Stond gewoon op Substream album hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
Alphaverb - Over and over staat op 1gabba..
Nog nooit van gehoord
Beter dan de A² remix in elk gevalquote:
is die nieuw die ken ik nog nietquote:
Wat een leuken liedjequote:
mooien liedje helemaal super bedankt hequote:
Al die nieuwe mensen he; die hebben ook eens ome Willem gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit een pauper-reeks wordt, Ripper doe er eens wat aan!
Kunnen we niet een soort van sjaars-systeem invoeren, incl ontgroening enz?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Al die nieuwe mensen he; die hebben ook eens ome Willem gehoord.
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef Nitrouz het volgende:
Wat een leuke reacties, mag je hier alleen maar nieuwe nummers posten?
Of iets anders enigszins gerelateerd met Brennan Heartquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horen
Amen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of iets anders enigszins gerelateerd met Brennan Heart
Yellow Minute vergelijken met een nummer als Just As Easyquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horen
Ik vergelijk hem niet, ik zeg alleen dat we dat soort nummers hier veels te vaak zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Yellow Minute vergelijken met een nummer als Just As Easy
Yellow Minute is niet echt hun meest gewaardeerde plaat, als ik hier Attack Again zou plaatsen moest ik je gelijk geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem niet, ik zeg alleen dat we dat soort nummers hier veels te vaak zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |