Ja, dat is nog het erge. Kijk mij patsen met andermans Gretschquote:
Wat er nou zo ":')" aan de TS is weet ik niet meerquote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef wimjongil het volgende:
Wat een TS
Trouwens The_Dean, ik geloof dat die kerel van Hollywood Undead op een Dean speelt.
Ik lurkte al een poosje mee en ik denk dat ik de TT door de war haalde met de TS ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Wat loop je nou op Menno te bitchen?
Ja al die lettertjes man ik snap er nog steeds niks van ik haal alles door elkaar! En dan dat alfabet nog, jezusquote:
Ik loog ook nog eens kei hard, 1 telecaster was geleend...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat meer mensen een telecaster hebben dan een plaat van steve vai,
lijkt me het meest logische, een plaat van steve vai is genoeg, tis toch allemaal het zelfde,
en ik heb zelf op dit moment 3 telecasters![]()
Hij speelde vast beter dan de PRS van 7k van je baas. Ofzo.quote:
Woei mijn stratprojectje daaronder!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef wimjongil het volgende:
Fipo de clown in deeltje 336:
[..]
Wat er nou zo ":')" aan de TS is weet ik niet meer
Welke kleur is het geworden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Woei mijn stratprojectje daaronder!
Ik ga er even op spelen nu
Ja, ook heel blij mee dat ik hem zo gehouden hebquote:
Lijkt me ook wel tof dat Braddie in deel 1000 ofzo gaat terugblikken en zich dan helemaal kapot lacht!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik was eens op zoek naar wat oude posts van mij in een gitaristentopic, maar toen kwam ik zulke slechte andere posts van mezelf tegen dat ik daar maar gauw mee ben opgehouden...
Vastquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof dat Braddie in deel 1000 ofzo gaat terugblikken en zich dan helemaal kapot lacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |