Oe nais!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb GFB jelly en hij is lekker! ColaHaha
Mwehehhequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef automatic_ het volgende:
Het is alleen wel veel (maar dat wist ik), dus ik zei tegen mijn moeder; Ja, dat moet in de diepvries.
> Je spoort toch wel?
< Ja!
> Er liggen ook al ijsblokjes in de diepvries met een masker
< Ja, en straks ook jelly
GFB jelly?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb GFB jelly en hij is lekker! ColaHaha
Dat is een goede uitleg ja haha. Ik heb nog 9 lege zwarte potjes hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Magnaminty is net weer geen vers masker. Alle maskers die de UK niet opstuurt zijn verse maskers
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit gaat sowieso weg, sorry voor zoveel post but I haz a lush hyper
Bearded lady bubble bar
2x Lush pud bruisbal
cinders bruisbal
Blue skies bubble bar mini (ruim 100g)
Geo Phyzz
Winter Bath
dus wilt u ruilen/overkopen roept u maar
I know! maar dan moet ik er wel bijvertellen dat ik dan 3 potjes imperialis erin gegooid heb, als voorraad. Maar ik bestel pas februari/maart in de UK en mss neem ik maar 2 potjes. (Dan kan ik sneller weer bestellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Spaceinvaders, foei! Je hebt al zoveel meuk gehauld gister![]()
Ik zit stiekem inmiddels te kijken naar waxmelts, ook via het lushforum op dat idee gekomen. Vriendin van me heeft zich aangemeld, het is het begin van het eind![]()
Kom net uit bad, lekker met Space Girl. En erna Once a Year MB gebruikt als bodylotion. Voor het eerst dat ik een MB zo gebruikte maar dat is best een aanrader!
Ja hoor!quote:
Wat heb je er dan nog meer bij gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I know! maar dan moet ik er wel bijvertellen dat ik dan 3 potjes imperialis erin gegooid heb, als voorraad. Maar ik bestel pas februari/maart in de UK en mss neem ik maar 2 potjes. (Dan kan ik sneller weer bestellen!)
each peach, strawberry MB, solid shampoo: jumping juniper, seanik, 500g veganese, 500g grass, 10 tea tree toner tabs, en nu weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat heb je er dan nog meer bij gedaan?
Hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
each peach, strawberry MB, solid shampoo: jumping juniper, seanik, 500g veganese, 500g grass, 10 tea tree toner tabs, en nu weet ik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |