Wat voor les/cursus geef je??quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zit idd in een leslokaal, te wachten op mijn cursisten![]()
Die trouwens weeeer eens te laat zijn
Neuh.quote:
Daarom was de titel van mijn deel zo toepasselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar toen zat het topic al dicht, eten en posten is niet de snelste combinatie.
je hebt het dus gemistquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wat is er draaideurig aan je?
Niet aan mij, aan mijn avatar/UI/hoeheetdatding...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wat is er draaideurig aan je?
Dank voor de toelichting!quote:
Hihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een topic zonder muck .. tuurlijk wat dacht jij dan![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ook best. Meneer de vaarbewijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef friemelaar het volgende:
3 - 2 - 1 vanavond vrij, niemand gekomen![]()
Hoe lang moet je wachten dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je en ben nu dus weg![]()
Bis Later Lui![]()
meer da jij wsch denktquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan??
Bedoel je langer soms?? Anders snap ik je niet...quote:
ze komen vast nog wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan??
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je langer soms?? Anders snap ik je niet...
Doei. Als er na een kwartier niemand is kun je gewoon gaan lijkt me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze komen vast nog wel.
ze zullen wel in de file staan ofzow.
en anders wacht ik hier tot de les zou zijn afgelopen (22:00) voor de laatkomers.
Ze hebben immers al betaald
Zoooo lang??quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze komen vast nog wel.
ze zullen wel in de file staan ofzow.
en anders wacht ik hier tot de les zou zijn afgelopen (22:00) voor de laatkomers.
Ze hebben immers al betaald
Mijn ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doei. Als er na een kwartier niemand is kun je gewoon gaan lijkt me.
Ok! Dan snap ik je.. En zo te lezen is het idd langer dan ik dacht..quote:
quote:
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga even een examen oefenen. tot straks
donequote:
Daar zit dan ook wel weer wat in...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als ze dan later komen door een file ofzow kan ik weer terug, of het kost me klanten voor een volgende keer
IJverig studentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga even een examen oefenen. tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |