Is het zeker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
Nou hè, ik had de lapo. Dat linkje moet nou wel even goed de moeite waard zijn!
Ja niet normaal. Je zou die ouders eigenlijk uit de ouderlijke macht moet zetten totdat het kind volledig genezen is, zo op zijn 18e.quote:
Helemaal mee eens, wie denken ze dat ze zijn dat ze een kind zo voor hun eigen droom kunnen mishandelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Je zou die ouders eigenlijk uit de ouderlijke macht moet zetten totdat het kind volledig genezen is, zo op zijn 18e.
Wat een vlijt, laat degene die de lapo heeft toch gewoon de nieuwe maken, dat is duidelijker voor iedereen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Is het zeker!
ik was al bezig met een nieuwe te maken, vandaar.![]()
Gezien het posttempo dacht ik dat ik de laatste zou hebben professor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een vlijt, laat degene die de lapo heeft toch gewoon de nieuwe maken, dat is duidelijker voor iedereen.
Dat weet je pas zeker als je 'm hebt, studentiCoosquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien het posttempo dacht ik dat ik de laatste zou hebben professor.
Nah, kijk eens wie post nr 300 had dan!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je 'm hebt, studentiCoos
Vader en zoon gaan nog veel met elkaar te stellen krijgen. Die vader lijkt zijn eigen droom na te streven via z'n zoontje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Serieus, zoals die vader op dat kind afgeeft moet toch wel traumatiserend zijn? Stel je voor dat je iets moet doen wat je helemaal niet ligt en dat je eigen ouders je er nog om afkeuren ook.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Coos het volgende:
Hier een opvoedkundig filmpje voor alle Fokkers die reeds jonge kinderen hebben of nog bezig zijn met fokken.![]()
http://video.canvas.be/striptease-afl-1-1
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je 'm hebt, studentiCoos
Vechten! Vechten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, kijk eens wie post nr 300 had dan!!!
Zoveel is wel duidelijk ja, maar de manier waarop is echt afschuwelijk. Dat rukken en duwen, die afkeuring, dat is geestelijke mishandeling.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vader en zoon gaan nog veel met elkaar te stellen krijgen. Die vader lijkt zijn eigen droom na te streven via z'n zoontje.
Ja, vastquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Later is hij z'n vader vast dankbaar voor de ietwat harde lessen
Mijn vader had altijd zo'n kort lontje als hij mij wat wiskunde probeerde bij te brengen. Maar net zoals hier, maakt de moeder het wel weer in orde. 't Komt vast goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel is wel duidelijk ja, maar de manier waarop is echt afschuwelijk. Dat rukken en duwen, die afkeuring, dat is geestelijke mishandeling.
Coos is een kutnewbiequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, iedereen weet dat post #301 de lapo is, leipo.
Coos niet, die was er niet bij de invoering van de nieuwe lay-out, daar is die nummering aangepast.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote kans dat het juist niet zonder meer goed komt. Grote kans ook dat deze vader het niet alleen tot motorrijden beperkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn vader had altijd zo'n kort lontje als hij mij wat wiskunde probeerde bij te brengen. Maar net zoals hier, maakt de moeder het wel weer in orde. 't Komt vast goed
Weet jij nog hoe ze ons vroeger leerden zwemmen? Mèn, dat ging ook onder dwang hoor, met je hoofd onder water onder zo'n lijn door. Niks van overgehoudenquote:
Nou ik wel, ik ben mijn leven lang bang voor water gebleven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet jij nog hoe ze ons vroeger leerden zwemmen? Mèn, dat ging ook onder dwang hoor, met je hoofd onder water onder zo'n lijn door. Niks van overgehouden
aan zo een haak heb ik leren zwemmen, echt nachtmerrie`s als kind had ik daarvan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet jij nog hoe ze ons vroeger leerden zwemmen? Mèn, dat ging ook onder dwang hoor, met je hoofd onder water onder zo'n lijn door. Niks van overgehouden
pff, hoe het niet moetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Coos het volgende:
Hier een opvoedkundig filmpje voor alle Fokkers die reeds jonge kinderen hebben of nog bezig zijn met fokken.![]()
![]()
* voodoo poppetje uit de kast paktquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel zorgelijk zijn, als hij bij alles zo tekeer gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote kans dat het juist niet zonder meer goed komt. Grote kans ook dat deze vader het niet alleen tot motorrijden beperkt.
Jij scheet nog in je broek toen ik lid van Fok werd.quote:
Ja, en onder dwang naar die fucking school(tand)arts.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan zo een haak heb ik leren zwemmen, echt nachtmerrie`s als kind had ik daarvan.
Heel ander verhaal imho. Dit jochie zit te janken op z'n motortje omdat hij helemaal niet op dat motortje wil zitten en krijgt vervolgens van z'n vader te horen dat-ie waardeloos bezig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
grote kans van wel, wat een driftkikker zeg, die manquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou wel zorgelijk zijn, als hij bij alles zo tekeer gaat
En Disana wat dacht je van die leuke voetbalvaders op zaterdagmorgen langs de zijlijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote kans dat het juist niet zonder meer goed komt. Grote kans ook dat deze vader het niet alleen tot motorrijden beperkt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en onder dwang naar die fucking school(tand)arts.
Precies, die man komt op mijn behoorlijk gefrustreerd over, die beperkt zich echt niet alleen tot dat motorrijden. Zelf een loser, wil hij niet dat zijn zoon ook een loser wordt - dus ramt hij erop los.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
grote kans van wel, wat een driftkikker zeg, die man
ja want het dommerikje geeft geen gas als papa dat brult en dan is het logisch dat ie valtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel ander verhaal imho. Dit jochie zit te janken op z'n motortje omdat hij helemaal niet op dat motortje wil zitten en krijgt vervolgens van z'n vader te horen dat-ie waardeloos bezig is.
Jij werd gisteren lid van Fok!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij scheet nog in je broek toen ik lid van Fok werd.
Oh ja, ongetwijfeld. Allemaal recepten voor een kind vol zelfvertrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En Disana wat dacht je van die leuke voetbalvaders op zaterdagmorgen langs de zijlijn.
En turnouders.
En terecht, want hij heeft niemand ingehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel ander verhaal imho. Dit jochie zit te janken op z'n motortje omdat hij helemaal niet op dat motortje wil zitten en krijgt vervolgens van z'n vader te horen dat-ie waardeloos bezig is.
nou, dit was wel echt uitkafferen, ik weet niet hoe dat langs de lijn gaat maar dat heb ik bij het turnen nooit zo gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En Disana wat dacht je van die leuke voetbalvaders op zaterdagmorgen langs de zijlijn.
En turnouders.
zoals het knulletje weer op z'n motor gezet werd deed mij ook wel vermoeden dat papa vaker zo te werk gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, die man komt op mijn behoorlijk gefrustreerd over, die beperkt zich echt niet alleen tot dat motorrijden. Zelf een loser, wil hij niet dat zijn zoon ook een loser wordt - dus ramt hij erop los.
Dat denk ik ook. Hij corrigeert of stimuleert niet, hij leeft zich bot op dat ventje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoals het knulletje weer op z'n motor gezet werd deed mij ook wel vermoeden dat papa vaker zo te werk gaat
Volgens mij moet er nog een vervolgfilmpje zijn van hoe het die avond afliep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoals het knulletje weer op z'n motor gezet werd deed mij ook wel vermoeden dat papa vaker zo te werk gaat
Ik dacht dan ook eerst dat het Fransen waren, Franse vaders gaan ook opmerkelijk hardhandig met hun kroost om.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
wist ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook eerst dat het Fransen waren, Franse vaders gaan ook opmerkelijk hardhandig met hun kroost om.
'Als je huilt, is het omdat je slecht gereden hebt.'quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Coos het volgende:
Hebbes
Gelukkig krijgt ie nog wel een schone luier.
In NL zijn de meeste kindjes dan wel zindelijk, met 4, ook omdat kinderen dan starten in groep 1 en de juf daar geen tijd heeft om de hele tijd luiers te verschonen, dus ouders worden min of meer al door school gepusht om je kind dan zindelijk gemaakt te hebben. Daarbij, meisjes zijn vaak sneller dan jongens en 2e kindjes weer sneller dan eerste kindjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Coos het volgende:
Hebbes
Gelukkig krijgt ie nog wel een schone luier.
Maar vier jaar en dan nog niet zindelijk, is dat normaal?? Voor mij is een ukkie hebben alweer zo lang geleden maar ik dacht dat ze dan allang zindelijk zouden moeten zijn.
Dat nog niet zindelijk zijn zou weleens met het gedrag van pa te maken kunnen hebben.
Of zit ik er helemaal naast?
Ik had vroeger ook zo'n schoolvriendje die zo gedrild werd. Zo moest hij dagelijks verplicht een uur piano spelen. Uiteraard heeft die jongen sinds hij niet meer bij zijn ouders woonde nooit meer een piano aangeraakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Disana het volgende:
Wat een irritante filmpjes ScruteEn dan te bedenken dat er echt zulke vaders zijn.
Pa is hier een stuk milder hoor. 't Valt allemaal wel mee denk en verwacht ik. En ja Coos, verreweg de meesten zijn met vier jaar wel zindelijk, maar ik zou ze niet graag de kost geven die dat dan nog niet zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Coos het volgende:
Hebbes
Dat nog niet zindelijk zijn zou weleens met het gedrag van pa te maken kunnen hebben.
Of zit ik er helemaal naast?
Het is anderzijds ook niet altijd eenvoudig de grens tussen stimuleren en dwingen te vinden. Je wilt tenslotte ook dat je kind goede bagage meekrijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n schoolvriendje die zo gedrild werd. Zo moest hij dagelijks verplicht een uur piano spelen. Uiteraard heeft die jongen sinds hij niet meer bij zijn ouders woonde nooit meer een piano aangeraakt.
Lijkt me ook lastig, gelukkig heb ik geen kinderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is anderzijds ook niet altijd eenvoudig de grens tussen stimuleren en dwingen te vinden. Je wilt tenslotte ook dat je kind goede bagage meekrijgt.
Hier idemquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig, gelukkig heb ik geen kinderen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef Coos het volgende:
Weet nog dat na het behalen van haar zwemdiploma's mijn dochtertje op wedstrijdzwemmen wilde. Dus wij mee naar haar eerste wedstrijd. Zei die man we gaan nu de 100 meter borstcrawl doen. Dus iedereen op de startblokken en af. Al die kinderen als een gek zwemmen en mijn dochter ging op d'r gemak de rugslag doen.![]()
Ik vind hem ook nogal twijfelachtig. Een doorbraak forceren is vaak niet het grootste probleem maar what about na de uitzending?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier idemJeez die Dr. Phil kan ook gek doen hoor, van dik hout zaagt men planken.
Inderdaad. Ik heb hem niet vaak gezien, ik herinner me dat het me lang geleden opviel dat hij de verantwoordelijkheid zo vaak bij de vrouwen legde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nogal twijfelachtig. Een doorbraak forceren is vaak niet het grootste probleem maar what about na de uitzending?
Ik zie het ook zelden. Hij is nogal van the traditional values, daar huiver ik vaak een beetje van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb hem niet vaak gezien, ik herinner me dat het me lang geleden opviel dat hij de verantwoordelijkheid zo vaak bij de vrouwen legde.
Hij komt immers ook uit de stal van Oprah? Ook daar ben ik geen fan van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie het ook zelden. Hij is nogal van the traditional values, daar huiver ik vaak een beetje van.
Dat gaat ook nergens meer over. Oprah is een instituut die ook nog een tv-programma heeft. Of dat programma ergens over gaat, of het goed is of niet, of er überhaupt nog een touw aan vast te knopen valt, doet er allang niet meer toe. Oprah is Oprah.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij komt immers ook uit de stal van Oprah? Ook daar ben ik geen fan van.
Ik vind het allemaal heel nietszeggend, het maakt inderdaad niet meer uit wat ze doet, het publiek eet het toch wel. En die film heb ik juist om haar niet willen zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens meer over. Oprah is een instituut die ook nog een tv-programma heeft. Of dat programma ergens over gaat, of het goed is of niet, of er überhaupt nog een touw aan vast te knopen valt, doet er allang niet meer toe. Oprah is Oprah.
In The Color Purple vond ik haar wel heel goed.
En dan vergat ik nog dat geschreeuw als er weer eens iets onder de stoelen voor het publiek verborgen is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel nietszeggend, het maakt inderdaad niet meer uit wat ze doet, het publiek eet het toch wel.
O, om haar hoef je het niet te laten, denk ik. En zelfs Whoopi speelt een mooie rol.quote:En die film heb ik juist om haar niet willen zien.
Ik hou van Holland, bedoel je. Ja, daar ben ik knap allergisch voor. Maar tegenwoordig zijn het toch vooral de superlatieven die je hoort. Dingen zijn al gauw Ge-wel-dig of Ge-ni-aal waarvan ik dan denk, "slecht is het niet maar verder?" Ik heb ook nogal andere associaties met waanzinnig dan de meeste mensen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
Dat geschreeuw zie je hier ook. In het ziekenhuis heb ik een fiks aantal keren naar Carlos en Irene gekeken in Life4you, en ik was elke keer weer verbaasd dat het hele publiek gaat klappen en joelen als er ook maar iets op het podium beweegt. En ze gaan ook bij het minste geringste staan. Dat is een soort groepshysterie die ik niet snap. Idem in dat lollige avondprogramma op RTL 4, iets met Holland. Die eensgezinde overdreven opwinding.
Wat vind jij waanzinnig dan? Ik vind dat Ik Hou van Holland aardig waanzinnig omdat het zo over the top gezellig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou van Holland, bedoel je. Ja, daar ben ik knap allergisch voor. Maar tegenwoordig zijn het toch vooral de superlatieven die je hoort. Dingen zijn al gauw Ge-wel-dig of Ge-ni-aal waarvan ik dan denk, "slecht is het niet maar verder?" Ik heb ook nogal andere associaties met waanzinnig dan de meeste mensen.
Dat komt toch door die publiekophitsers die buiten beeld voor de tribune staan en diequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
Dat geschreeuw zie je hier ook. In het ziekenhuis heb ik een fiks aantal keren naar Carlos en Irene gekeken in Life4you, en ik was elke keer weer verbaasd dat het hele publiek gaat klappen en joelen als er ook maar iets op het podium beweegt. En ze gaan ook bij het minste geringste staan. Dat is een soort groepshysterie die ik niet snap. Idem in dat lollige avondprogramma op RTL 4, iets met Holland. Die eensgezinde overdreven opwinding.
Ik moet altijd aan een dwangbuis denken bij waanzinnig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij waanzinnig dan? Ik vind dat Ik Hou van Holland aardig waanzinnig omdat het zo over the top gezellig is.
Nu even alle groenten snijden voor de tjap tjoy die we vanavond eten
Zo erg als in die twee programma's die ik noemde heb ik het nog nooit gezien. Totaal over the top.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt toch door die publiekophitsers die buiten beeld voor de tribune staan en diedoen elke keer als het publiek enthousiast moet worden?
Ik zag 'm op m'n werk vanmorgen, hij is geweldig inderdaadquote:
Ik geef toe dat het gedrag van het publiek bij die programma's wel grenst aan waanzinnigheid, ook in mijn opvatting daarvan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo erg als in die twee programma's die ik noemde heb ik het nog nooit gezien. Totaal over the top.
Scrute, mijn lat van 'waanzinnig' ligt lager. Maar misschien begrijpen we elkaar verkeerd.
Herkenbaar. Ik word ook eerder stil van goede of mooie dingen. Dat herrie maken leidt maar af.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me trouwens een optreden in Paradiso herinneren waarvan het laatste nummer zo onvoorstelbaar mooi was dat het publiek er na afloop bijna stil van was. Niemand die het in z'n hoofd haalde om "we want more" te roepen. Was ook geen reden meer toe, het mooiste hadden we net gehoord.
dan mis je toch wat Disana, the colar purple, prachtig verhaal prachtige omgeving prachtige cast, en echt geloof me, als je 1 minuut naar Oprah haar rol hebt gekeken ben je vergeten wie ze is, ze speelt zo ongelooflijk goed, was zij geen Oprah dan had ze 1 van de top actrice`s geworden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel nietszeggend, het maakt inderdaad niet meer uit wat ze doet, het publiek eet het toch wel. En die film heb ik juist om haar niet willen zien.
De Oprah die je op tv ziet is ook maar een rol.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan mis je toch wat Disana, the colar purple, prachtig verhaal prachtige omgeving prachtige cast, en echt geloof me, als je 1 minuut naar Oprah haar rol hebt gekeken ben je vergeten wie ze is, ze speelt zo ongelooflijk goed, was zij geen Oprah dan had ze 1 van de top actrice`s geworden.
en ik ben geen Fan van de oprah op tv.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk even vol verbazing naar dat filmpke van het crossmotor jongetje en zijn vader.
De Joe Jackson onder de motorcross.
ze neemt nu het hele plubliek plus hun aanhang mee naar Australie.quote:
Daar staat ze zelf vooral bij te loeienquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze neemt nu het hele plubliek plus hun aanhang mee naar Australie.
Ik heb nog geen tv gekeken vandaagquote:Als het niet helemaal onder gelopen daar is, wat een ellende zag net dieren verdrinken wat een naar gezicht.
was een naar gezicht, heel gek, want als er een mens verdrinkt heb ik zoiets ook wel maar anders, dit spartelde je zag zijn poten omhoog steken, ook 2 koeien of geiten kon ik niet goed zien, die waren nog wel levend maar hielden hun kop op een dak, dus kan je nagaan hoe hoog dat water staat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar staat ze zelf vooral bij te loeien
[..]
Ik heb nog geen tv gekeken vandaag
Wat een vreselijk filmpje, ik kon het niet afkijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Coos het volgende:
![]()
als ik eerlijk zeg dat ik het eigenlijk niet zo heftig vondquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vreselijk filmpje, ik kon het niet afkijken![]()
Mooi stukje toen die vader viel, jammer dat hij niet met zijn bek in het grind viel
Koek koek!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik eerlijk zeg dat ik het eigenlijk niet zo heftig vond, ben ik dan nu een slechte moeder.
ja sorry, vader is beetje fanatiek en moeder troost hem op haar manier, maar vond het nou niet zo van ohhhhhh wat een teringlijer die vader, ja beetje fanatiek maar weten wij veel wat er thuis daar gebeurt, misschien zeurt dat jongentje wel van wil motorrijden ect. en zit er dan weer op ( op de vrije dag van zijn pa, die er veel geld in heeft gestoken).
je kan ook goed zien aan dat jongentje dat hij veel vaker heeft gemotort, aan zijn houding en hoe hij de bochten nam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |