of podium delen 2de hands te kopen, kost niet de wereld & je kan makkelijk bijhurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:37 schreef FallingSky het volgende:
Indien dit te moeilijk is gewoon verstelbare podiumdelen huren en die opstellen.
Doorsnee band tot medium groot koor, dus iig drum, bass, 2x gitarist, piano en zang. Met een koor kan het dus volledig vol staan, eventueel met een stuk tijdelijke uitbreiding aan het podium of zo...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat wordt de verwachte belasting van dat podium ?
Tja dan zou ik het gewoon zelf maken van hout of staalquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef error_404 het volgende:
[..]
We willen er overigens bekabling ed voor geluid en monitoren in opnemen, dus zo'n standaard podiumtafel werkt niet. Omdat we het toch voor de komende jaren gaan bouwen, kunnen we makkelijk op maat bouwen en alles wegwerken.
Ja, dat is ook de bedoeling.... Alleen welke balken, hoe dik, welke hoh afstand, welke plaatdikte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja dan zou ik het gewoon zelf maken van hout of staal
Kijk, daar heb ik iets aan, thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef PKfotografie het volgende:
normaal (wat ik tegen ben gekomen is hol, geen vulling of iets. )
wel eens iets tegengekomen met glaswol. maar dat was meer een uitzondering.
zorg er iig voor dat je op meerdere plekken een luik maakt. minimaal 50-50 sparingen.
gewoon goed dicht schroeven maar als je dan ooit iets onder het podium wil doen kun je er iig bij zonder de helft open te hoeven maken.
leg ook minimaal 2 spare buizen naar midden voor op het podium .
verder zou je er voor kunnen kiezen om het podium op rubber te zetten. dit voorkomt wat contact geluid met de bouwkundige vloer.
De gemiddelde houthandel heeft underlayment of kan het voor je bestellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef error_404 het volgende:
Multiplex is me wat kostbaar, enig idee of en waar er ergens 22mm underlayment of OSB te koop is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |