Je gaf geen antwoord op mijn vraag.. Kan jou toch niet zomaar omgevraagd pm's gaan sturenquote:
Ik heb een zoontje van twee en een beetjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maak het nog een graadje erger zeg...![]()
![]()
ah okquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaf geen antwoord op mijn vraag.. Kan jou toch niet zomaar omgevraagd pm's gaan sturen![]()
![]()
Of heb ik iets gemist
Ik val weer op het goede moment binnen zie ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik begin steeds meer in die orgie te geloven![]()
gebakjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje van twee en een beetje![]()
en een schatjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Denk het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik val weer op het goede moment binnen zie ik?
ja, kom maar binnen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
had ik ook 'ns, zat ik in GRTDOJWquote:
kut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
is die orgie-meet dan al gepland?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik begin steeds meer in die orgie te geloven![]()
Ik ook in Geen reet te doen op je Werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had ik ook 'ns, zat ik in GRTDOJW
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
en een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hihihihihihihiils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
Ik wou dat ik nog blij kon worden van simpele dingen
ik niet meer, het is gewoon niet te doen 3 SC'squote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook in Geen reet te doen op je Werk
luchtkussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
Ik wou dat ik nog blij kon worden van simpele dingen
Als ik er 1 had, moest ik nog doorwerken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |