Vanmorgen viel ik nog bijna omquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar al iets beter dan gister of nog steeds 'als ik opsta val ik om' ziek?
Op Hunkemoller.nl staat een how toquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat je je vrouwelijke medemens dan wel eens mag voorzien van een Youtube tutorial
Aww de winkel waar ze beweren dat ik mijn boobs met gemak in een B cupje zal krijgenquote:
Een winkel staat niet gelijk aan een heel ketenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww de winkel waar ze beweren dat ik mijn boobs met gemak in een B cupje zal krijgen![]()
Ik zoek wel een andere how to dan
Met die methode heb ik dus wel een maat kleiner. En daar zijn ze het dan bij de Hunkemöller weer niet mee eensquote:
Hangenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik zat even te gluren stiekem, zegt kleine man 'je borsten hangen goed hoor mam'
Begin je nu ook al te spammen net als Graseterquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef rival het volgende:
Datesome1.com, iets meer dan alleen daten!
quote:
Ik vind het personeel van de hunkemoller echt 3 keer niks en dat baseer ik niet op ervaringen in 1 winkel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een winkel staat niet gelijk aan een heel keten
Ik word altijd keurig geholpen door de dames
Ik was een beetje blij dat ik geen single mannen hoefde te daten van de bannerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Begin je nu ook al te spammen net als Graseter
Of BMW's kopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was een beetje blij dat ik geen single mannen hoefde te daten van de banner
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was een beetje blij dat ik geen single mannen hoefde te daten van de banner
Mja, voor mij klopt hij gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met die methode heb ik dus wel een maat kleiner. En daar zijn ze het dan bij de Hunkemöller weer niet mee eens
"Jij hebt echt een grotere maat nodig hoor!"
Inderdaad, zo'n verkoopster weet altijd precies dat als de ene past van een bepaald merk, welke maten je dan van andere merken moet hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar dan verschilt het nog per merk en winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |