Herkenbaar! Haha. Al ben ik nog wel van de zoete meuk hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Hij zit nu in een pot, dat vind ik echt een hele verbetering tov die fles die ze eerst hadden.
Ik heb trouwens nog een klein laagje Ghost, ik zal er nog eens goed over gaan denken. Toen ik net met Lush begon was ik echt van de zoete geuren. Rockstar, YYY, Godmother...Maar ik merk dat ik steeds meer naar de bloemige geuren grijp nu. En ik ben fan geworden van Jasmijn![]()
Mja, daar heb je wel een punt!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Moet eigenlijk stiekem wel lachen. Ik vind het echt enig om met jullie futiliteitjes uit te wisselen over Lush maar het slaat toch nergens op? We lullen echt veel over douchegel en zeep
dat indeedquote:Op zondag 16 januari 2011 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt!
Vooral dit topic gaat snel!
En het ergste is dat, doordat je er zoveel over lult, je steeds meer wil hebben
Eigenlijk is het überhaupt een hele maffe hobby/verslaving...allerlei verschillende zeepjes/shampoos terwijl je er toch maar 1 tegelijk kan gebruikenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Moet eigenlijk stiekem wel lachen. Ik vind het echt enig om met jullie futiliteitjes uit te wisselen over Lush maar het slaat toch nergens op? We lullen echt veel over douchegel en zeep
Ja, hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Eigenlijk is het überhaupt een hele maffe hobby/verslaving...allerlei verschillende zeepjes/shampoos terwijl je er toch maar 1 tegelijk kan gebruiken
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha
Of je staat veel langer onder de douche, zodat je toch even twee dingen kunt gebruiken
Hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zat me net af te vragen hoe jullie die lijsten onder de douche afwerken.
2x wassen dus en een drijfnatte douche
De verkoopster in Antwerpen zei dat Jasmijn iets met je hormonen doet en als je het niet lekker vind, dan heb je gewoon geen behoefte aan en is je hormoon-niveau "normaal" (o.i.d.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou Morgane, als je iets hebt waar je vanaf wilt wil ik Karma best opsturen hoor![]()
En aan Godiva moet je in vaste vorm niet snuffelen. Ja van een afstandje, anders word je zo high als een garnaal. Ik heb hem gehad en na het haren wassen rook het zo lekker! Helaas krijg ik er een enorme bos klitten van dus heb hem weggegeven
Nah...als ik 'm niet lekker vind zit ik er weer mee!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou Morgane, als je iets hebt waar je vanaf wilt wil ik Karma best opsturen hoor![]()
En aan Godiva moet je in vaste vorm niet snuffelen. Ja van een afstandje, anders word je zo high als een garnaal. Ik heb hem gehad en na het haren wassen rook het zo lekker! Helaas krijg ik er een enorme bos klitten van dus heb hem weggegeven
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik kan nooit "snel" even douche, want voor ik ga dan moet ik eerst bedenken wat ik wil "ga ik voor Big of toch mijn Ultrashine bar?" en zal ik van tevoren nog even scrubben (ocean salt / sugar plum) enne.. Ja... Zeep, Jelly of Gel? Gel. Oke. Welke? Ehm....
Het enige wat bij mij al van tevoren vaststaat is AOBS
Dat zou mijn douche patroon makkelijker makenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik heb een trommeltje met gebruikt en een trommeltje "nieuw" dus ik heb keus uit 2 dingen meestal
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou mijn douche patroon makkelijker maken
Ik heb hem vorige keer 2x per week gebruikt en ik zie niet in waarom dat niet mag?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
De Love Lettuce kun je die nou vaker dan 1x per week gebruiken?
Mijn huid wordt er wel heel schoon en fris van
Gelukkig heb ik dat dan weer niet... als ik snel moet douchen pak ik gewoon het eerste shampootinnetje dat ik kan vinden (soak and float of karma), heb 1 fles conditioner en ga dan eigenlijk altijd voor HappyHippy. Vergeet de rest van de spullen altijd, dus ik zou prima kunnen leven met die 3+mijn gezichtsverzorging.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik kan nooit "snel" even douche, want voor ik ga dan moet ik eerst bedenken wat ik wil "ga ik voor Big of toch mijn Ultrashine bar?" en zal ik van tevoren nog even scrubben (ocean salt / sugar plum) enne.. Ja... Zeep, Jelly of Gel? Gel. Oke. Welke? Ehm....
Niet tevaak scrubben geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige keer 2x per week gebruikt en ik zie niet in waarom dat niet mag?
En ja, ik vind hem ook erg fijn
Heel zachtjes ronddraaien met je vingertoppenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie ook zo'n harde scrub in love lettuce? Vind hem wel heel lekker maar die scrub soms te heftig
Ik 'scrub' zelf eigenlijk nooit met love lettuce, het scrubt al genoeg als ik het van mn gezicht af haalquote:Op zondag 16 januari 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet tevaak scrubben geloof ik.
[..]
Heel zachtjes ronddraaien met je vingertoppen
Mijn Mr doet me wat als ik het laat slingerenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Zelfs gelabelde trommeltjes met Lush. Het is wel erg![]()
Ik heb een badkamer vol staan met zeepjes, flessen, scrubs en alles, dan op mijn make up tafel reinigers en dagcreme en dan een doos met spullen die ik ruil of nog ga gebruiken en een schoenendoos met badspul
Moet je maar niet gaan nadenken over hoeveel geld je er aan besteedquote:Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Wat is AOBSquote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:
Ik kon geloof ik onder mijn account wel alles in mijn mandje laten staan, was erg praktisch zo voor kerstquote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil ik een wishlist maken, werkt dat nietJammer
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Het geld daar denk ik alleen aan als ik bestel, daarna ben ik het meteen vergeten
En daarboven de regels gequote.quote:k hoop dat zo een beetje duidelijk is, ik ben namelijk al een aantal keer teleurgesteld door beginnende Lushies
Dus als je een goed en leuke envelop kunt maken, zou ik de wil willen
Je zou er bijvoorbeeld ook een leuke sleutelhanger bij in kunnen doen en merken zoals The Body Shop, Lush, Rituals enzo zijn altijd goed
Voor voorbeelden van goede lijstje zo je natuurlijk terug kunnen kijken in het topic, hoewel er ook niet juiste vloppen tussen zitten![]()
Liefs,
Ik had het niet verwacht dus denk dat dit de laatste keer is dat ik meedoequote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is wel heel raar Space....Laat dan maar zou ik zeggen. Reden dat ik dus niet mee doe aan de vlop, zometeen is het niet goed genoeg wat ik maak![]()
Automatic, als je nog een BL kwijt wilt: Mikke zoekt er eentje, vist elke keer achter het net.
Ik ben er al vanafquote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is wel heel raar Space....Laat dan maar zou ik zeggen. Reden dat ik dus niet mee doe aan de vlop, zometeen is het niet goed genoeg wat ik maak![]()
Automatic, als je nog een BL kwijt wilt: Mikke zoekt er eentje, vist elke keer achter het net.
Noujaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG, ik had dus een mysteryvlop aangeboden, krijg ik een PM van iemand:
[..]
En daarboven de regels gequote.
Beetje zielig als je het mij vraagt, ervan uitgaande dat ik meteen alles fout doe en dingen 'eisen'
Ik ben dan ook veel te "bang" dat het te min is ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Arwyn het volgende:
Dat is dus de reden dat ik niet meedoe aan die floppen, haha
Je kan het altijd proberenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef agenda het volgende:
Ok, dank je wel dames. Ik ga dus als nieuweling ook niet meedoen met de vlopjes op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |