Het Schrödingers kat principe is niet van toepassing op economische koersen, die gaan gewoon hun eigen gangetje.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Er is niets psychologisch aan de grens van 225.000.
99,9999% van de verkopers weten van het bestaan van dit topic niet af, laat staan dat ze de historie van de fundateller kennen. Voor hen is de teller gewoon een getal. Net als voor mij.
Toch kan de economische kat reeds dood zijn terwijl iedereen denkt dat ze nog in leven isquote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het Schrödingers kat principe is niet van toepassing op economische koersen, die gaan gewoon hun eigen gangetje.
40 cent winst op 1 euro omzet of hoe bedoel je dit precies?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is heel goedkoop. Bij de ABN-AMRO was dat destijds 60 cent!
Ik verwacht de komende jaren heel veel huizen in de verkoop , voor de meeste babyboomers is het huizen groot deel van het netto besteedbaar pensioen in de komende 20 jaar en voor hen is het zaak uit de randstad weg en richting Duitsland of Spanje te gaan, waar de leuke huizen haast niets meer kostenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
Het voorjaar is traditioneel druk qua verkoop en aankoop van huizen, ben benieuwd of er nu naast heel veel huizen in de verkoop ook meer huizen verkocht worden. Het vervelende aan de Funda teller is dat het maar 1 cijfertje is.
En Schrödingers kat; Big Bang Theory blijft een leuke serie he
Ik denk eerder dat voor de meeste babyboomers de nog resterende hypotheeklasten een lachertje zijn. Ze zullen wel gek zijn om te gaan verhuizen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:39 schreef michaelmoore het volgende:
voor de meeste babyboomers is het huizen groot deel van het netto besteedbaar pensioen
jawel maar die wil incasseren en opmaken, tenminste dat hoor ik bij mij in de familie er komen de komende tien jaar massa's babyboomers in vrijheidquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat voor de meeste babyboomers de nog resterende hypotheeklasten een lachertje zijn. Ze zullen wel gek zijn om te gaan verhuizen.
Dat zal dan per familie verschillen, want ik heb een enorme familie en het merendeel is ouder dan mijn ouders, maar ik ken niemand die erover nadenkt om naar het buitenland te verhuizen. Kleiner gaan wonen doen ze overigens ook niet. Ze blijven tot nu toe gewoon zitten waar ze zitten tot ze eigenlijk al 3 jaar daarvoor naar een verzorgingstehuis hadden gemoeten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef michaelmoore het volgende:
jawel maar die wil incasseren en opmaken, tenminste dat hoor ik bij mij in de familie er komen de komende tien jaar massa's babyboomers in vrijheid
Worden losgelaten zeg maar
Vroeg of laat gaan ze gewoon dood, met de gestegen grondprijs op de begraafplaats gaan de gemeenten hun inkomsten aanvullenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zal dan per familie verschillen, want ik heb een enorme familie en het merendeel is ouder dan mijn ouders, maar ik ken niemand die erover nadenkt om naar het buitenland te verhuizen. Kleiner gaan wonen doen ze overigens ook niet. Ze blijven tot nu toe gewoon zitten waar ze zitten tot ze eigenlijk al 3 jaar daarvoor naar een verzorgingstehuis hadden gemoeten.
Dood gaan ze al regelmatig.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef xenobinol het volgende:
Vroeg of laat gaan ze gewoon dood, met de gestegen grondprijs op de begraafplaats gaan de gemeenten hun inkomsten aanvullen
Ik ken ook maar weinig mensen die naar het buitenland gaan als ze echt ouder zijn. Dat is toch meer iets voor de 60-jarigen met de VUT.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zal dan per familie verschillen, want ik heb een enorme familie en het merendeel is ouder dan mijn ouders, maar ik ken niemand die erover nadenkt om naar het buitenland te verhuizen. Kleiner gaan wonen doen ze overigens ook niet. Ze blijven tot nu toe gewoon zitten waar ze zitten tot ze eigenlijk al 3 jaar daarvoor naar een verzorgingstehuis hadden gemoeten.
De meesten babyboomers zijn kerngezond en die willen reizenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaan ze gewoon dood, met de gestegen grondprijs op de begraafplaats gaan de gemeenten hun inkomsten aanvullen
Het is de generatie die massaal over de 100 gaat worden volgens mij.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De meesten babyboomers zijn kerngezond en die willen reizen
afschieten op 90 ??quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is de generatie die massaal over de 100 gaat worden volgens mij.
Of gewoon laten werken tot 80 jarige leeftijdquote:
http://link.marktplaats.nl/414509912quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ken ook maar weinig mensen die naar het buitenland gaan als ze echt ouder zijn. Dat is toch meer iets voor de 60-jarigen met de VUT.
Maar er zijn toch wel wat mensen die als ze hun partner verloren hebben en fysiek achteruit gaan een appartement willen hebben en hun eengezinswoning te koop zetten.
quote:Lege en onafgebouwde appartementen aan de Spaanse Costa's
Ingezonden door Arno op do, 01/06/2011 - 17:59
Iedereen kent natuurlijk de berichten van de grote hoeveelheden onverkochte woningen die de afgelopen jaren in Spanje gebouwd zijn.
Zoals zo vaak is er echter een verschil tussen het lezen van een berichtje en het met eigen ogen zien.
Onlangs ben ik o.a. aan de Costa Calida en Costa del Sol geweest en was wederom verbijsterd om de vele tienduizenden veelal wanstaltige en regelmatig half afgebouwde appartementen te zien.
FEAR...quote:Op maandag 14 maart 2011 08:23 schreef michaelmoore het volgende:
223.966 huizen te koop
het fenomeen van prijsdaling is nu algemeen geaccepteerd kennelijk, net als het besef dat de verkoopprijs volgend jaar lager zal liggen, dus hoe eerder verkocht hoe beter, in plaats van vasthouden
Ik zou blijven zitten en de pest erin hebben dat ik nog steeds betaal voor de oude waarde.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat je nu toch echt niet meer dezelfde prijs voor je woning gaat krijgen als de buurman in 2005, ik zou in paniek raken en mijn woning heel snel te koop zetten
Ik zou blijven zitten en gewoon lachend mijn lage maandlasten blijven doorbetalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef BertV het volgende:
Ik zou blijven zitten en de pest erin hebben dat ik nog steeds betaal voor de oude waarde.
Als jij lage maandlasten hebt dan gaat het niet over jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou blijven zitten en gewoon lachend mijn lage maandlasten blijven doorbetalen.
In vergelijking met de vrije sector huren heeft vrijwel iedere koper lage maandlasten.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef BertV het volgende:
Als jij lage maandlasten hebt dan gaat het niet over jou.
Niet als je al meer dan 10 jaar huurt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
In vergelijking met de vrije sector huren heeft vrijwel iedere koper lage maandlasten.
Nou, als je duurder uitkomt dan hetzelfde pand huren zou ik het niet doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef BertV het volgende:
Niet als je al meer dan 10 jaar huurt.
Als ik ga kopen wat ik nu huur (werd me onlangs aangeboden) ga ik per maand 200,- meer betalen. Dit is nog wel te doen, al vraag ik me af hoeveel ik dan aflos. (Daarbij moet ik investeren in onderhoud / energiebesparende maatregelen)
Cheap-ass verhuurder doet daar natuurlijk niks aan.
Als dan vervolgens HRA afgeschaft wordt, ben ik het haasje.
Nee.... in verhouding tot de vrije huursector heeft iedere koper een mega subsidie.... tijd dat Brussel zich daar eens ernstig zorgen over gaat maken i.v.m. oneerlijke concurrentie als gevolg van staatssteunquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
In vergelijking met de vrije sector huren heeft vrijwel iedere koper lage maandlasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |