Wat n vondst...erg mooi idd. Well played - letterlijk en figuurlijk. K had wel al van Elbow gehoord, maar ze nog nooit geluisterd..net als al vele andere bands die hier voorbijgekomen zijn trouwens..heel tof.quote:
The Black Keys.quote:
Die!quote:
Ik ook niet, daarom viel deze me zo op. Heeft iemand op Fok me tijdje terug op gewezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:55 schreef Chivez het volgende:
[..]
@AAB, ben niet zo'n groot R&B fan maar deze kan ik dan wel waarderen
Nice. Interpol is erg tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:08 schreef BoemBats het volgende:
Ben een beetje de nummers van Interpol aan het ontdekken.
Vind dat een erg goede band. Alleen het accent al!quote:
Idd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vind dat een erg goede band. Alleen het accent al!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben op de rustige tour vanavond. Maar dat kan zo weer omslaan.
Weer een erg mooi nummer. Dit zit zo goed in elkaar.
Heldquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
voor me vriendinnetjede live uitvoering mooi.
![]()
Moest hem toch weer luisteren omdat jij mij al een aantal keer leuke nummers heb laten horen die ik nog niet kende maar dit doet mij niet veel. Zijn stem doet mij niets maar zonder stem is het wel een mooi nummer. Die denk ik dan maar even wegquote:
LOL, snap je welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Moest hem toch weer luisteren omdat jij mij al een aantal keer leuke nummers heb laten horen die ik nog niet kende maar dit doet mij niet veel. Zijn stem doet mij niets maar zonder stem is het wel een mooi nummer. Die denk ik dan maar even weg
Nine inch nails is sowieso goed! Maakt mij niet uit welk nummer.quote:
Oeh, lekker nr!quote:
echo-o-oquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Chivez het volgende:
In het kader van: Ken je deze nog nog nog?![]()
TGA is echt zo'n band waar ik nooit genoeg van krijg.quote:
Ik ken ze nog niet zo heel lang, maar ik herken wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef Silv het volgende:
[..]
TGA is echt zo'n band waar ik nooit genoeg van krijg.
Nu:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Desunoto het volgende:
The Like - I Can See It In Your Eyes
quote:
Hij is goed he?quote:
*flashback*quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:58 schreef AnAlphaBeta het volgende:
Meer nostalgie - alhoewel recenter:
Wat een nummer..
Idd goeie en je UI is baasquote:
Hahah, nice.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Idd goeie en je UI is baas
edit: ik ben naar deze plaat aan 't luisteren en je UI lijkt vrolijk mee te blèren
Dan heb ik er nog een voor je:quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
Wegdromen terwijl je half depressief van de buikgriep bent.
I'm a dreamerquote:
Ik heb echt onwijs veel respect voor je UI..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
Wegdromen terwijl je half depressief van de buikgriep bent.
Ik neem aan dat je de geogaddi album cover bedoeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik heb echt onwijs veel respect voor je UI..
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef AnAlphaBeta het volgende:
Doe mij 1 portie kippenvel op 54 seconden..
Deze dus:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef Iemand91 het volgende:
Rustige opbouw in het stuk om vervolgens rond 1:37 een geweldig stuk neer te zetten.
Samen met een eerder genoemd deel van de Titanic film score een van mijn favoriete stukken van de score.
quote:
Die is echt vet. Ik hou totaal niet van dat soort muziek maar dat nummer kan ik bijvoorbeeld wel waarderen.quote:
Erg strak nr ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die is echt vet. Ik hou totaal niet van dat soort muziek maar dat nummer kan ik bijvoorbeeld wel waarderen.
Net als
Ook zo'n vet nederhop nummer.
Hele andere categorie, maar niet minder lekker! Post ik dat andere top-nummer wel even:quote:
Echt he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |