Weljaquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef kaasplankje het volgende:
Grappig, ik heb zojuist (ik weet ook geen streekgerecht te verzinnen van hier) even gegoegeld op streekgerechten + mijn regio. Ik stuitte op een boekje en dat heb ik maar meteen besteld!
Drenthe heeft ook veel streekgerechtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:26 schreef freecell het volgende:
TARA is net zonaar boven gegaan en nog niet weer beneden
Ik zeg: lekker laten zitten
(isniet boosop mij hoor! Gewoon algemeen)
ik heb zo'n boekquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef kaasplankje het volgende:
Grappig, ik heb zojuist (ik weet ook geen streekgerecht te verzinnen van hier) even gegoegeld op streekgerechten + mijn regio. Ik stuitte op een boekje en dat heb ik maar meteen besteld!
? Verkeerde quote?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja ik zei 't al tegen Lein
Op de kapper dus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:26 schreef freecell het volgende:
TARA is net zonaar boven gegaan en nog niet weer beneden
Ik zeg: lekker laten zitten
(isniet boosop mij hoor! Gewoon algemeen)
volgens mij iets met koken met producten uit het Groene Hart, incl. foto's van winkels enzoquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
volgens mij iets met koken met producten uit het Groene Hart, incl. foto's van winkels enzo
Yup, onder meer. En ze verhuizen volgende maand ook maar even naar een goedkoper bedrijfspand. Ik hoef het me in elk geval niet persoonlijk aan te trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |