quote:
ja line input l/1 r/2quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Muchachooo het volgende:
staat er bij je Line in toevallig iets als 1/L 2/R?
dan kan je emulated line out in die 1/L line in stoppen
volgens mij is het juist de bedoeling om het geluid van alleen zijn amp te hebben, en de POD alleen maar als audio interface te gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Als je je effectbak in de loop van de versterker wil hangen moet hij tussen de send en return.
dit dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij is het juist de bedoeling om het geluid van alleen zijn amp te hebben, en de POD alleen maar als audio interface te gebruiken
als ik hem harder zet word het geluid ook harderquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Svyatagor het volgende:
Kun je het signaal dat in je UX1 binnenkomt niet opkrikken?
En als je de fx send van je versterker gebruikt en je preamp harder zet (dus gain), dan zou het signaal ook harder moeten worden.
ja hij klinkt inderdaad kutquote:
NOBELPRIJS NOBELPRIJS!!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik hem harder zet word het geluid ook harder
Sure, consider it done!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Witchfynder het volgende:
Jullie willen vast wel ff op Myrthe, een bijzonder goede zangeres en vriendin van me, stemmen?.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Witchfynder het volgende:
Jullie willen vast wel ff op Myrthe, een bijzonder goede zangeres en vriendin van me, stemmen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |