NEE DAT MAG NIET!quote:
Ben jij trouwens een broer van tong80?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Long80 het volgende:
Wie vind jij de ergste:
-postal gold
-profile tirecentres
-dreft
-granier
-brandbier
AIGHT!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Trollscience het volgende:
KONIJNENPRINS, HIJ IS ZIJN ORGAANDONOR
Dettol?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef Quercia het volgende:
die ene reclame waarbij 99% van bacterien gedood worden door dat spul... echt een stomme
450 euro? FANTASTISCHquote:
En dit jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Oja en die Arie koomen van de Media Markt BahBah
Deze bedoelde ik dus. Meest belachelijke ooit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Toch wel dit stuk angstzaaierij. "oh help er bestaan bacteriën" Ja daar moet je goddomme blij mee zijn domme doos, zonder prokaryoten als bacteriën was dierlijk leven nooit mogelijk geweest.
Je zou nog gaan denken dat we naast de terroristen en pedofielen een nieuwe staatsvijand erbij hebben
Eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:48 schreef muzas het volgende:
Gaan ofp FAKANSSIEE!!!! *tompiedompiedom* F-FAKANSIE!!
Aidskind
Terecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef Helena1989 het volgende:
Volgens mij schatten ze het intellectuele niveau van de kijker echt laag in
Dat is ook zo. Maar zolang ze het blijven doen, komt er ook geen verandering in.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit grappiger vind dan die flapdrol van de Albert Hein of die bak(wal)vis van de Plus.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:22 schreef Tornadovis het volgende:
deze staat voor mij bovenaan.. gruwelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |