Dat was zo fucking geniaal hèquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Helemaal geweldig. Waardige opvolger van Schalkse Ruiters.
Nou ja, dan moeten ze eens één keertje 3,5 uur langer wachten dan normaal... big deal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo geniaal; heb gisteren ook op dwdd zitten kijken en die zaten het al heel erg te hypen, en vervolgens was het allemaal een beetje mat...
Bovendien ben ik sowieso niet zo van het op deze wijze "terugpakken" van bedrijven; niet alleen het bedrijf dupeer je hiermee, maar wellicht ook alle klanten...
Je moet het ook allemaal met een knipoog zien. "Wraak" vind ik een groot woord voor wat ze hier deden, "ironie" is meer op zijn plaats.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo geniaal; heb gisteren ook op dwdd zitten kijken en die zaten het al heel erg te hypen, en vervolgens was het allemaal een beetje mat...
Bovendien ben ik sowieso niet zo van het op deze wijze "terugpakken" van bedrijven; niet alleen het bedrijf dupeer je hiermee, maar wellicht ook alle klanten...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik pies zowat in m'n broek van 't lachen![]()
![]()
![]()
quote:
dat dus, ronduit geniaalquote:
Ik zie de grap er ook wel van in, en moest er ook best om lachen, vooral het stuk waarin die gast telkens werd doorverbonden (who hasn't been there...).quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal met een knipoog zien. "Wraak" vind ik een groot woord voor wat ze hier deden, "ironie" is meer op zijn plaats.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef Beregd het volgende:
Overigens was de rest van het programma "Basta" nog beter, daarin tonen ze aan dat media nauwelijks nog aan bronnenonderzoek doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |