Alle vrouwen zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nergens aan rondgeslingerd!
Hoi hoi! Weet dat hetgene dat aankwam vanuit een dikke gelede bus op een eigen rijbaan werd ingevlogen hè!quote:
Kopen en foto's postenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
En nog in mijn maat ookJottem!
Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle vrouwen zeggen
"Nee, nee! nee!
ik wil zo graag"
Kopen ja, foto's posten, neequote:
En opsturen?quote:
Jamaar..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan
[..]
Kopen ja, foto's posten, nee
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan
[..]
Kopen ja, foto's posten, nee
Sorry?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi! Weet dat hetgene dat aankwam vanuit een dikke gelede bus op een eigen rijbaan werd ingevlogen hè!
Ik zit ook nog te wachten tot ik mezelf van de stoel heb getraptquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
misschien moet ik ook maar eens wat gaan koken
whut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi! Weet dat hetgene dat aankwam vanuit een dikke gelede bus op een eigen rijbaan werd ingevlogen hè!
En in persoon komen laten zien?quote:
Ga je ook voor mij koken? Schop ik je welquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te wachten tot ik mezelf van de stoel heb getrapt
Dan moet je naar Yuki. Daarin was 't altijd gezellig volgens haar ex-handtekening.quote:
Die eer is alleen aan een specifieke groep toebedeeldquote:
Nee, ik zit niet zo graag in dozenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je naar Yuki. Daarin was 't altijd gezellig volgens haar ex-handtekening.
Mooi, mag je mij een PM sturenquote:
Ik kan uit je post niet opmaken of ik deel uitmaak van die groep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
Die eer is alleen aan een specifieke groep toebedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |