Denk je dat die homo is dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens naar Arie Boomsma z'n Uit de Kast-programma kijken. (Nee, Arie zelf is nog steeds niet uit die kast gekomen).
Dat zegt op zich niets. Ken ook getrouwde mannen die er pas jaren later voor uitkwamen toch homo te zijn.quote:
Te bekende kop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
.... en gaat 's nachts naar een onverlichte parkeerplaats?
Welke parkeerplaats??? Vertel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
.... en gaat 's nachts naar een onverlichte parkeerplaats?
Zullen we hem bespringen?quote:
Ja, die tattoo op z'n rug herkent iedereen.quote:
Eerste hit op Google:quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welke parkeerplaats??? Vertel!
Jaaaa, je zegt nu wel dat je dat hebt gegoogled, maar ondertussen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Eerste hit op Google:
http://www.parkingseks.nl
Ik zie Arie heul niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
http://www.parkingseks.nl
Google Bookmarksquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, je zegt nu wel dat je dat hebt gegoogled, maar ondertussen!
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Steer kent die site!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trollquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Een rel! *tevreden kijkt en popcorn pakt.*
Waar, waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Een rel! *tevreden kijkt en popcorn pakt.*
Ik dacht dat hij Christelijk wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Een partner vriendin maar hij wil niet trouwen.
Zijn er ook knappe trollen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Donkere parkeerplaats?
Daar vind je alleen lelijke trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |