Geen echte tele headstock?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Die telecaster!![]()
Geen echte tele headstock maar nog steeds
WTF is dat nou weer dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pas wel op, want die ***-TNT heeft net z'n voorwaarden aangepast dat het pakket max 100cm mag zijn. Kom ik aan met een koffer+gitaar van 107cmEn ze hebben geen alternatieven voor verzending
Bij een Special zou het kunnen, maar met een G400 word het inderdaad een heel ander verhaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, bij een strat wel, bij een SG is het wat lastig. Ik wil wel, maar de koper niet...
Ja, met je beschrijving en plaatje zou het moeten werken... wat er staat heb je gedaan...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:32 schreef Muchachooo het volgende:
Dean,
[ afbeelding ]
ongeveer duidelijk?
zo heb ik het gedaan.
jup, alleen dan doet ie het dus nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, met je beschrijving en plaatje zou het moeten werken... wat er staat heb je gedaan...
Sorry, je hebt gelijk, ik keek te snel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen echte tele headstock?
Ik vind hem té
Ja, dat had ik dus ook in gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Muchachooo het volgende:
ah kijk bij newtone zeggen ze dit.
[ afbeelding ]
Deze gaat in een doos inderdaad... alleen geen rolmaat te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef TeleluvR het volgende:
Misschien dat je strat net wat korter is, dit was met een koffer.
Weller kopen. 30 secondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Muchachooo het volgende:
het is een wellerWelke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |