Oh dat is een goeie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
vergeet niet een beetje en er door te doen
Ja, ik vond er ergens een plaatje vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, er zit van zichzelf gewoon weinig smaak aan , dus het is wel lekker het een beetje op te leuken met en .
Ik denk vanwege het grote kleurcontrast en de totaal andere structuur van de rest van de maaltijdquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
WAT DOET DIE GROENE TROEP DAAR, je ziet toch dat dat totáál niet bij het gerecht past
Succes, neem ff en voor me mee als je toch in de super bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, ik ga even naar de AH. en halen.
Ik ben al terug en ik heb , , , , , en gehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes, neem ff en voor me mee als je toch in de super bent
Ligt het aan mij of is deze zin onleesbaar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben al terug en ik heb , , , , , en gehaaldHet is geen maar hoop dat je dat niet erg vindt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is deze zin onleesbaar?
Mag ik vragen wat het dan in hemelsnaam betekent?quote:
Ik kan er mee levenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben al terug en ik heb , , , , , en gehaaldHet is geen maar hoop dat je dat niet erg vindt.
Oh, het ging nergens over. Eigenlijk moet je de eerste pagina even terug lezen. Ik vroeg om een tip voor het avondeten maar kreeg geen reactie en toen liep het uit de hand. Of wacht, lees maar niet terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het dan in hemelsnaam betekent?
Ach ik heb toch niets beters te doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, het ging nergens over. Eigenlijk moet je de eerste pagina even terug lezen. Ik vroeg om een tip voor het avondeten maar kreeg geen reactie en toen liep het uit de hand. Of wacht, lees maar niet terug
Is het gelukt met je paper?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach ik heb toch niets beters te doen
Jep, ingeleverd.quote:
Joehoe! Heb je nog plannen of gewoon relaxen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Jep, ingeleverd.![]()
Nu heb ik een dag of 2 lekker niets te doen.
0, ik haat sudoku's en vind het een stomme featurequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
Ll, hoeveel Sudoku's heeft jouw telefoon al opgelost?
Nou niet echt, hele weekend volgeboekt met random shitquote:
Welk project en waarom vrij die dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, vast m'n agenda van 1-2 tot 31-12 gevuld bij dit project![]()
en ff gemaild voor 31-01 vrij
BENNEH!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
Ll, hoeveel Sudoku's heeft jouw telefoon al opgelost?
Mijn huidige project hier, waar ik gedetacheerd zit. Dus gevuld met 'Niet meer werkzaam bij X'quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welk project en waarom vrij die dag?
Of kom je dat hier alleen even melden om het verder niet te willen delen
Nou iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn huidige project hier, waar ik gedetacheerd zit. Dus gevuld met 'Niet meer werkzaam bij X'
En das per 01-02, en das een dinsdag, dus lekker die maandag vrij genomen. Ga niet nog voor 1 maandagje na het weekend dan hierheen
in recordtempo prijspuzzels oplossenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
0, ik haat sudoku's en vind het een stomme feature
Bart!quote:
Ja maar, ja maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
in recordtempo prijspuzzels oplossen
Ik zie je code wel in mijn mail verschijnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maardas zo simpel te schrijven, een beetje software die zo'n sudoku oplost, en het is ook zo simpel te herkennen (nette tekst, donker op licht, duidelijk lettertype). Ik vond het veeeel gaver dat het gewoon m'n biertje herkende
Incl land van herkomst, alcoholpercentage, etc. etc.
Nee ík kan het niet, maar ik kan ook niet schaatsen, wat niet meteen betekent dat het moeilijk is ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie je code wel in mijn mail verschijnen
En dat is ook
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Ãk kan het niet, maar ik kan ook niet schaatsen, wat niet meteen betekent dat het moeilijk is ofzo
Dus je bent een sletje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef tombolafan het volgende:
Mn internet viel uit, maarre TT![]()
Ik wil heul niet uitsterven
Ligt er aan bij wiequote:
Iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Vast geen Nederlands gestudeerd dan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nee je bent gewoon een sletje of niet, als het alleen maar voor 1 persoon is ben je geen sletje maar gewoon een nymf
Hoi Tombombelquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef tombolafan het volgende:
Mn internet viel uit, maarre TT![]()
Ik wil heul niet uitsterven
Okee, wat jij wilt, een prive-nymf danquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nee je bent gewoon een sletje of niet, als het alleen maar voor 1 persoon is ben je geen sletje maar gewoon een nymf
Dus eigenlijk zeg je nu dat als ik me bij 1 iemand sletterig gedraag ik de ideale vriendin ben voor hem?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okee nymf is ook niet de juiste bewoording, maar als je maar bij 1 persoon je sletterig gedraagt dan ben je gewoon de ideale vriendin![]()
Doe je dat bij meerdere; dán ben je een sletje
Nou op dat gebied wel, denk ik jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat als ik me bij 1 iemand sletterig gedraag ik de ideale vriendin ben voor hem?
Als het zó eenvoudig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat als ik me bij 1 iemand sletterig gedraag ik de ideale vriendin ben voor hem?
* beter haar best gaat doen *quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou op dat gebied wel, denk ik ja
Ja hequote:
Nou, daar heb je het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel... ik doe haast nooit sletterig
Ik ook niet, niet zomaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heDan was ik al getrouwd
Hoewel... ik doe haast nooit sletterig
Ik zal je advies ter harte nemen en zodra ik de kans krijg sletterig doenquote:
Nee, ik moet wel al "bekend" zijn met diegenequote:
Dan ben je geen sletjequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel al "bekend" zijn met diegene
Maar wacht...quote:
Pffquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wacht...
Het meisje mag alleen met één bepaald persoon sletterig doen, maar ze mag hem niet eerst leren kennen?
Nee, ik probeer het juist te snappen want ik vind het veel te ingewikkeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pffje maakt het te ingewikkeld
Iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel al "bekend" zijn met diegene
Nou je mag best kinky dingen doen, en heel veul seks hebben, als het met 1 persoon tegelijk is zeg maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het juist te snappen want ik vind het veel te ingewikkeld
Ah okquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je mag best kinky dingen doen, en heel veul seks hebben, als het met 1 persoon tegelijk is zeg maarDan ben je gewoon aantrekkelijk een prive-nymf zoals jij het zo mooi noemt. Doe je het met meerdere, of met tig achter elkaar dán ben je een sletje. Het gaat niet om de hoeveelheid (of 'soort') seks, maar het aantal personen.
Vind ik dan.
En wat als je dat laatste als man doet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je mag best kinky dingen doen, en heel veul seks hebben, als het met 1 persoon tegelijk is zeg maarDan ben je gewoon aantrekkelijk een prive-nymf zoals jij het zo mooi noemt. Doe je het met meerdere, of met tig achter elkaar dán ben je een sletje. Het gaat niet om de hoeveelheid (of 'soort') seks, maar het aantal personen.
Vind ik dan.
Dan ben je stoer ook een slet. Al wordt het natuurlijk vaak zoals dat eerste gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Avey het volgende:
[..]
En wat als je dat laatste als man doet?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je stoer ook een slet. Al wordt het natuurlijk vaak zoals dat eerste gezien
Ja nou, de mening van een man is ook wel eens leuk om te horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
En zo komen we toch nog op een diepzinnig gesprek over dit onderwerp![]()
Geen maagden (meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, de mening van een man is ook wel eens leuk om te horen
Volgende vraag dan:
Liever een maagd in bed, of een slet?
Ik ken er nog een van 41quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen maagden (meer). Dat zou op mijn leeftijd wel een beetje raar zijn hé
Maar goed, ik ben ook niet zo van de sletjes (nee echt niet). De optie 'iets er mooi tussenin' is er zeker niet? Dan maar een maagd
Maar dus wel eentje van een goeie leeftijd hé
![]()
Dan maar een slet, ik heb geen zin meer om allemaal dingen uit te gaan leggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, de mening van een man is ook wel eens leuk om te horen
Volgende vraag dan:
Liever een maagd in bed, of een slet?
Nou ja, als je de topic's op FOK! soms ziet zijn er meer maagden dan je denktquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen maagden (meer). Dat zou op mijn leeftijd wel een beetje raar zijn hé
Maar goed, ik ben ook niet zo van de sletjes (nee echt niet). De optie 'iets er mooi tussenin' is er zeker niet? Dan maar een maagd
Maar dus wel eentje van een goeie leeftijd hé
![]()
Nee dankjequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Dan maar een slet, ik heb geen zin meer om allemaal dingen uit te gaan leggen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Dan maar een slet, ik heb geen zin meer om allemaal dingen uit te gaan leggen
Of gewoon alle driequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dankjedas ook het dilemma natuurlijk. Als ze 'gewoon' maagd zijn dan zijn ze veel te jong, en ik val niet op jong. En zijn ze mijn leeftijd of ouder en nog maagd dan is er wat mis mee
issues, of gelovig, of buttugly
Ja, nu durf ik nooit meer te zeggen dat ik maagd benquote:
Er tussenin dan, wat Avey zegt... geen zin dingen uit te leggen of iemand daar zo ligt en geen idee heeft wat wel/niet te doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je de topic's op FOK! soms ziet zijn er meer maagden dan je denkt
En ik snap ook wel dat je geen meisje van 14 bedoeltMaar er tussenin mag hoor
En Bella, wat zijn jouw voorkeuren? Ik vind jou wel iemand die stiekem zo'n ontknaapservice runtquote:
Okee, maar ondanks dat laatste dus toch liever een maagd als je tussen die 2 moet kiezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er tussenin dan, wat Avey zegt... geen zin dingen uit te leggen of iemand daar zo ligt en geen idee heeft wat wel/niet te doen.
Runt ook gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Bella, wat zijn jouw voorkeuren? Ik vind jou wel iemand die stiekem zo'n ontknaapservice runt
Ben je ook niet schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik nooit meer te zeggen dat ik maagd ben![]()
![]()
Nee als tussenin een optie is, dan diequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar ondanks dat laatste dus toch liever een maagd als je tussen die 2 moet kiezen?
Stiekem? Voor zoiets verberg ik me niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Bella, wat zijn jouw voorkeuren? Ik vind jou wel iemand die stiekem zo'n ontknaapservice runt
Jumbotampons! For a wideset vagina and a heavy flow.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben je ook niet schatZodra je tampons gebruikt is het over.
Te heet onder de voetjes?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee als tussenin een optie is, dan dieSlet/Maagd dan maar maagd, als we even het uiterlijk e.d. buiten beschouwing laten.
Nu naar huis
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jumbotampons! For a wideset vagina and a heavy flow.
Doegquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee als tussenin een optie is, dan dieSlet/Maagd dan maar maagd, als we even het uiterlijk e.d. buiten beschouwing laten.
Nu naar huis
Klopt, die moet je dan ook maar onderwijzenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een slet die denkt dat hij/zij weet wat ie doet en de plank mis slaat is ook niks!
Ja iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Klopt, die moet je dan ook maar onderwijzen
Oh bahhquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jumbotampons! For a wideset vagina and a heavy flow.
Fancy was met een pen, maar de Hitkrant of iets dergelijks had ook ooit een bevroren frikandel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bahh![]()
![]()
Maar vind het altijd zo dom als mensen zeiden:"Ik ben geen maagd meer, ik gebruik tampons." of "Ik heb mezelf ontmaagd met een pen."
/Fancy
En hadden die nog onderwijs nodig?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
Ik heb eigenlijk alleen maar ervaren mannen gehad volgens mij
Een curryworst stond ooit in de Hitkrantquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fancy was met een pen, maar de Hitkrant of iets dergelijks had ook ooit een bevroren frikandel.![]()
Nee, snap ik ook niet. Ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn over sex. Zielig eigenlijk.
Grootste deel welquote:
Oja, de bevroren worstquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fancy was met een pen, maar de Hitkrant of iets dergelijks had ook ooit een bevroren frikandel.![]()
Nee, snap ik ook niet. Ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn over sex. Zielig eigenlijk.
Lekker weer een cirkeltje maken naar het verhaal dat Tombo mee naar hier nam,quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de bevroren worstClassic!
Ook een keer een verhaal gelezen van een meisje dat een tampon er niet meer uitkreeg en zelfs haar vader had ingeschakeldDat begreep ik écht niet!
OMG!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker weer een cirkeltje maken naar het verhaal dat Tombo mee naar hier nam,![]()
Een jongen heeft een keer een brief over mij naar Hitkrant gestuurd, naar die Tanja die toen vragen deed beantwoorden. Wat was dat verschrikkelijk op school._!
Ojáá'dat had je verteldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker weer een cirkeltje maken naar het verhaal dat Tombo mee naar hier nam,![]()
Een jongen heeft een keer een brief over mij naar Hitkrant gestuurd, naar die Tanja die toen vragen deed beantwoorden. Wat was dat verschrikkelijk op school._!
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáá'dat had je verteldHij vond jou leuk, toch?
Oh, hoe domquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.En ik hem niet, wat ik al had gezegd. Maar hij dacht zeker dat een brief in de Hitkrant een stok achter de deur was ofzo.
Kneusquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.En ik hem niet, wat ik al had gezegd. Maar hij dacht zeker dat een brief in de Hitkrant een stok achter de deur was ofzo.
Nee, want hij was eigenlijk wel heel zielig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, hoe dom
Heb je m in elkaar geknokt?
Oh, ik heb ook wel eens een zielige jongen achter me aan gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, want hij was eigenlijk wel heel zielig.En ik hou niet van vechten. Alleen als ik echt boos ben.
Met je moeder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook wel eens een zielige jongen achter me aan gehadDie had met mijn moeder geregeld (
!!!!) dat hij me op zou halen om naar tennisles te fietsen
quote:
De recentste was prima hoorquote:
Ja hèquote:
1969quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Wanneer was het ook alweer...in de zomer van ehmm...wacht ik denk!
Die zomer was geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wel een beetje jammer dat het in Libie zo mis ging en Ghadaffi aan de macht kwam, maar ach
Ik had een bandje met wat gasten van schoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat het voor altijd zou duren
Ik had eigenlijk moeten weten dat we nooit ver zouden komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Jimmy stopte ermee en Jody ging trouwen
Lekker iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kreeg net een massage van de poes.
Heel leuk hoor maar al die nageltjes
Dat doet mijn kat ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kreeg net een massage van de poes.
Heel leuk hoor maar al die nageltjes
got milk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker idd
Mijn ene kat heeft ALTIJD de neiging op mn borsten te trappelen
Irritantquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker idd
Mijn ene kat heeft ALTIJD de neiging op mn borsten te trappelen
Je badjas?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doet mijn kat ookBij voorkeur als ik mn badjas aan hebt, dat vind ze echt een geweldig stofje ofzo
quote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ochtendjas, hoe noem je zo'n ding;
[ afbeelding ]
Loop ik in het weekend in rond, sigaar erbij, glas whisky erbij, zonnebril op, paar gouden kettingen omquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaik weet...
Ik kan me er niets bij voorstellen
Preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Loop ik in het weekend in rond, sigaar erbij, glas whisky erbij, zonnebril op, paar gouden kettingen om
Mijn vorige kat vond dat ook echt de lekkerste stof hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaik weet...
Ik kan me er niets bij voorstellen
Dat bedoelde ik niequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn vorige kat vond dat ook echt de lekkerste stof hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Op verkansie hingen er in het hotel van die borden van reisorganisaties waar bv. excursies stonden en wie de reisleiders was. Ook eentje van een Britse organisatie, en die heet gewoon Longwood
We moesten best lachen
Ja, die welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
laraine.angel@longwoodholidays.co.uk
Als je holidayswegdenkt dan is het toch pure porno
Die naamen dan laraine.angel@longwood.co.uk
quote:Cruising
If this is your very first cruise or you are a cruise addict we will help you choose the perfect cruise experience.
quote:Sharon Rogers also has over 30 years experience
quote:Laraine is an Elite member of the Association of Cruise Experts and has experience of a wide variety
leuk, nu moe.. Als ik thuis ben lekker in bed !quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt
[..]
Patrique![]()
Hoe was jouw dag?
Weet je ook es hoe ik me voelquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef tombolafan het volgende:
Altijd leuk, bij je ouders aankomen en meteen weer van alles op internet moeten zoeken/doen voor ze
Succes!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je ook es hoe ik me voel![]()
Nu naar college
Lekker rustigquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
leuk, nu moe.. Als ik thuis ben lekker in bed !
En de jouwe??
Have funquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je ook es hoe ik me voel![]()
Nu naar college
En...wat vond je er van?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hadden het van de week toch over Nederlandse films?
Ik heb eindelijk ER komt een vrouw bij de dokter gezien
Ik vond er geen reet aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En...wat vond je er van?
Ik vond het echt een domme film
Maar wel lief dát je het doetquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef tombolafan het volgende:
Altijd leuk, bij je ouders aankomen en meteen weer van alles op internet moeten zoeken/doen voor ze
Nee, ik dacht zo ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aanIk had alleen zoiets, mens wanneer ga je dood, zeikwijf
Ben ik nu slecht
Ja, ze zijn ook lief voor mij, dus dat heb ik wel voor ze overquote:
Ow gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht zo ongeveer hetzelfde![]()
Echt een matig verhaal. Ik heb het boek ooit gelezen en dat vond ik wel leuk.
Oh nee wacht! EDIT:quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht zo ongeveer hetzelfde![]()
Echt een matig verhaal. Ik heb het boek ooit gelezen en dat vond ik wel leuk.
Excuzesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gelukkig ben ik niet de enige
Boek heb ik nog nooit gelezen.
Aangifte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. Mn zus heeft haar dingen recht weten te breien bij de belasting.. Gingen ze dr ook nog vragen of ze aangifte tegen me wou doen
Belastingaangiftequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Excuzes![]()
Maar ik denk dat ik het ook een stomme film vind
ja.. blijkbaar zijn er gegevens door elkaar gehaald bij digitaal programma, en ik heb dat gedaan via dat programma.. Maar ik heb alles mijn eigen gegevens gedaan.. Blijkbaar stond er nog iets van mn zus tussen..quote:
quote:
Daar hoor ik wisselende verhalen over. Ik wil 'm ook het liefst lenen van het internetquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil loft zien, helaas nog niet te downloaden
Maar wat een ramp dan meteen. Je kunt toch een foutje maken? Waarom gelijk zo'n gove beschuldigingquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. blijkbaar zijn er gegevens door elkaar gehaald bij digitaal programma, en ik heb dat gedaan via dat programma.. Maar ik heb alles mijn eigen gegevens gedaan.. Blijkbaar stond er nog iets van mn zus tussen..
tsjahquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wat een ramp dan meteen. Je kunt toch een foutje maken? Waarom gelijk zo'n gove beschuldiging
neen! En mn voeten zijn koud. En ik moet KAKKEN!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuker konden ze het zéker niet maken nee
probleem en oplossing in 1 zinquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neen! En mn voeten zijn koud. En ik moet KAKKEN!!
Dan trek je warme sokken aan en gaat naar het toiletquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neen! En mn voeten zijn koud. En ik moet KAKKEN!!
Nou hèquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zou een rubriek in een blaadje moeten krijgen Miauw. Hoe jij zo mensen helpt, werelds.
Ik zou je zo strikken. Iedereen denkt moeilijk, jij vereenvoudigt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hèDaar wacht ik al heel lang op.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou je zo strikken. Iedereen denkt moeilijk, jij vereenvoudigt.
Ik heb vandaag Black Swan gekeken op aanraden van Bella. Wat een briljante film.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh en zo kwam er aan deze heerlijke luierdag al weer snel een einde.
Ga zo nog even een film kijken denk ik. Ik kan kiezen uit een lijst van tig.
Vaduz hoe is het met je films?
Hurrrray Vaduzquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Black Swan gekeken op aanraden van Bella. Wat een briljante film.
En het downloaden lukt,mezelf.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hurrrray Vaduz![]()
Ik wil die film ook zienHeb 'm op mijn harde schijf staan maar echt een crappy versie geloof ik.
Die zetten we op de lijstquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die moet je wel echt in goede kwaliteit zien. Meerwaarde van de film, de prachtige cameravoering en beelden.
Waar houd je van?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog wat voor mijn lijst, films van de afgelopen jaren die ik gezien moet hebben?
Mag echt alles van alles zijn. Van tranentrekker tot thriller tot iets psychologisch. Ik denk dat je smaak best matcht.quote:
Dat moeten we maar hopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag echt alles van alles zijn. Van tranentrekker tot thriller tot iets psychologisch. Ik denk dat je smaak best matcht.
Ik vind dit een geweldige site:quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, is ook lastig. Fight Club had ik al aangezet.
Deze aanvulling zet ik op mijn lijst.
Welcomequote:
Hahaha verslavend hèquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf al een klein beetje te zeggen dat ik de smaak te pakken heb.
Nee, nog even koffie drinken en wat opzoeken en dan wegquote:
Oh Kate Hudson is ook zwanger, misschienquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, nog even koffie drinken en wat opzoeken en dan weg
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Kate Hudson is ook zwanger, misschien
Ik lig in bedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar bed was![]()
Hallo
Criminal Mindsquote:
Ik heb zin in zo'n vrouwen-Net5-avondquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Criminal Minds
Maar ik zit nog bij mijn ouders, die kijken RTL8
quote:
you teach mequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik moet dat tentamen nog maken, heb ik me nooit meer voor ingeschreven![]()
Daarom kijk ik dus nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Kim uit de voice is niet ongesteld.. en angela al jaren niet..
Kijk.. zulke dingen kom je te weten bij real life :
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de truc is, je spaarvarkentje pas stuk te slaan als er genoeg in zit
klaar
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Kim uit de voice is niet ongesteld.. en angela al jaren niet..
Kijk.. zulke dingen kom je te weten bij real life :
Wil iemand weten hoelang ik al niet ongesteld ben geweest?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Waaaarom wil iemand dat weten, en waaaaaaarom komt zoiets in VOH RL ter sprake
uhmmmmmmquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil iemand weten hoelang ik al niet ongesteld ben geweest?
Nou meid, zeg het eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil iemand weten hoelang ik al niet ongesteld ben geweest?
Omdat, als een vrouw ongesteld is, dan zingt ze lager.. en Kim die zong de hele tijd onder de toon.. en toen vroeg angela dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Waaaarom wil iemand dat weten, en waaaaaaarom komt zoiets in VOH RL ter sprake
Maar ze zingt dan juist hoger, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat, als een vrouw ongesteld is, dan zingt ze lager.. en Kim die zong de hele tijd onder de toon.. en toen vroeg angela dat.
Oh nou, weer wat geleerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat, als een vrouw ongesteld is, dan zingt ze lager.. en Kim die zong de hele tijd onder de toon.. en toen vroeg angela dat.
Nou ja, ik ben nu niet ongesteld, dus wie weet ben ik "per ongeluk" zwangerquote:
Maar moet je nu ongesteld zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nu niet ongesteld, dus wie weet ben ik "per ongeluk" zwanger
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nu niet ongesteld, dus wie weet ben ik "per ongeluk" zwanger
Nou ja, niemand hier wilde weten hoe lang ik niet ongesteld was!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar moet je nu ongesteld zijn![]()
Als je het een week geleden nog was dan zegt het natuurlijk niks
quote:
Maar ik zei 'zeg het eens'quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, niemand hier wilde weten hoe lang ik niet ongesteld was!
[..]
Oh okeequote:
Iedere vrouw die weleens seks heeft en niet ongesteld is, is wellicht zwangerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er niks meer van, is Tombo nou wel of niet wellicht zwanger.
JE ZIT ME OP DE KAST TE JAGEN HÉ
Nee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar de vraag is dus of je overtijd bent, gewoon 'niet ongesteld' zegt natuurlijk niks als je het niet had moeten worden.
Maar ik kom al van de kast![]()
Stapje van seks naar zwangerschap is niet heel groot toch?quote:
Hangt er helemaal van afquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stapje van seks naar zwangerschap is niet heel groot toch?
quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stapje van seks naar zwangerschap is niet heel groot toch?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en dat zou voor Tombo ook zo moeten zijnBeetje aan die mannen denken!
Wanneer, wat en met wie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Veilige seks is om zwangerschap te voorkomen, dus het heeft er iig mee te maken
"Je bent aan de pil? Mooi"quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
En mannen hebben zelf ook verantwoordelijkheid hoor
duhquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Avey doet het niet met mannen, daarom
"Je hebt niet met 10 kerels in afgelopen jaar geneukt én bent aan de pil? Mooi"quote:
Sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Avey doet het niet met mannen, daarom
Hmm, zat jij in die lijst van minstens 10? Komt me zó bekend voor wat je zegt allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Je hebt niet met 10 kerels in afgelopen jaar geneukt én bent aan de pil? Mooi"
en dan nog preventief een MAP'je door de Cola, en gáán
Whehehehehehe,quote:
check, check,quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Je hebt niet met 10 kerels in afgelopen jaar geneukt én bent aan de pil? Mooi"
en dan nog preventief een MAP'je door de Cola, en gáán
WHUT?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, zat jij in die lijst van minstens 10? Komt me zó bekend voor wat je zegt allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |