niet lullen die is best wel lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:03 schreef ditiseenusername het volgende:
Nee die ik gister had was pas ranzig, smaakt naar hooi ofzo :S
[ afbeelding ]
Ja dat is echt een kriem om naar binnen te werken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef -tape- het volgende:
Deze troep is smerig. Smaakt naar kattenvoer.
[ afbeelding ]
neej sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste TS, stop eens met topics te maken.
Bij voorbaat dank.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste TS, stop eens met topics te maken.
Bij voorbaat dank.
Speciaal bier in combinatie met chips is gewoon compleet kut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Gisteravond nog gehad, in combinatie met La Chouffe. Goddelijk
Je moet de juiste combinaties weten te vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Speciaal bier in combinatie met chips is gewoon compleet kut.
Koop dan gewoon een asociaal grote pizza bij de new york pizza, man dat is pas pizza!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef muchachomalo het volgende:
ik nam net een hap van pizza pepperoni chips
had ik dat maar niet gdn WAT EEN RANZIGE KUT CHIPS IS DAT:(
ik moet die ranzige smaak uit mn muil schrobben
Dat is ook erg lekker!quote:
Bij de nypizza hebben ze geen asociaal grote pizza's, alleen kleine overpriced kutpizza's.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een asociaal grote pizza bij de new york pizza, man dat is pas pizza!
[..]
Dat is ook erg lekker!
kijk hier hebben we iemand met smaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bij de nypizza hebben ze geen asociaal grote pizza's, alleen kleine overpriced kutpizza's.
De Dominator van de Domino's: Dat is pas een pizza!
het spijt me het was bedoelt in klbquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
Die zijn lekker. En klagen mag hier niet, dat moet in KLB
Ik vergeef het je. Maar of ik het vergeten zal?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef muchachomalo het volgende:
[..]
het spijt me het was bedoelt in klb
vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Maar of ik het vergeten zal?
of ik sla je tot dat je het vergeetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Maar of ik het vergeten zal?
Nee. Dat gaat hem niet worden. Ik ben al bijna 17 en beresterkt! Want ik eet calvé en ligaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef muchachomalo het volgende:
[..]
of ik sla je tot dat je het vergeet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat hem niet worden. Ik ben al bijna 17 en beresterkt! Want ik eet calvé en liga
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef muchachomalo het volgende:
[..]
ja maar als je me slaat zeg ik het lekker tegen mijn moeder
lekker puhquote:
Ik sla je moeder ook. Maar zij vindt het wél leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef muchachomalo het volgende:
[..]
ja maar als je me slaat zeg ik het lekker tegen mijn moeder
naturelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef Infection het volgende:
Al die nieuwe chips is ranzig. Old skool chips is voor echte bazen!
neem dan patatje joppiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Zometeen weer eens een zak halen bij de supermarkt.
super kick notquote:
die is trouwens ook neit te vretenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef -tape- het volgende:
Deze troep is smerig. Smaakt naar kattenvoer.
[ afbeelding ]
niet meer niet minder.quote:
Goede combo inderdaad!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Gisteravond nog gehad, in combinatie met La Chouffe. Goddelijk
Kan je die gewoon overal kopen? Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef willemwaus het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:YRoN9iZyReYOeM:http://img193.imageshack.(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:
ja dat kanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je die gewoon overal kopen? Lijkt me heerlijk
nog nooit opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Editeur het volgende:
Ik ben het met je eens, TS.
De chips van de FiPo zijn absurd lekkerder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |