die site en me opgegeven, paar uur later uitnodiging in de bus
Geen idee of ik nou geluk had of dat ze iedere opgave uitnodigenZoja: www.q-music.nl
Maar we komen met de trein aan op Zuid vanaf Schiphol vanaf Dordrecht vanaf Zevenbergen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is lijn 50. 51 richting CS komt ook langs Overamstel..
Morgen dus. Iiii!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TOF !!!!![]()
maar wanneer dan? vanavond???
klaas vaak, dat is echt van de vorige eeuw deisyy, radio noordzee en later de tros.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Foto's maken !!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar we komen met de trein aan op Zuid vanaf Schiphol vanaf Dordrecht vanaf Zevenbergen.
[..]
Morgen dus. Iiii!
Ja en? Lijn 51 vertrekt voor jullie dan ook vanaf Station Zuid in de richting van CS. Zelfde stukje rails, ander lijnnummer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar we komen met de trein aan op Zuid vanaf Schiphol vanaf Dordrecht vanaf Zevenbergen.
Nou dat, alleen moet je je kaartje voor zo'n kastje houden en dan doet 'ie bliep!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe werkt die chipknip eigenlijk? Ik stap gewoon in en uit.
Het was in de zomer toen hadden ze van die roadshows en toen kwamen ze bij ons in Zeeland en ik dus op de radioquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Dat is voor mijn tijd geloof ik, was dat ook op de radio?
Oh! Dus er staat Centraal op de metro en niet Gein?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja en? Lijn 51 vertrekt voor jullie dan ook vanaf Station Zuid in de richting van CS. Zelfde stukje rails, ander lijnnummer.
Jij bent van oorsprong een zeeuws mosseltje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was in de zomer toen hadden ze van die roadshows en toen kwamen ze bij ons in Zeeland en ik dus op de radio
Ik stap gewoon in en uit! Niets bliep!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dat, alleen moet je je kaartje voor zo'n kastje houden en dan doet 'ie bliep!![]()
Alleen als er iets misgaat gaat ie loeien en rode lichtjes enzo. Sta je daar.![]()
![]()
Ja inderdaad Heks, dat was in de vorige eeuwquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klaas vaak, dat is echt van de vorige eeuw deisyy, radio noordzee en later de tros.
tegen dat gele apparaat houden, maar dan wel op de juiste plek,quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe werkt die chipknip eigenlijk? Ik stap gewoon in en uit.
Neh, mijn ouders gingen in de zomer altijd op vakantie naar Zeelandquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent van oorsprong een zeeuws mosseltje?
Ik ook...die mosselen danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, mijn ouders gingen in de zomer altijd op vakantie naar Zeeland![]()
Maar ik hou wel van mosselene
kan je op stadion kopen Mera als je de trein uitkomt, staan overal automaten dacht ook voor kaartjes maar kan je even morgen informeren, doe dat nou maar ff anders kom je ook niet de metro in door de deurtjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog kaartjes hebben daar?
Maar ik heb een chipknipNog wel ff een oplossing vinden voor Ian, tijdelijk chipknip ofzo?
Hebben jullie er allebei 1? Of samen 1?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Kutquotes die niet werken![]()
Mera wij hebben zelf ook een chipknip...Uiteraard gebruiken we die nooit, maar je weet nooit in welke onverwachte situatie je komt...Gewoon 1 kopen voor Ian komt nl altijd wel van pas
Oke zal t ff doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je op stadion kopen Mera als je de trein uitkomt, staan overal automaten dacht ook voor kaartjes maar kan je even morgen informeren, doe dat nou maar ff anders kom je ook niet de metro in door de deurtjes
Ga gewoon maar met lijn 50. Daar staat gewoon Gein op, dan kan het ook niet misgaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh! Dus er staat Centraal op de metro en niet Gein?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hebben jullie er allebei 1? Of samen 1?
Want ik snap nog steeds niet hoe dat nou zit met meereiskorting.
Ik heb een kortingskaart op een OVchipkaart van de NS. Daarmee mag je mensen meenemen die dan de korting ook krijgen. Maar stel Ian heeft ook een OVkaart, en die checkt in, dan ziet die kaart toch niet dat ik een kortingskaart heb en betaalt hij toch het volle pond?
Nu zijn er nog papieren kaartjes van de trein die dat oplossen, maar tis wel wat onhandig. Wil ook een chipkaart voor Ian want het is gewoon handig, maar dan zou je dus voor de trein nog losse papieren kortingskaartjes moeten blijven kopen?
dat dus...en geen idee hoe dat werkt met korting...Maar dat weet OVPietje vast welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een anonieme net als Laysa. Gewoon gekocht op het station.
Ik las in eerste instantie marokkaantje in de koelkastquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet dat er een Mokkataartje in de koelkast staat en ik kan dat maar
niet uit mijn hoofd zetten![]()
NEE IK GA GEEN MOKKA TAART ETEN !! IK DOE HET NIET !!!
Godverdomme
ja bel morgen even van het hoe en wat, en vooral hoelaat de laatste metro gaat ( weet niet of die s`nachts rijden) weet wel de laatste tram 10 voor half 1 zelfde als de bussen.quote:
ow... nah nee die bewaar ik op het balkonquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie marokkaantje in de koelkast
hahha dat las ik ook echt waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie marokkaantje in de koelkast
Hey mutsefluts...Als we binnenkort op en neer naar amsterdam moeten komen we ff buurten bij jequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bel morgen even van het hoe en wat, en vooral hoelaat de laatste metro gaat ( weet niet of die s`nachts rijden) weet wel de laatste tram 10 voor half 1 zelfde als de bussen.
die krijg je niet in de koelkast, daarom staat hij ook op balkonquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe krijg je een Marokkaan in de koelkast?![]()
Lokken met een bakje coos-coos!![]()
Ik zie ons nu al ruzie maken op het perron. "Ja maar Scrut zei!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga gewoon maar met lijn 50. Daar staat gewoon Gein op, dan kan het ook niet misgaan.
Maar als Amsterdammer ga je echter niet 10 minuten op een metro staan wachten als je ook na 5 minuten met een andere lijn kan. De één gaat na Overamstel linsaf richting CS, de ander rechtsaf richting Gein.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe krijg je een Marokkaan in de koelkast?![]()
Lokken met een bakje coos-coos!![]()
Als we zo laat weggaan komen we nooit meer thuis, we moeten nog een heel eind verder hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bel morgen even van het hoe en wat, en vooral hoelaat de laatste metro gaat ( weet niet of die s`nachts rijden) weet wel de laatste tram 10 voor half 1 zelfde als de bussen.
En ik maar denken, dat zwarte piet hier op het dakterras woonde!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die krijg je niet in de koelkast, daarom staat hij ook op balkon
Ja, daarom. Dat jullie hopeloos verdwalen, daardoor beroofd worden en de bbq niet eens meemaken omdat ik je in de war heb gebrachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie ons nu al ruzie maken op het perron. "Ja maar Scrut zei!"
Die provincialen zijn al blij als ze een metro kunnen herkennen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat jullie hopeloos verdwalen, daardoor beroofd worden en de bbq niet eens meemaken omdat ik je in de war heb gebracht
Gast, ik ben jarenlang in mn eentje met het OV op vakantie geweest naar Italiëquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat jullie hopeloos verdwalen, daardoor beroofd worden en de bbq niet eens meemaken omdat ik je in de war heb gebracht
kom jullie morgen gewoon al en blijf je tot je oproep krijgt, nee grapje wij moeten naar jullie eerstquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey mutsefluts...Als we binnenkort op en neer naar amsterdam moeten komen we ff buurten bij je![]()
DK wil wel weer kip denk ik
ik hoop dat ik eerder naar jou kom...anders ben ik de komende maanden echt schijtchagerijnigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom jullie morgen gewoon al en blijf je tot je oproep krijgt, nee grapje wij moeten naar jullie eerst
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar je weet nooit, straks komt Jeroen van inkel met een pracht aanbod dat Ian Zijn side kick moet worden, moet je het toch allemaal gelijk besprekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als we zo laat weggaan komen we nooit meer thuis, we moeten nog een heel eind verder he
dat is ook weer waar, zal je van de week al wat gaan horen denk je??/quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop dat ik eerder naar jou kom...anders ben ik de komende maanden echt schijtchagerijnig
Da's waar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar je weet nooit, straks komt Jeroen van inkel met een pracht aanbod dat Ian Zijn side kick moet worden, moet je het toch allemaal gelijk bespreken
O, dat gaat lukken. Je hebt vast al het metronet-kaatje geprintquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gast, ik ben jarenlang in mn eentje met het OV op vakantie geweest naar ItaliëIn periodes van een weekendje tot een paar weken dan. Denk dat Amsterdam wel gaat lukken
We pakken gewoon de eerste de beste![]()
Bedankt voor de tip.
Ik hoop morgen en anders overmorgen...ze zouden het vanavond met het teamoverleg er over hebben...Ik hoop alleen dat het wel gelijk doorgaat...ik heb godver de afgelopen maanden zwaarder gehad dan als ik revalidatie zou hebben gedaan....dat ga ik natuurlijk ook nog zeggen geheel met mijn eigenste charmequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, zal je van de week al wat gaan horen denk je??/
Nee, dat hangt daar toch ook wel zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat gaat lukken. Je hebt vast al het metronet-kaatje geprint
http://www.gvb.nl/reizigers/plattegronden/Pages/metrokaart.aspx
We helpen het je hopen, dat ze naar je luisteren ook enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop morgen en anders overmorgen...ze zouden het vanavond met het teamoverleg er over hebben...Ik hoop alleen dat het wel gelijk doorgaat...ik heb godver de afgelopen maanden zwaarder gehad dan als ik revalidatie zou hebben gedaan....dat ga ik natuurlijk ook nog zeggen geheel met mijn eigenste charme
En wie mag je weer ophalen bij het politiebureau?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
..dat ga ik natuurlijk ook nog zeggen geheel met mijn eigenste charme
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wie mag je weer ophalen bij het politiebureau?
Ik dnek het wel....want mn arts vond het 2 maanden geleden al erg duidelijk en helder en de verpleegste vandaag ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We helpen het je hopen, dat ze naar je luisteren ook enzo
Jij natuurlijk mn lieve engeltje...jij bent het zoeteke van ons 2enquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ja het is allemaal gewoon kut met perenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop morgen en anders overmorgen...ze zouden het vanavond met het teamoverleg er over hebben...Ik hoop alleen dat het wel gelijk doorgaat...ik heb godver de afgelopen maanden zwaarder gehad dan als ik revalidatie zou hebben gedaan....dat ga ik natuurlijk ook nog zeggen geheel met mijn eigenste charme
Je gaat dan ook naar een mooi stukje stad. Bijlmerbajes, Hells Angels, allemaal op een steenworp afstand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat hangt daar toch ook wel zeker
Of jatten ze dat ook al van de muur in die Tokkiestad
Mehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je denkt dat het een geintje is ook?quote:
Oeh!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat dan ook naar een mooi stukje stad. Bijlmerbajes, Hells Angels, allemaal op een steenworp afstand.
Mera ik pm mijn nummer ff naar je door voor het geval dat of dat jullie niet meer terug kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goede voornemens?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nu koffiemet twee van die knappertjes
![]()
ken net.. denk ik
lekker heur![]()
[ afbeelding ]
richting de Arenaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat dan ook naar een mooi stukje stad. Bijlmerbajes, Hells Angels, allemaal op een steenworp afstand.
Trustenquote:
Jot, en de RAI enzo... Al tig keer geweest, tis alleen een station verder besef ik nu, komt wel goedquote:
Ik parkeerde daar 's nachts toen ik nog geen parkeervergunning had en dan kun je me daar om uitlachen, maar zo'n industrieterrein als Overamstel, daar wil je inderdaad liever niet alleen zijn 's avondslaat. In de stad heb ik dat nooit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh!Nou dat wordt spannond, blij dat ik niet alleen ga dan
Goed zo Mop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet dat er een Mokkataartje in de koelkast staat en ik kan dat maar
niet uit mijn hoofd zetten![]()
NEE IK GA GEEN MOKKA TAART ETEN !! IK DOE HET NIET !!!
Godverdomme
quote:
Zou je nooit uitlachen om zoiets hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik parkeerde daar 's nachts toen ik nog geen parkeervergunning had en dan kun je me daar om uitlachen, maar zo'n industrieterrein als Overamstel, daar wil je inderdaad liever niet alleen zijn 's avondslaat. In de stad heb ik dat nooit.
overdag is het daar al geen pretje, en nee ben niet bang maar inderdaad de stad is veel en veel veiliger dan die buitenwijken zoals daar of hier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik parkeerde daar 's nachts toen ik nog geen parkeervergunning had en dan kun je me daar om uitlachen, maar zo'n industrieterrein als Overamstel, daar wil je inderdaad liever niet alleen zijn 's avondslaat. In de stad heb ik dat nooit.
Nee dan zeggen we: "Zozo! Wat een imposant metronet, wat is het toch een grote stad!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil eik nog me knikker met de tondeuse bewerken!quote:
Wacht maar tot de Noord-Zuidlijn af is. In 2065 of zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef Gert het volgende:
Nee dan zeggen we: "Zozo! Wat een imposant metronet, wat is het toch een grote stad!"
Ik ga pas met het openbaar vervoer als de metro in Den Haag klaar is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef Gert het volgende:
Nee dan zeggen we: "Zozo! Wat een imposant metronet, wat is het toch een grote stad!"
Ohja, sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef Gert het volgende:
Oe, Mera! Ik las het op twitter!![]()
Je hebt het best vaak over die zender, Qool dus!![]()
Alleen eh...
[..]
4,5 kilo ook gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Coos het volgende:
Net een bak yoghurt met aalbessen op.
Ben ineens weer helemaal verslaafd aan turkse yoghurt.
[ afbeelding ]
Als je de deksel eraf haalt lijkt het wel plamuur. Zo dik.
nee joh!!quote:
Kruisbessen op zich zijn wel lekker maar jam ervan weet ik niet. Zal wel heel zoet zijn gok ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog 2 potten kruisbessenjam staan.Gekregen, ja. Is dat lekker, weet iemand dat?
Dan is de halve binnenstad inmiddels weggezakt, en aangezien koffieshops ergens in de komende jaren ook wel verboden worden en het laatste restje wallen dichtgepleurd wordt, komt er dan sowieso geen hond meer naar A'dam.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Noord-Zuidlijn af is. In 2065 of zo
Het metrostelsel van Parijs is een stad op zich, met al dat ondergrondse leven! Een stad in twee lagen is het eigenlijk. Alleen die meur hè.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Londen, Parijs ook leuk met de metro
Oh ja, die vind ik heerlijk! Mijn oma heeft een kruisbessenstruik in de tuin en daar plukten wij vaak de kruisbessen af, en knepen die dan leeg in onze mond. Groene beetje harige dingen, maar lekker zoet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog 2 potten kruisbessenjam staan.Gekregen, ja. Is dat lekker, weet iemand dat?
Het stinkt er terriblequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het metrostelsel van Parijs is een stad op zich, met al dat ondergrondse leven! Een stad in twee lagen is het eigenlijk. Alleen die meur hè.
We hebben al lang een metro! Alleen zijn wij zo bescheiden dat we dat een "tramtunnel" noemen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga pas met het openbaar vervoer als de metro in Den Haag klaar is.
Maar dat bovengrondse lijntje bij de Eiffeltoren is weer chárming! Hoe heet dat ook alweer, Bir Hakeim of zo? Alsof ze om een bomaanslag vrágen!quote:
Ja, die is tres charmant ! Rare naam inderdaad. Al Alamein doet het aan denken. Dat was toch een veldslag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat bovengrondse lijntje bij de Eiffeltoren is weer chárming! Hoe heet dat ook alweer, Bir Hakeim of zo? Alsof ze om een bomaanslag vrágen!
Dat was vroeger een zwembad, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben al lang een metro! Alleen zijn wij zo bescheiden dat we dat een "tramtunnel" noemen.
Mag in 020 niet langer dan veertien op dezelfde plek hangenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Twee veldslagen zelfs, Rommel vs Montgomery.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is tres charmant ! Rare naam inderdaad. Al Alamein doet het aan denken. Dat was toch een veldslag?
Toch maar even opgezocht, want de parate kennis heeft z'n grenzen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is tres charmant ! Rare naam inderdaad.
Omgerekend per meter ondergrondse lijn doen jullie het nog heel aardig qua kosten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was vroeger een zwembad, toch?
Gashouders zijn net als badhuizen populaire onderkomens voor culturele instellingen. Die zullen de komende jaren wel weer leeg komen te staan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:16 schreef Coos het volgende:
Maar gashouder zullen de meeste van jullie ook wel al niet meer kennen.
Ja in die westergasfabriek ben ik wel vaak geweest,quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gashouders zijn net als badhuizen populaire onderkomens voor culturele instellingen. Die zullen de komende jaren wel weer leeg komen te staan.
Ja, die zijn mooi. De oude metrostellen in Amsterdam zijn ook veel mooier dan de nieuwe. Ze roken alleen nogal. Deze week is de boel al twee keer ontruimd vanwege de rook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja in die westergasfabriek ben ik wel vaak geweest,
heb effe een foto van een oud metrostel uit die jaren opgezocht.
[ afbeelding ]
Vroegâh was alles betâh!quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja in die westergasfabriek ben ik wel vaak geweest,
heb effe een foto van een oud metrostel uit die jaren opgezocht.
[ afbeelding ]
Ja. ze hadden beter toen kunnen beginnen met handjes afhakken bij vandalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroegâh was alles betâh!
De comfort-eisen werden hoger, de eisen qua schoonmaakkosten en vandalismebestendigheid etc. werden ook hoger, dat gaat over het algemeen ten koste van design.
Maar een blind paard kon geen schade maken in die metrostellen. Hardhouten bankjes en dikke verkoperde stangen waar weinig aan kapot kon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroegâh was alles betâh!
De comfort-eisen werden hoger, de eisen qua vandalismebestendigheid en schoonmaakkosten etc. werden ook hoger, dat gaat over het algemeen ten koste van design.
quote:Schip met zwavelzuur kapseist op Rijn
BINGEN - Een tanker met 2400 ton zwavelzuur is donderdag gekapseisd op de Rijn tussen Mainz en Koblenz. Het is nog niet duidelijk of de zeer gevaarlijke lading in de rivier is terechtgekomen. Twee bemanningsleden worden vermist. Dat meldt de Duitse scheepvaartautoriteit WSV op haar website.
Het ongeluk gebeurde vlakbij de beroemde rots de Lorelei, bij de plaats St. Goarshausen. Daar maakt de Rijn een scherpe bocht. Bovendien is de stroming er sterk. Daardoor is het een van de gevaarlijkste stukken van de Rijn. De scheepvaart bij St. Goarshausen voorlopig stilgelegd. Het is niet bekend hoe lang dat zal duren.
Jouw voorpret is echt groots!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgguh! Welgeteld een uur geslapen denk ik
Dus het kan vandaag niet in een puntje omhoog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
En door 't weer heb ik een bad-hair-day, helemaal plat. Alles. En ik heb geen kam, en alles in nat en gellig. zomg, koffie, meer.
Ja graag, doet u mij er maar eentje.quote:
wat is de B&B als ik zou brutaal vragen mag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk krijg ik vandaag eindelijk groen licht om volgende week in Berlijn de B&B bij te wonen.
Leuk haar, Piet! Nieuw?
Onmogelijke situatie, lijkt wel. Als in - ever.quote:
ach een paar weken nog regenen en dan steken ze wel weer hun kopjes boven het gras.quote:
Bread & Butter: http://www.breadandbutter.com/winter2011-absolute/home/quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef Toverheks het volgende:
wat is de B&B als ik zou brutaal vragen mag.
De Sedum Spectabile bij ons maakt al nieuwe koppen aan, direct nadat de sneeuw was verdwenen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach een paar weken nog regenen en dan steken ze wel weer hun kopjes boven het gras.
en het wordt echt snel lente hoor, Jaap doet al een paar dagen echt heel raar, hij deed al raar maar nu nog erger, rennen mauwen gewoon in het luchtledigen springen of ie iets wilt pakken, dus de lente komt eraan.
Mijn Android tablet is pas weer leverbaar vanaf 7 februari. En voordat ik m'n aaifoon heb is het al lentequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat vandaag We are together op de deurmat valt.
Gisteren ook nog de film van Banksy gekocht. En de cd van Cee Lo Green. En dan hopelijk overmorgen mijn iPhone.
oke, ga voor je duimen voor nieuwe klantenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bread & Butter: http://www.breadandbutter.com/winter2011-absolute/home/
Een beurs voor professionals in de modebranche. Vooral denim, streetwear en andere casual merken presenteren hier zichzelf en hun nieuwste collecties (voor komend najaar en winter). Ik wil er contacten opdoen om hopelijk nieuwe klanten erbij te krijgen. Maar het is nogal een gedoe om een uitnodiging te krijgen. Gisteren een persoonlijke uitnodiging laten maken door twee van de aanwezige merken en dat moet voldoende zijn om ze te overtuigen van mijn professionele insteek. Hoop ik.
volgens mij was het verleden jaar ook te vroeg zeg maar dat de krokussen enzo gingen bloeien, en de groene grasparkieten die hier in het wild vliegen zijn ook nog niet weggeweest, maar er komen er per dag steeds meer bij. dus de lente is in aantochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Sedum Spectabile bij ons maakt al nieuwe koppen aan, direct nadat de sneeuw was verdwenen.
En die planten bloeien pas over een half jaar kun je nagaan...
Vaak staat er een percentage bij (of zelfs 't aantal pagina's te gaan).quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
Mijn printer geeft al weken aan dat ik de zwarte cartridge moet vervangen vanwege leeg, maar zwart wordt nog steeds haarscherp geprint. Naaiers.
Hier niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaak staat er een percentage bij (of zelfs 't aantal pagina's te gaan).
ik denk na 1 x al bij mezelf dus ik sla maar ff overquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Even een leuk en schattig plaatje om de dag gezellig mee te beginnen, maar pas op: na tien keer draaien kan het irritatie opwekken bij huisgenoten
Uiteraard! Ik denk soms best vooruit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Marrije het volgende:
Maar je hebt de reserve al klaar liggen? Voor het geval dát.
Dat sensatiezucht de Telegraaf niet vreemd is ga ik zeker niet tegenspreken, maar dit is te makkelijk scoren. Want De Telegraaf onderbouwt het keurig:quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
Telegraaf versus NOS: Nederland heeft inmiddels te maken met een griepepidemie versus Griepepidemie niet ver meer weg
Niet echt een gedurfde voorspelling.quote:
Ja maar de NOS stelt dat er nog geen sprake is van een epidemie omdat er daarvoor twee weken achter elkaar sprake moet zijn van meer dan 50 gevallen per 100.000 inwonersquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sensatiezucht de Telegraaf niet vreemd is ga ik zeker niet tegenspreken, maar dit is te makkelijk scoren. Want De Telegraaf onderbouwt het keurig:
"In de eerste week van 2011 werden 87 mensen op de 100.000 inwoners met influenza-achtige ziektebeelden gerapporteerd door de huisartsen van de CMR-Peilstations van het NIVEL.
Dit is de eerste week dat het aantal griepgevallen boven de epidemische afkapwaarde van 51 per 100.000 inwoners komt."
Shit, errr...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet echt een gedurfde voorspelling.
Nope! Niets aan de hand, doorlopen maar mensenquote:
Moet je wel een toilet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, errr...
WE GAAN ALLEMAAL BINNEN NU EN EEN WEEK MINIMAAL ÉÉN KEER NAAR HET TOILET!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef Copycat het volgende:
Zit je weer in mijn posthistory te snuffelen?
In dat geval loopt de Telegraaf ernstig op de zaken vooruit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de NOS stelt dat er nog geen sprake is van een epidemie omdat er daarvoor twee weken achter elkaar sprake moet zijn van meer dan 50 gevallen per 100.000 inwoners
Die is al iets gewaagder. Keep up the good work!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, errr...
WE GAAN ALLEMAAL BINNEN NU EN EEN WEEK MINIMAAL ÉÉN KEER NAAR HET TOILET!
Ik heet vanaf nu Aqua Ian.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is al iets gewaagder. Keep up the good work!
Ik kijk er ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
WIDM met al die derdehands "BN'ers"
Ocherm!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Hooguit 11 uur geslapen, vannacht.
hahha die Marrijequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Laysa het volgende:
Een heus dilemma voor Marrije...want gaat ze WIDM kijken of hellup mn kind is een vetklep?
Jeutje, nou vanmiddag maar een uurtje of 3 bijpakken dan, tis toch rotweerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Hooguit 11 uur geslapen, vannacht.
Nahquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeutje, nou vanmiddag maar een uurtje of 3 bijpakken dan, tis toch rotweer
Bron: SBS/Broadcast Magazinequote:SBS 6 komt met twee nieuwe programma's
Televisie - Nieuws
donderdag, 13 januari 2011 11:58
foto: Maud Berger
SBS 6 komt dit voorjaar met twee nieuwe programma's. De familiezender heeft de hand weten te leggen op het Amerikaanse hitformat The Sing-Off. Zangtalenten gaan, zonder enige vorm van instrumentale begeleiding, de strijd met elkaar aan. Je Leven op de Rit helpt mensen die het emotioneel en financieel zwaar te verduren hebben. In het programma worden gezinnen gevolgd dieeen uitkering hebben.
In The Sing-Off brengen muzikale families, getalenteerde vriendengroepen en de top van de Nederlandse muziekopleidingen de entertainmentshow van NBC tot leven. De presentatie van deze weekendshow is in handen van Tooske Ragas en Danny de Munk. In Amerika werd het eerste seizoen van het programma de best bekeken nieuwe entertainmentshow.
In Je Leven op de Rit, geproduceerd door IDTV, gaat werkcoach Edith van der Spek intensief aan de slag met gezinnen met een werkloze vader en/of moeder bij wie het maar niet lukt een baan te vinden. Ook dit programma is een buitenlands format. Onder de titel The Fairy Jobmother was het bij Channel 4 in Engeland een succes.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bron: SBS/Broadcast Magazine
Goh, een talentenjacht en een help de geldlozen-programma. Daar hadden we er kennelijk nog niet genoeg van
Hier is het droog geloof ik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Godver, ik moet boodschappen doen, want geen brood en melk meer in huis en zin in een boterham met kaas en een latte. Maar het blijft hier maar uit de hemel kletteren.
Zij die gaan soaken, groeten u.
Iedereen sprak elkaar na hoe goed het allemaal was bij TVOH. Ik heb er niet veel van gezien maar heb het idee dat het vooral enorm langdradig is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Disana het volgende:
Iedereen stak de loftrompet af over The Voice maar daar vond ik ook al niets meer aan. Ik heb het wel gehad met al die zangwedstrijden.
'Langdradig' is het goede woord wel ja. Hoe lang zijn ze nu al niet bezig? Ik probeer vaak genoeg even te kijken maar het pakt me gewoon niet, de zoveelste redelijke stem met het zoveelste herkenbare nummer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen sprak elkaar na hoe goed het allemaal was bij TVOH. Ik heb er niet veel van gezien maar heb het idee dat het vooral enorm langdradig is.
Nah, die voorrondes heb ik ook wel gehad. Gewoon te vaak vertoond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een paar battles gekeken van TVOH en toen had ik het wel weer gehad, het duurt zo lang en inderdaad, ik denk dat de meeste mensen wel talentenjachtmoe zijn.
Het enige wat ik nog wel leuk vind zijn de voorrondes van zo'n programma, maar dat is vanwege het hoge hilariteitsgehalte.
Ja of denk aan Peking Express. Meesterlijk was dat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden hier in Nederland beter wat ongeschoren Vlaamse programma-makers in vale t-shirts hun gang kunnen laten gaan. Ik heb vannacht nog even dat Mobi-star-filmpje zitten kijken. Meesterlijk
In ieder geval zijn we al die volstrekt liefdeloze en humorloze rip-offs van andere programma's in Nederland nu wel zat, lijkt me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja of denk aan Peking Express. Meesterlijk was dat.
Haha, als mn man thuis is dan geen van beidequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Laysa het volgende:
Een heus dilemma voor Marrije...want gaat ze WIDM kijken of hellup mn kind is een vetklep?
Ik stem voor een goede Nederlandse sitcom. Dat zou voor Nederland iets nieuws zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:15 schreef Disana het volgende:
Ja, dat zijn we. Tijd voor iets nieuws.
we?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In ieder geval zijn we al die volstrekt liefdeloze en humorloze rip-offs van andere programma's in Nederland nu wel zat, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |