Ik ben 1.5 week terug gestoptquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Henk_Spermatank het volgende:
ONZ radio helpt mij met het stoppen met roken. Buiten kan ik niet luisteren en binnen kan ik niet roken.
Adobe Audition, of als je een echte baas bent Cool Edit Proquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef Dalando het volgende:
Jongens mijn jingle is van zichzelf al niet zo hard, hoe zet ik dat harder?wat voor een programma?
Wat draai je als laatst?quote:
Weet niet of me mic werkt, maar dat horen we zometeen welquote:
Ik ben alleen gestopt met het kopen van sigaretten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 1.5 week terug gestopt
Van het weekend zelfs 2x uitgeweest en niet gerookt
Ik heb niet eens gebietstquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik ben alleen gestopt met het kopen van sigaretten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Yvonne luistert vannacht naar PAUL IN THE DARK
Geen idee, heb je zin om dat om de 10 minuten te doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef murp het volgende:
Als ik het topic nou centraal zet, is dat beter voor de radio of niet?
Rock & Rollquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef murp het volgende:
Wat draai je als laatst?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef bularax het volgende:
[..]
Weet niet of me mic werkt, maar dat horen we zometeen welKut stem heb ik wel trouwens!
Ik zit nu al met mijn broek naar beneden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Yvonne luistert vannacht naar PAUL IN THE DARK
Dan moet je over 12 minuten het volgende topic ook weer sticky makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef murp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |