Is het zeker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
Nou hè, ik had de lapo. Dat linkje moet nou wel even goed de moeite waard zijn!
Ja niet normaal. Je zou die ouders eigenlijk uit de ouderlijke macht moet zetten totdat het kind volledig genezen is, zo op zijn 18e.quote:
Helemaal mee eens, wie denken ze dat ze zijn dat ze een kind zo voor hun eigen droom kunnen mishandelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Je zou die ouders eigenlijk uit de ouderlijke macht moet zetten totdat het kind volledig genezen is, zo op zijn 18e.
Wat een vlijt, laat degene die de lapo heeft toch gewoon de nieuwe maken, dat is duidelijker voor iedereen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het zeker!
ik was al bezig met een nieuwe te maken, vandaar.![]()
Gezien het posttempo dacht ik dat ik de laatste zou hebben professor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een vlijt, laat degene die de lapo heeft toch gewoon de nieuwe maken, dat is duidelijker voor iedereen.
Dat weet je pas zeker als je 'm hebt, studentiCoosquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien het posttempo dacht ik dat ik de laatste zou hebben professor.
Nah, kijk eens wie post nr 300 had dan!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je 'm hebt, studentiCoos
Vader en zoon gaan nog veel met elkaar te stellen krijgen. Die vader lijkt zijn eigen droom na te streven via z'n zoontje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Serieus, zoals die vader op dat kind afgeeft moet toch wel traumatiserend zijn? Stel je voor dat je iets moet doen wat je helemaal niet ligt en dat je eigen ouders je er nog om afkeuren ook.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Coos het volgende:
Hier een opvoedkundig filmpje voor alle Fokkers die reeds jonge kinderen hebben of nog bezig zijn met fokken.![]()
http://video.canvas.be/striptease-afl-1-1
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je 'm hebt, studentiCoos
Vechten! Vechten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, kijk eens wie post nr 300 had dan!!!
Zoveel is wel duidelijk ja, maar de manier waarop is echt afschuwelijk. Dat rukken en duwen, die afkeuring, dat is geestelijke mishandeling.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vader en zoon gaan nog veel met elkaar te stellen krijgen. Die vader lijkt zijn eigen droom na te streven via z'n zoontje.
Ja, vastquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Later is hij z'n vader vast dankbaar voor de ietwat harde lessen
Mijn vader had altijd zo'n kort lontje als hij mij wat wiskunde probeerde bij te brengen. Maar net zoals hier, maakt de moeder het wel weer in orde. 't Komt vast goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel is wel duidelijk ja, maar de manier waarop is echt afschuwelijk. Dat rukken en duwen, die afkeuring, dat is geestelijke mishandeling.
Coos is een kutnewbiequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, iedereen weet dat post #301 de lapo is, leipo.
Coos niet, die was er niet bij de invoering van de nieuwe lay-out, daar is die nummering aangepast.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, iedereen weet dat post #301 de lapo is, leipo.
Grote kans dat het juist niet zonder meer goed komt. Grote kans ook dat deze vader het niet alleen tot motorrijden beperkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn vader had altijd zo'n kort lontje als hij mij wat wiskunde probeerde bij te brengen. Maar net zoals hier, maakt de moeder het wel weer in orde. 't Komt vast goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |