"hoe kan dat nou? de bedden komen nu pas"quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom maak je je druk over wat de beddenbezorger van je denkt?
Is nog maar een bouwpakket, op het matras na dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben jullie het bed uitgeprobeerd?
Die willen je toch niet als je zonder make-up lelijk blijkt te zijn, dus waar maak je je druk omquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Taartjeh het volgende:
Voorschut ja!
Of je gaat zonder make-up de deur uit en komt dan de mooiste jongens tegen
Omdat die jongens van mijn leeftijd waren..en ik zat in de pyjama dat voelt dubbel kut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom maak je je druk over wat de beddenbezorger van je denkt?
Heb je het matras al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Confession het volgende:
[..]
Is nog maar een bouwpakket, op het matras na dan.
Dat is pas klachtwaardig inderdaad. Heb je de hoop net opgegeven, wil je de deur uit gaan om nog wat te gaan doen, komen ze alsnog aanzetten met je spullenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef schommelstoel het volgende:
Slechte klacht, zijn ze een keer op tijd met het leveren van iets, is het nog niet goed.
Wees blij, meestal komen ze op het moment dat je verwacht dat ze niet meer langs zullen komen.
zulks een grol.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Confession het volgende:
Hij zegt ook nog tegen mij voor de grap of zo...
Jij gaat die zeker in elkaarzetten?
Ik zeg hahah nee![]()
![]()
![]()
![]()
Nee zit nog plastic omheen dat ligt sowieso kut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je het matras al uitgeprobeerd?
Jij bent ook niet assertief he. Dan had je moeten zeggen 'ja klopt, heb m'n oude kleren er al voor aangetrokken zoals je ziet'. Had je gelijk een excuus voor je lelijke pyjama gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Confession het volgende:
Hij zegt ook nog tegen mij voor de grap of zo...
Jij gaat die zeker in elkaarzetten?
Ik zeg hahah nee![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |