kunnen jullie niet beter allebei voor een knaak per maand een vaste lijn nemen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef Mss het volgende:
Ja, een telefoonrekening van +¤100. En ik zit er de laatste maanden sowieso zwaar overheen. Schuld van vriendje. En ik kan mijn bundel weer vergroten, maar als het nu uit gaat zit ik met een gigantische bundel
. Dus ik heb nu een tweede abbo die ik per maand op kan zeggen.
Ik weet het, heb net ook nieuwe binnen gekregen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
er is niks fijners dan nieuwe schoenen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
opruiming ftw, 49 euro en zuiver leer
Een zwarte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Mss het volgende:
Wtf, er loopt ineens een kat naar binnen. Ik schrik me dood
Zo'n kat had ik ook in mijn appartementje, een vette rooie die elke keer binnen kwamquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef Mss het volgende:
Wtf, er loopt ineens een kat naar binnen. Ik schrik me dood
nee, jij moet nu ff niet op hakken lopen dunkt mequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef milka82 het volgende:
Mir,beterschap!
SQ,naais! Ik vind sulks ook zo leuk,kan er niet zo goed op lopen though.
Vandaag nog wel aan het werk geweest met mijn krukkies,morgen komt mijn baas me zelfs ophalen,kan ik toch nog iets doen,haha.
Eh, whut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:53 schreef Mss het volgende:
Hij kruipt altijd meteen in het hoekje waar mijn nagellakkastje staat, daarna gaat hij onder het bed om de bierkratten heen lopen. Daarna zet ik hem weer buiten en probeert hij altijd heel sneaky weer naar binnen te glippen. Ik vind het wel een cute beest, maar hij is niet van mij, dus geen idee of-ie zindelijk is ofzo.
Ik heb ook een vak wat samenvalt met een hoorcollege. Maar ik mag niet de audio van het hoorcollege omdat het mijn keus is om dat andere vak te volgen. Ze bieden zelf een versneld programma aan, maar als je dan problemen hebt, is het ineens 'mijn keus'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Bierkratbed
En hoe krijgen ze het gedaan. Komende periode heb ik al m'n lessen op dinsdag (Mja, denken dat je je week lekker vult en dan blijken alle vakken uit één contactmoment te bestaan. Fail.) en dan had ik nog een vak waarvan ik niet wist of het überhaupt door zou gaan en wanneer het dan zou zijn.
Uiteraard is dat ding óók op dinsdag en uiteráárd heb ik dan een ander vak.
Hopelijk is bij een van de vakken aanwezigheid niet verplicht.(Hoorcollege, schriftelijk tentamen en volgende periode werkcolleges, dus ik heb redelijk goede hoop. Maar nog steeds, FAIL!)
skype installeren allebei en dag en nacht gratis bellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Mss het volgende:
Ik woon in een studentencomplex en daar moet alles via Ziggo gaan. Ik heb daar ook al over gedacht, maar die kosten kwamen toch hoger uit als een sim-only mobiel abbo.
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
skype installeren allebei en dag en nacht gratis bellen?
lang leve nerdjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
bij welleke?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Debsterr het volgende:
Mir, beterschap mopske
Ik was net bij de groothandel. En ik kocht NIKS!
Veldhoven. Had training in Riethoven dus kwam er langs. Maar vond 5,70 te duur voor Party Heartyquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Veldhoven. Had training in Riethoven dus kwam er langs. Maar vond 5,70 te duur voor Party Hearty. En IDK en 2 NITE vond ik met de aankomende bestelling ook niet meer nodig.
I know, ik wilde eigenlijk al niet gaan maar ik kon me niet inhouden. Maar gelukkig wel voor te kopenquote:
* princess-a mompelt iets over 19 andere holo'squote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know, ik wilde eigenlijk al niet gaan maar ik kon me niet inhouden. Maar gelukkig wel voor te kopen.
Daarom!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
* princess-a mompelt iets over 19 andere holo's
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef princess-a het volgende:
Ik had net goed nieuws aan de telefoon
Of ik het heeel erg vond om een week later met mn stage te beginnen
Nou neeee!!
Want nu ben ik 17 dagen vrij van tevorenhalloo kerstvakantie
Zekerquote:
Ge kent een magnetron maaltijd mee eten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh. Moet nog werken.. En ook nog koken.. Iemand die me even eten wil komen brengen?
Oeh gimmequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een magnetron maaltijd mee eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |