kunnen jullie niet beter allebei voor een knaak per maand een vaste lijn nemen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef Mss het volgende:
Ja, een telefoonrekening van +¤100. En ik zit er de laatste maanden sowieso zwaar overheen. Schuld van vriendje. En ik kan mijn bundel weer vergroten, maar als het nu uit gaat zit ik met een gigantische bundel
. Dus ik heb nu een tweede abbo die ik per maand op kan zeggen.
Ik weet het, heb net ook nieuwe binnen gekregen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
er is niks fijners dan nieuwe schoenen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
opruiming ftw, 49 euro en zuiver leer
Een zwarte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Mss het volgende:
Wtf, er loopt ineens een kat naar binnen. Ik schrik me dood
Zo'n kat had ik ook in mijn appartementje, een vette rooie die elke keer binnen kwamquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Mss het volgende:
Wtf, er loopt ineens een kat naar binnen. Ik schrik me dood
nee, jij moet nu ff niet op hakken lopen dunkt mequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef milka82 het volgende:
Mir,beterschap!
SQ,naais! Ik vind sulks ook zo leuk,kan er niet zo goed op lopen though.
Vandaag nog wel aan het werk geweest met mijn krukkies,morgen komt mijn baas me zelfs ophalen,kan ik toch nog iets doen,haha.
Eh, whut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:53 schreef Mss het volgende:
Hij kruipt altijd meteen in het hoekje waar mijn nagellakkastje staat, daarna gaat hij onder het bed om de bierkratten heen lopen. Daarna zet ik hem weer buiten en probeert hij altijd heel sneaky weer naar binnen te glippen. Ik vind het wel een cute beest, maar hij is niet van mij, dus geen idee of-ie zindelijk is ofzo.
Ik heb ook een vak wat samenvalt met een hoorcollege. Maar ik mag niet de audio van het hoorcollege omdat het mijn keus is om dat andere vak te volgen. Ze bieden zelf een versneld programma aan, maar als je dan problemen hebt, is het ineens 'mijn keus'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Bierkratbed
En hoe krijgen ze het gedaan. Komende periode heb ik al m'n lessen op dinsdag (Mja, denken dat je je week lekker vult en dan blijken alle vakken uit één contactmoment te bestaan. Fail.) en dan had ik nog een vak waarvan ik niet wist of het überhaupt door zou gaan en wanneer het dan zou zijn.
Uiteraard is dat ding óók op dinsdag en uiteráárd heb ik dan een ander vak.
Hopelijk is bij een van de vakken aanwezigheid niet verplicht.(Hoorcollege, schriftelijk tentamen en volgende periode werkcolleges, dus ik heb redelijk goede hoop. Maar nog steeds, FAIL!)
skype installeren allebei en dag en nacht gratis bellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Mss het volgende:
Ik woon in een studentencomplex en daar moet alles via Ziggo gaan. Ik heb daar ook al over gedacht, maar die kosten kwamen toch hoger uit als een sim-only mobiel abbo.
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
skype installeren allebei en dag en nacht gratis bellen?
lang leve nerdjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
bij welleke?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Debsterr het volgende:
Mir, beterschap mopske
Ik was net bij de groothandel. En ik kocht NIKS!
Veldhoven. Had training in Riethoven dus kwam er langs. Maar vond 5,70 te duur voor Party Heartyquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Veldhoven. Had training in Riethoven dus kwam er langs. Maar vond 5,70 te duur voor Party Hearty. En IDK en 2 NITE vond ik met de aankomende bestelling ook niet meer nodig.
I know, ik wilde eigenlijk al niet gaan maar ik kon me niet inhouden. Maar gelukkig wel voor te kopenquote:
* princess-a mompelt iets over 19 andere holo'squote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know, ik wilde eigenlijk al niet gaan maar ik kon me niet inhouden. Maar gelukkig wel voor te kopen.
Daarom!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
* princess-a mompelt iets over 19 andere holo's
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef princess-a het volgende:
Ik had net goed nieuws aan de telefoon
Of ik het heeel erg vond om een week later met mn stage te beginnen
Nou neeee!!
Want nu ben ik 17 dagen vrij van tevorenhalloo kerstvakantie
Zekerquote:
Ge kent een magnetron maaltijd mee eten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh. Moet nog werken.. En ook nog koken.. Iemand die me even eten wil komen brengen?
Oeh gimmequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een magnetron maaltijd mee eten!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef princess-a het volgende:
Ik had net goed nieuws aan de telefoon
Of ik het heeel erg vond om een week later met mn stage te beginnen
Nou neeee!!
Want nu ben ik 17 dagen vrij van tevorenhalloo kerstvakantie
ik moet ook nog koken, mr. SQ is laat thuis vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh. Moet nog werken.. En ook nog koken.. Iemand die me even eten wil komen brengen?
Wat tof Lindy! En wat jammer dat ik gewoon moet werken op dinsdag. Maar tof, en nu kun je mijn persoonlijke visagiste voor fotoshoots wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
Heb ik vakantie, heb ik mijn depri-dagen. Jottem![]()
Oh, en ik ga bij 1 van de beste mensen visagieopleiding volgen op dinsdagmiddag! En ik begin volgende week! En dat is tof!! (alleen kan het me momenteel weinig schelen, ivm buitje, maar toch tof, en volgende week heb ik vast heul veul zin!)
Oh, mochten er mensen zijn die een keer op dinsdagmiddag met me mee kunnen/willen in Tilburg om model voor me te zitten: PM me please!!!
waar moet het in de buurt zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuk, goedkoop maar niet cheap hotel in Amsterdam?
Ja, dat kan!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat tof Lindy! En wat jammer dat ik gewoon moet werken op dinsdag. Maar tof, en nu kun je mijn persoonlijke visagiste voor fotoshoots worden.
Leuk voor je moppekequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ga bij 1 van de beste mensen visagieopleiding volgen op dinsdagmiddag! En ik begin volgende week! En dat is tof!! (alleen kan het me momenteel weinig schelen, ivm buitje, maar toch tof, en volgende week heb ik vast heul veul zin!)
Oh, mochten er mensen zijn die een keer op dinsdagmiddag met me mee kunnen/willen in Tilburg om model voor me te zitten: PM me please!!!
Ja hoor!! Dat kan, eind juni heb ik mijn bevoegdheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhhh wat leuk Lin !!
Dussss over anderhalf jaar kan jij mijn make-up doen voor mijn trouwerij??![]()
Ik ben trouwens vrijdagochtend/tussen de middag in A'dam denk ik. Ga naar Back Stage om een visagiekoffer te gaan vullenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Leuk voor je moppeke
En ik woon helaas niet echt in de buurt anders hielp ik je wel
Allerliefst Paradiso op loopafstandquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar moet het in de buurt zijn?
Awww.. treingedoe toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
kak, bleiblei staat nog op Utrecht
Ik ben vrijdag op cursus en moet daarna gelijk door naar alkmaar, anders hadden we ff thee kunnen leuten of drankje kunnen doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vrijdagochtend/tussen de middag in A'dam denk ik. Ga naar Back Stage om een visagiekoffer te gaan vullen
kan wel, maar opgewarmde gebakken aardappelen met biefstuk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je niet alvast koken en dat bleiblei het straks opwarmt ?
(heeft ondertussen nog een bakkie macaroni in de diepvries gevonden)
Omdat ik dan kan!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag op cursus en moet daarna gelijk door naar alkmaar, anders hadden we ff thee kunnen leuten of drankje kunnen doen
WAAROM GA JE NOU NET DIE DAG!
Nahquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan wel, maar opgewarmde gebakken aardappelen met biefstuk?
Hihi kindjes met gedichtjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef milka82 het volgende:
SQ,no shit Sherlock,maar je had wel door dat ik normaliter ook niet op hakken loop.
Ook wel lekker,met je voetje omhoog zitten, mister milka doet alles!
Mini milka kwam thuis met een gedicht:
Vanochtent ben je van de trap gevallen
Toen lag je op de grond en je had veel pijn
Ik lag in bed samen met C.
Je roepte C. C. Help mij
Dat was schrikken je was blauw en bond
Je zat op de gang
Pechvogel
Whahaha! Lekker kind heb ik.
Go lindy
Ja maar jeetje maandag ben ik juist vrijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan!!
En ik wil mijn koffer voor di een beetje op orde hebben en ma kan ik niet en za is het denk ik errug druk daar... dus vandaar vrijdag
OMG, te cute!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef milka82 het volgende:
SQ,no shit Sherlock,maar je had wel door dat ik normaliter ook niet op hakken loop.
Ook wel lekker,met je voetje omhoog zitten, mister milka doet alles!
Mini milka kwam thuis met een gedicht:
Vanochtent ben je van de trap gevallen
Toen lag je op de grond en je had veel pijn
Ik lag in bed samen met C.
Je roepte C. C. Help mij
Dat was schrikken je was blauw en bond
Je zat op de gang
Pechvogel
Whahaha! Lekker kind heb ik.
Go lindy
Pehehehe. neuh doe maar niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan wel, maar opgewarmde gebakken aardappelen met biefstuk?
Maar dan moet ik om 3u werken.... en heb ik de auto niet. Dus dat gaat niet gaan...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar jeetje maandag ben ik juist vrij
feli!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
dat ik wil oooooookquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, mijn nieuwe bril is zo scherp dat ik er duizelig van wordt.
Debsterr's Chaise and Longue!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef princess-a het volgende:
Nog iemand hoteltips in Eindhoven de gekste? Cheap en in de buurt van Guus?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bril dus ...
ik scrol wel ff terug
Whehe, eeuuhhmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehe, eeuuhhm
Nee dat gaat niet passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Onze berging is wel best groot
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Eindhoven heeft 7 hotels, moet niet te moeilijk zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef princess-a het volgende:
Nog iemand hoteltips in Eindhoven de gekste? Cheap en in de buurt van Guus?
mmm t is best wel duur stukje daar bij leidse ... ff aan een vriend van mij vragen die daar de buurt goed weetquote:
Nou, ik zag dat Boutique hotel en Queen al vol zitten rondom Guus.. dus das al niet zo meuwj!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven heeft 7 hotels, moet niet te moeilijk zijn
Nou kom sowieso metquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm t is best wel duur stukje daar bij leidse ... ff aan een vriend van mij vragen die daar de buurt goed weet
je mag natuurlijk hier tukken maar weet niet wat je allemaal wilt gaan doen ... aangezien dit niet meer echt mijn woning is ben ik hier namelijk ook niet altijd
zodra mijn woning af is kan iedereen komen tukkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou kom sowieso metdus dan is een hotelletje denk ik wel leuk
. Al vind ik het aanbod heel lief! Had wel Hotel de Filosoof gevonden, 300 euro voor 3 nachten.
We gaan 2x naar een concert, willen naar het museum, ga nog eten bij het nichtje vanen vooral lekker uitslapen
.
Je bent een scheetje!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zodra mijn woning af is kan iedereen komen tukken
ik wacht nog even reactie van die buddy af!
Yes klopt! En omdat we met zn 7en zijn is het ook wel fijn als er ergens een 3 persoonskamer is ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat Boutique hotel en Queen al vol zitten rondom Guus.. dus das al niet zo meuwj!
Van der valk hotel? Kun je met de bus van/naar guusquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes klopt! En omdat we met zn 7en zijn is het ook wel fijn als er ergens een 3 persoonskamer is ofzo
16 juni gaan wekaarten zijn betaald
Fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Mss het volgende:
Ik zat net bij een vriendin, en ik zie iets geks op tafel liggen. Blijkt gewoon de gehele lak in één stuk van mijn nagel te zijn gevallen. Gevallen ja. Nog nooit gezien
oh lol, dat heb ik wel eens met neons. Toen ik vorig jaar met koninginnedag mijn halve buurt neon oranje had gelakt, lag aan het eind van de dag het terras vol met van die nagelvellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Mss het volgende:
Ik zat net bij een vriendin, en ik zie iets geks op tafel liggen. Blijkt gewoon de gehele lak in één stuk van mijn nagel te zijn gevallen. Gevallen ja. Nog nooit gezien
Joe go, heb hem al weer bijna uit... Stonden nagellak dingetje/trends in voor dit jaar...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Het is 10 over 9... en ik ben doodop! Ga zo denk ik lekker de Grazia lezen in bed.
mijn naam zit ook nooit bij dat soort lijstjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Joe go, heb hem al weer bijna uit... Stonden nagellak dingetje/trends in voor dit jaar...![]()
Net gelakt met Hip queens wear blue jeans, das een leuk kleurtje zeg! Vooral die ieniemienie blauwe glittertjes er in.
Oja, keek ik net even op de site van de svb tussen alle namen van kinderen die geboren zijn in 2010, is mijn kippie mooi de enige met DIE naam!
ik vind het leuk dat ik een naam heb die je niet vaak ziet, maar het is wel lastig dat ze het vaak fout schrijven of dat je t moet spellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef milka82 het volgende:
Is toch leuk,ze heeft een bijzondere en toch geen overdreven moeilijke naam. Haar tweede naam,Carlijn, was 75 keer gegeven
Ik zag die naam een stukje onder de mijne staan, vandaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef milka82 het volgende:
Hahaha,Bich, nou,zo heet ze niet hoor,wees maar gerust! Idd,ik heb zwaar getwijfeld aan haar naam vanwege het spellen,maar dit was vanaf zes weken zwangerschap DE naam,dus...
Sorry hoor, je maakt me nieuwsgierig! Hoe heet ze dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef milka82 het volgende:
Hahaha,Bich, nou,zo heet ze niet hoor,wees maar gerust! Idd,ik heb zwaar getwijfeld aan haar naam vanwege het spellen,maar dit was vanaf zes weken zwangerschap DE naam,dus...
Effe kijken of ik de accent grave kan vinden op mijn foon....quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sorry hoor, je maakt me nieuwsgierig! Hoe heet ze dan?
Very naisquote:
Ja, mijn boek was bijna uit, ze gingen de vampier vermoorden. En dan kan ik niet stoppen. Heb nog warm water bij moeten tappenquote:
Mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef milka82 het volgende:
Boehoe,kan hem dus niet vinden maar ze heet Maren met een streepje naar achteren op de e. Spreek uit Mar-en en niet Mar-un
mensen die met Mar beginnen zijn tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef milka82 het volgende:
Boehoe,kan hem dus niet vinden maar ze heet Maren met een streepje naar achteren op de e. Spreek uit Mar-en en niet Mar-un
You arequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die met Mar beginnen zijn tof
heb je de copy/paste functie ontdekt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
You are
Ik heb een manier gevonden hoe ik toch iets voor mn huiswerk kan doen en niet het gevoel hoef te hebben dat ik veel doe
Hahhaha! Dan zou ik echt wel een probleem hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de copy/paste functie ontdekt?
Karin Slaughter!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
weet er iemand nog een toffe horrorschrijver a la King? Ik kom er net achter dat ik nog maar drie boeken te gaan heb voor ik alles heb gelezen. Me haz a sad
lang leve privatisering van het onderwijs!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Diconnected het volgende:
2e les op college gehad en het was zoooo tofDie docent is echt zo'n geniale kerel. 68, onwijs veel humor, maakt van die leuke woordgrapjes, loopt lekker te dollen in de klas maar hij vertelt ook echt dingen waar je écht wat aan hebt! Echt zo leuk
Heb er helemaal zin in! Heb inmiddels ook m'n boek, wel een faal boek. Je moet het zelf in een map doen
. Betaal je dan 158 dollah voor
.
Dat valt mee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeie!
't is wel een wijf, merk je dat goed? Of valt het mee?
Tis niet eens een priveschoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lang leve privatisering van het onderwijs!
Maar fijn, dat het tof is
Ik vond van niet iig. Een van haar laatste boeken vond ik erg tof, kwam iemand in voor met diabetesquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeie!
't is wel een wijf, merk je dat goed? Of valt het mee?
Moorden onder mysterieuze omstandigheden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn de thema's dan?
Horror is geen vereiste, als het maar bloedspannend ismet bloed en mysterie!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Moorden onder mysterieuze omstandigheden.De hoofdrol is voor de lijkschouwer (-ster).
wat doe je dan allemaal dat je geen tijd hebt voor een boek?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de tijd had om voor de lol te kunnen lezen.
Ik zit al de hele dag in de studieboeken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat doe je dan allemaal dat je geen tijd hebt voor een boek?
Een beetje van beide denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
oh, maar da's niet ee kwestie van tijd, meer een kwestie van overkill dan
Nee precies. Ik heb zoveel leeswerk voor school dat ik daarna niet echt zin heb om nog wat anders te lezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:15 schreef Mss het volgende:
Dat heb ik ook wel. Na een hele dag studeren ga ik ook niet nog eens voor de lol een boek lezen.
Zit ook te denken om zo'n kindle aan te schaffen, volgens mij zijn die dingen vet relaxtquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik weer uit m'n niet-leesperiode ben
Ok, tegenhanger is dat ik nu niet bij m'n e-readert vandaan te rammen ben, maar goed. Hij wordt tenminste goed gebruikt nu.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit ook te denken om zo'n kindle aan te schaffen, volgens mij zijn die dingen vet relaxt
Ik ken iemand die dat heeft gedaan! Tigerlily Rose en dan heeft het ook nog een russische achternaam.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, dit meen je niet. Je gaat je kind toch geen naam als Tigerlily geven?![]()
Stiekem kan ik mij best lang vermaken met dit soort lijstjes.
Yeah!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die met Mar beginnen zijn tof
Dat soort mensen moeten uit de ouderlijke macht worden onthevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat heeft gedaan! Tigerlily Rose en dan heeft het ook nog een russische achternaam.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef milka82 het volgende:
Ik zag ook een Finally tussen de namen staan..... dat het niet voor iedereen snel lukt,okee,maar om dan je kind finally te noemen?
Lily Rose is dan wel weer een combinatie die je vaak ziet. Dat vind ik nog wel een leuke, maar tigerlilyquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat heeft gedaan! Tigerlily Rose en dan heeft het ook nog een russische achternaam.
'Ze is een tijgerrrr!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Lily Rose is dan wel weer een combinatie die je vaak ziet. Dat vind ik nog wel een leuke, maar tigerlily
Ja, maar dat is een site en die gaan er dus over schrijven. Beetje vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Mirjam http://www.blogginbeauties.nl/makeup/surprise-bag-van-enchantra/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je die glitter gal copper nog te koop trouwens?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Beterschap mensjes
Een kat binnen? ENG! Wij hebben dat ook eens gehad, en boos dat die kat was. Zat hij lekker op de slaapkamer achter het gordijn.. mama ging naar bed en zag ze ineens 2 ogen starenPapa had al uren liggen slapen. Dus mama wil die kat pakken en blazen dat beest
![]()
Ik heb de prijzen geupdate @ ruiltopic![]()
*terugleest
Ik woon op de begane grond en de deur staat nog wel eens open. Hij komt vaker op bezoek, maar meestal zie ik hem dan van tevoren wel op mijn tuintafel zitten. Nu flitste hij ineens naar binnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Beterschap mensjes
Een kat binnen? ENG! Wij hebben dat ook eens gehad, en boos dat die kat was. Zat hij lekker op de slaapkamer achter het gordijn.. mama ging naar bed en zag ze ineens 2 ogen starenPapa had al uren liggen slapen. Dus mama wil die kat pakken en blazen dat beest
![]()
Ik heb de prijzen geupdate @ ruiltopic![]()
*terugleest
Die is er nogquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je die glitter gal copper nog te koop trouwens?
Ik vind dat engquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon op de begane grond en de deur staat nog wel eens open. Hij komt vaker op bezoek, maar meestal zie ik hem dan van tevoren wel op mijn tuintafel zitten. Nu flitste hij ineens naar binnen.
Die van ons was een keer via de voordeur de gang opgeglipt, en toen ook nog een kamer binnen. Dat verwacht je niet. De deur van de gang zit op slot, dus hij moet met iemand mee zijn gelopen. Echt weird.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik vind dat eng![]()
Er zat hier pas een hele lieve poes in de tuin en die kwam me kopjes geven en rond mijn benen draaien en toen dacht hij dat hij ook naar binnen mocht
heb ik gisteren ook gedaan. Met zoeen bruisbal die ik van Vampie had gehad en ook lekker het chocolade maskertje op.quote:
Die eerste zijn leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe Color Club collectie Alter Ego
quote:
Glittersquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb ik gisteren ook gedaan. Met zoeen bruisbal die ik van Vampie had gehad en ook lekker het chocolade maskertje op.![]()
Mijn gezicht rook naar choco en ik zat ik een glitterbad, zaaaaalig!!
Ik ben echt fan van m'n kindlequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit ook te denken om zo'n kindle aan te schaffen, volgens mij zijn die dingen vet relaxt
E-readert van Amazon.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
De buren zullen me wel gehoord hebben![]()
t wit wat je nu nog ziet is niet t wit van mn nagel, maar de onderste nagellaag die nog op dat velletje onder je nagel vastzit.. dat steekt nu veel verder uit dan de rest van mn nagel (die nog de hele dikte heeft).. wat moet ik hier nu mee doen?![]()
auwquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
t wit wat je nu nog ziet is niet t wit van mn nagel, maar de onderste nagellaag die nog op dat velletje onder je nagel vastzit.. dat steekt nu veel verder uit dan de rest van mn nagel (die nog de hele dikte heeft).. wat moet ik hier nu mee doen?![]()
Gecrasht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef Mirjam het volgende:
tip voor de mensen die cahterine arley bestellen: vraag even of ze de zut goed verpakken
Mijn voorgevoel wordt keihard bevestigdquote:
1 gelukkig, de andere 5 zijn completely covered in polish.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef Mss het volgende:
Loqi, dat ziet er pijnlijk uit. Ik persoonlijk zou er een pleister ophouden zodat je je niet stoot en het heel erg pijn gaat doen. Als het dan een beetje bijgegroeid is kun je het bijvijlen.
En Mir, wat zonde zeg! Hoeveel zijn er kapot?
Ik moest lachenquote:
vorige week zondagquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:08 schreef milka82 het volgende:
Oeh! Wanneer heb je besteld? Ziet er wel holo uit iig. Heb vandaag betaald dus ben benieuwd wanneer ik ze krijg.
AAAUW.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, kom je thuis van het werk, moet je KEI nodig poepen... IS HET SCHIJTLINT OP!
Gelukkig kwam ik in de supermarkt wel mijn buuf tegen die zei dat er een doosje voor me was. Kennelijk zijn briefjes in de bus bij geen gehoor tegenwoordig ook uit de mode bij TNT...
beautycosmetics.biz als 't goed isquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Welke site was dat ook alweer Mir?
vanaf 't moment van bestellen he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:51 schreef milka82 het volgende:
Whahah,zit hardop te lachen SQ! Kon je mooi op de plee het pakketje bekijken. Okee,duurt dus ongeveer anderhalve week met die bulgaren...
Wooooooahquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
ZOMG het zijn de BB coutures die zaterdag geshipped zijn
Ja! Jammer dat ik al in pyama zitquote:
Ik zorg goed voor zequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! Jammer dat ik al in pyama zitanders was ik ze ff komen halen!
De MACstorequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Diconnected het volgende:
*gaap* morning!
Ik ga alleen een citytrip doen denk ikalleen de vraag is.. waarheen.
NYCquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Diconnected het volgende:
*gaap* morning!
Ik ga alleen een citytrip doen denk ikalleen de vraag is.. waarheen.
Ben ik vorig jaar al geweest, ga daar sowieso al heen een x met mn opa en oma ergens dit jaar. Wil ergens alleen heenquote:
Miami?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar al geweest, ga daar sowieso al heen een x met mn opa en oma ergens dit jaar. Wil ergens alleen heenNYC is wel een optie, maar wel duur
Kon ik dat maar zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das uurtje rijden vanaf hier
Die 1e en 4e lijken me erg interessant.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Hier zit wel wat interessants tussen:
[ afbeelding ]
Ik wil ze allemaal zo te zien, Eerst even wachten op swatches.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Hier zit wel wat interessants tussen:
[ afbeelding ]
en dan vooral met diequote:
Haha of het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
en dan vooral met dieerachter
Het zou hier meer met een![]()
![]()
![]()
komen denk ik
Zo bedoelde ik het heul nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha of het de normaalste zaak van de wereld is.Ik zou ook staan springen ja.
Haha weet ik wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het heul niet
Dat soort dagen heb ik er ook bij zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef Lindytje het volgende:
Godnondeknetter, wat zit ik mezelf in de weg zeg![]()
*offweek*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef Lindytje het volgende:
Godnondeknetter, wat zit ik mezelf in de weg zeg![]()
*offweek*
Precies... en dan ga je toch maar iets doen, zoals even naar de winkel, om niet de hele dag binnen te blijven, wil je iedereen die je ook maar een cm in de weg loopt voor zijn bakkes schoppenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat soort dagen heb ik er ook bij zitten.heb je nergens zin in.
Jaa!! Toch nog wel!! Dus dat wordt waarschijnlijk geen usa-tripje...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]Wat las ik nou trouwens? Toch nog een visagieopleiding?
![]()
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies... en dan ga je toch maar iets doen, zoals even naar de winkel, om niet de hele dag binnen te blijven, wil je iedereen die je ook maar een cm in de weg loopt voor zijn bakkes schoppen![]()
En dus maar weer snel naar huis en jezelf weer in de weg zitten
Maar er was toch zo'n tutje die de laatste plek had?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa!! Toch nog wel!! Dus dat wordt waarschijnlijk geen usa-tripje...![]()
Ja, maar ik kan bij een betere opleidster aan de slag, na een korte smeekbede en mensen die ook wel naar de middag ipv de avond wilden, heeft ze een middaggroep extra gestartquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar er was toch zo'n tutje die de laatste plek had?Wel leuk joh!
Oh dat is al helemaal ideaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan bij een betere opleidster aan de slag, na een korte smeekbede en mensen die ook wel naar de middag ipv de avond wilden, heeft ze een middaggroep extra gestart
Dus betere opleiding en dichter bij huis en lekker 's middags
Heeft het toch nog goed uitgepakt voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan bij een betere opleidster aan de slag, na een korte smeekbede en mensen die ook wel naar de middag ipv de avond wilden, heeft ze een middaggroep extra gestart
Dus betere opleiding en dichter bij huis en lekker 's middags
Dankjewel! Maar dat gaat wel lukken denk ik jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is al helemaal ideaal!ben je in de avond gewoon lekker thuis. Veel plezier er mee, maar dat gaat wel lukken denk ik!
Bwhehe, idd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.en dan alles wat mis gaat of in de weg loopt geef ik een diepe zucht of een vuile blik.
Welke pijnstillers heb je dan geprobeerd? Paracetamol of?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeft het toch nog goed uitgepakt voor je
Hebben jullie wel eens dat je misselijk wordt van pijn? Als ik misselijk ben van eten neem ik een Maalox ofzo, maar wat moet ik hier nou aan doen? (als de pijn dus niet weggaat met pijnstillers oid)
Ja, iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens dat je misselijk wordt van pijn? Als ik misselijk ben van eten neem ik een Maalox ofzo, maar wat moet ik hier nou aan doen? (als de pijn dus niet weggaat met pijnstillers oid)
Fijn om te weten dat er meer mensen zijn die dat doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehe, idd!
Of achter mensen staan :
'nee hooorrrrrr, loop vooral niet door'
Bwhehehe, ik ben dan echt een heel sociaal wezen
Ja hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat er meer mensen zijn die dat doen.
ik heb zo beetje elke dag als te pijn teveel wordt dat ik misselijk wordt, en soms val ik er zelfs flauw van of moet ik overgevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ga jij lekker je ijsje halen ofzo met dat warme weer van jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Diconnected het volgende:
Super zeg Lin dat je toch in een klas zit![]()
Blugh nergens zin in vandaag maar moet toch wat dingen doen
Ghehehe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga jij lekker je ijsje halen ofzo met dat warme weer van je
Ik kan dat paletje ook lekker zelf houden hequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga jij lekker je ijsje halen ofzo met dat warme weer van je
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan dat paletje ook lekker zelf houden he
Ik ga vanmiddag je lipstick halen. Als ik vooruit te branden benquote:
Kutmensen die dingen niet op tijd af kunnen maken en ik het morgenvroeg nog moet printen enzo arghquote:
was niet over jou heurrquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag je lipstick halen. Als ik vooruit te branden ben
EN WAAROM QUOTE JE MIJ DAN!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kutmensen die dingen niet op tijd af kunnen maken en ik het morgenvroeg nog moet printen enzo argh![]()
![]()
![]()
Weet ik, maar dan weetje dat ik hem asap ga kopenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan weetje dat ik hem asap ga kopen
*burp*quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN IK MOET GVD ZELF NOG NUMMERING DFOEN ARGH2@!##$#24524W
Terugsturen, dat ze het lekker zelf doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN IK MOET GVD ZELF NOG NUMMERING DFOEN ARGH2@!##$#24524W
Ja en dan kan ik nog later naar bedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Terugsturen, dat ze het lekker zelf doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik vrij krijg van werk ga ik 10 maart naar dico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |