Oh dat is een goeie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
vergeet niet een beetje en er door te doen
Ja, ik vond er ergens een plaatje vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, er zit van zichzelf gewoon weinig smaak aan , dus het is wel lekker het een beetje op te leuken met en .
Ik denk vanwege het grote kleurcontrast en de totaal andere structuur van de rest van de maaltijdquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
WAT DOET DIE GROENE TROEP DAAR, je ziet toch dat dat totáál niet bij het gerecht past
Succes, neem ff en voor me mee als je toch in de super bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, ik ga even naar de AH. en halen.
Ik ben al terug en ik heb , , , , , en gehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes, neem ff en voor me mee als je toch in de super bent
Ligt het aan mij of is deze zin onleesbaar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben al terug en ik heb , , , , , en gehaaldHet is geen maar hoop dat je dat niet erg vindt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is deze zin onleesbaar?
Mag ik vragen wat het dan in hemelsnaam betekent?quote:
Ik kan er mee levenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben al terug en ik heb , , , , , en gehaaldHet is geen maar hoop dat je dat niet erg vindt.
Oh, het ging nergens over. Eigenlijk moet je de eerste pagina even terug lezen. Ik vroeg om een tip voor het avondeten maar kreeg geen reactie en toen liep het uit de hand. Of wacht, lees maar niet terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het dan in hemelsnaam betekent?
Ach ik heb toch niets beters te doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, het ging nergens over. Eigenlijk moet je de eerste pagina even terug lezen. Ik vroeg om een tip voor het avondeten maar kreeg geen reactie en toen liep het uit de hand. Of wacht, lees maar niet terug
Is het gelukt met je paper?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach ik heb toch niets beters te doen
Jep, ingeleverd.quote:
Joehoe! Heb je nog plannen of gewoon relaxen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Jep, ingeleverd.![]()
Nu heb ik een dag of 2 lekker niets te doen.
0, ik haat sudoku's en vind het een stomme featurequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
Ll, hoeveel Sudoku's heeft jouw telefoon al opgelost?
Nou niet echt, hele weekend volgeboekt met random shitquote:
Welk project en waarom vrij die dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, vast m'n agenda van 1-2 tot 31-12 gevuld bij dit project![]()
en ff gemaild voor 31-01 vrij
BENNEH!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
Ll, hoeveel Sudoku's heeft jouw telefoon al opgelost?
Mijn huidige project hier, waar ik gedetacheerd zit. Dus gevuld met 'Niet meer werkzaam bij X'quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welk project en waarom vrij die dag?
Of kom je dat hier alleen even melden om het verder niet te willen delen
Nou iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn huidige project hier, waar ik gedetacheerd zit. Dus gevuld met 'Niet meer werkzaam bij X'
En das per 01-02, en das een dinsdag, dus lekker die maandag vrij genomen. Ga niet nog voor 1 maandagje na het weekend dan hierheen
in recordtempo prijspuzzels oplossenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
0, ik haat sudoku's en vind het een stomme feature
Bart!quote:
Ja maar, ja maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
in recordtempo prijspuzzels oplossen
Ik zie je code wel in mijn mail verschijnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maardas zo simpel te schrijven, een beetje software die zo'n sudoku oplost, en het is ook zo simpel te herkennen (nette tekst, donker op licht, duidelijk lettertype). Ik vond het veeeel gaver dat het gewoon m'n biertje herkende
Incl land van herkomst, alcoholpercentage, etc. etc.
Nee ík kan het niet, maar ik kan ook niet schaatsen, wat niet meteen betekent dat het moeilijk is ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie je code wel in mijn mail verschijnen
En dat is ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |